ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարության Հայաստանի հետ ծրագրերի համակարգող Ֆլորանս Պրովանդիեին և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանության Մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդականի տեղակալ, կրթական համագործակցության հարցերով կցորդ Դոմինիկ Վեսին։
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև նախարարության Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Հանդիպմանը կողմերն անդրադարձել են մի շարք ոլորտներում Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև արդեն իսկ առկա և հաջողությամբ իրականացվող տարաբնույթ ծրագրերին և միջոցառումներին, այդ թվում՝ 2027 թ. ՀՀ-ում անցկացվելիք Ֆրանկոֆոնիայի մարզամշակութային խաղերին: Նշվել է, որ երկկողմ համագործակցության խթանիչ ուժ կարող են հանդիսանալ նաև երիտասարդները, և այս առումով առկա է չիրացված մեծ ներուժ, որի գործարկումը կարող է դրական ազդեցություն ունենալ երկու երկրների երիտասարդների համար։
Այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանը հյուրերին ներկայացրել է ներկայում ԿԳՄՍ նախարարության կողմից տարվող երիտասարդական պետական քաղաքականության գերակա ուղղությունները և դրանցից բխող ծրագրերն ու միջոցառումները։ Մասնավորապես՝ նախարարի տեղակալն անդրադարձել է երիտասարդության ոլորտը կանոնակարգող առաջին հիմնարար փաստաթղթի՝ «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման աշխատանքներին՝ ընդգծելով դրա մշակման ընթացքում երիտասարդների և շահագրգիռ կողմերի մասնակցայնության բարձր մակարդակը:
Արթուր Մարտիրոսյանը նաև ներկայացրել է ՀՀ մարզերում երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման մեծածավալ ծրագիրը, որը պետություն-ՏԻՄ-քաղաքացիական հասարակություն եռակողմ հաջող համագործակցության հիանալի օրինակ է: Հյուրերին ներկայացվել են նաև երիտասարդական պետական դրամաշնորհային ծրագրերը և միջազգային ֆորումները, փորձի փոխանակման և ճանաչողական այցերի օրինակները:
Ֆրանսիայի արտաքին գործերի նախարարության Հայաստանի հետ ծրագրերի համակարգող Ֆլորանս Պրովանդիեն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել Արթուր Մարտիրոսյանին երիտասարդական ծրագրերի և պետական քաղաքականության գերակայությունների մասին ամբողջական և լիարժեք տեղեկատվության ներկայացման համար, ինչը թույլ է տալիս ուրվագծել աշխատանքային քարտեզը և համագործակցության եզրեր նախանշել երկու երկրների երիտասարդության հետ առնչվող կառույցների միջև։ Մասնավորապես՝ Ֆլորանս Պրովանդիեն անդրադարձել է ֆրանսիական AFRAT կազմակերպության գործունեությանը, որը ՀՀ-ում իրականացնում է «Հայաստանի արահետներ» ծրագիրը։ Դրա շրջանակում ՀՀ մարզերում կազմակերպվում են քայլարշավներ և փառատոներ՝ երիտասարդության շրջանում քայլարշավների մշակույթի զարգացման, դրանց միջոցով հայրենաճանաչության, բնության պահպանության, համայնքի, մարզի արժևորման նպատակով։ Այս տարի «Հայաստանի արահետներ» ծրագիրը մեկնարկել է ՀՀ երիտասարդական մայրաքաղաք Գավառում, որի շրջանակում տեղի է ունեցել քայլարշավի 3-րդ փառատոնը և տեղական արտադրանքի և էկոտուրիզմի ու արշավների շուրջ նախաձեռնությունների շուկան։
Հանդիպման ընթացքում Ֆլորանս Պրովանդիեն հետաքրքրվել է նաև մարզային երիտասարդական կենտրոնների գործունեության մեթոդաբանությամբ և կառավարման մոդելով՝ նշելով, որ կարելի է դիտարկել այդ կենտրոններում հայ և ֆրանսիացի կամավորների փոխանակման ծրագրերի իրականացման հնարավորությունը։
Երկուստեք ընդգծվել է երիտասարդության ոլորտում տարբեր ծրագրեր իրականացնելու կարևորությունը։ Մասնավորապես՝ դիտարկվել է երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում փորձի փոխանակման, օրենքի նախագծով սահմանվող ոլորտային կառավարման փոխհարաբերությունների համատեքստում ֆրանսիական կողմից փորձագիտական աջակցության և այլ ծրագրերի իրականացման հնարավորությունը:
Կողմերը նշել են, որ երիտասարդության ոլորտում համագործակցության հրաշալի մեկնարկ կլինի հայ-վրացական ֆորումի օրինակով նմանատիպ ծրագրի կազմակերպումը հայ և ֆրանսիացի երիտասարդների միջև, ինչը ոչ միայն հաջող փորձի փոխանակում կլինի, այլ նաև կամրապնդի Հայաստանի և Ֆրանսիայի միջև բարեկամական սերտ կապերը հենց երիտասարդների շրջանում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ