ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի մանկավարժների հետ:
Հանդիպման ընթացքում նախարարի տեղակալը մի շարք վաստակաշատ մանկավարժների գեղարվեստական կրթության բնագավառում ունեցած ներդրման և երկարամյա ու բարեխիղճ մանկավարժական գործունեության համար պարգևատրել է շնորհակալագրերով: Մասնավորապես՝ նախարարության կողմից խրախուսվել են Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի դասատուներ Գայանե Գալստյանը (դաշնամուրի դասատու), Լինա Լևոնյանը (դաշնամուրի դասատու), Արթուր Ստամբոլցյանը (կիթառի դասատու) և Նելլի Սաղաթելյանը (տեսական առարկաների դասատու):
Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է ուսուցիչներին և մաղթել նորանոր հաջողություններ մասնագիտական ոլորտում: Նախարարի տեղակալը հետաքրքրվել է գեղարվեստական դպրոցի առաջիկա ծրագրերով և առկա խնդիրներով:
«Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոց իմ այցելությունից ամիսներ են անցել, և այս հանդիպումը հրաշալի հնարավորություն է՝ արձանագրելու և քննարկելու այս ընթացքում առաջացած հնարավոր հարցերը: Ուզում եմ նաև իմ գոհունակությունը հայտնել, որ Ղազարոս Սարյանի անվան արվեստի դպրոցը Արարատի մարզում ծավալում է ակտիվ կրթամշակութային գործունեություն, ինչը կարևոր առաքելություն է երեխաների գեղագիտական դաստիարակության և զարգացման գործում»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Դպրոցի տնօրեն Գայանե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է դպրոցում իրականացվող աշխատանքներն ու ծրագրերը: Տնօրենը ցանկություն է հայտնել առաջիկա ամիսներին դպրոցի մյուզիքլային ներկայացումը «Քույր դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում երևանյան բեմում ներկայացնել պատանի հանդիսատեսին:
Նախարարի տեղակալի ընդգծմամբ՝ նախարարությունը պատրաստակամ է աջակցելու դպրոցին այս և մյուս բոլոր կարևոր նախաձեռնություններում:
Նշենք, որ Արարատի Ղազարոս Սարյանի անվան միջնակարգ մասնագիտական արվեստի դպրոցի շրջանավարտներն իրենց ուսումը շարունակում են երաժշտական և արվեստի քոլեջներում, Պ. Չայկովսկու անվան երաժշտական մասնագիտացված դպրոցում, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում: Դպրոցի շրջանավարտ դաշնակահար Արթուր Գրիգորյանն ընդգրկված է «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրում: Դպրոցը 2019 թվականից ակտիվ մասնակցում է «Քույր դպրոցներ» ծրագրում, «Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամը պարբերաբար դպրոցում իրականացնում է ՀՀ Արարատի մարզի ուսումնամեթոդական և գործնական ծրագիրը և այլն: Նշվել է նաև, որ դպրոցի աշակերտները հանդիսանում են բազմաթիվ հանրապետական և միջազգային մրցույթների ու փառատոների դափնեկիրներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ