Հայ կրթական հիմնարկության ամենամյա գալա-հանդիպման ընթացքում կազմակերպության կրթաթոշակառու շրջանավարտները պարգևատրվել են հավաստագրերով:
ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը նախարարության անունից շնորհավորել է շրջանավարտ-ուսանողներին՝ նշելով, որ կրթաթոշակային ծրագրին մասնակից լինելը նաև պատասխանատվություն է:
«Որպես Հայ կրթական հիմնարկության կրթաթոշակառուներ՝ դուք պետք է ձեր իսկ մասնագիտական գործունեությամբ լավագույնս նպաստեք Հայաստանի Հանրապետության զարգացմանը: Վստահ եմ, որ այս պատգամը բարձր արժեքով կկրեք ընդմիշտ», - ասել է Արկադի Պապոյանը:
Նա ԿԳՄՍ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Հայ կրթական հիմնարկությանը կրթական նախաձեռնությունների իրականացման պատրաստակամության համար. «Տարիների փորձառությունը վկայում է, որ այդ գործունեությունը շարունակական է և ունի ապագա զարգացում: Ձեր գործունեությամբ դուք նաև նպաստում եք Հայաստանում կրթության նկատմամբ ուսանողների ձգտմանը՝ ի նպաստ մեր երկրի զարգացման»:
Արկադի Պապոյանը ներկաներին նաև տեղեկացրել է, որ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մշտապես սերտորեն համագործակցում է սփյուռքի համայնքների հետ:
«ԿԳՄՍՆ-ն բավականին մեծ ու լայնածավալ ծրագրեր է իրականացնում սփյուռքի համար, որոնցից են, օրինակ, սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստումները, կրթօջախների՝ դասագրքերով ապահովման ծրագիրը, հայագիտական կենտրոնների ստեղծումն ու գործունեությունը: Բազմաթիվ նախաձեռնություններ կան, որոնցով նպաստում ենք Հայաստան-փփյուռք երկխոսության զարգացմանը և փոխգործակցության ընդլայնմանը»,- ասել է նա:
Երևանյան գրասենյակի գործադիր տնօրեն Արմինե Հարոյանը ներկայացրել է Հայ կրթական հիմնարկության գործունեության ուղղությունները Հայաստանում:
2023/2024 ուսումնական տարում քան 400 ուսանող է ավարտել է իր ուսումնառությունը, սակայն հավաստագիր է ստացել նրանցից մոտ 250-ը. կրթական հաջորդ աստիճան անցնող ուսանողների աջակցությունը շարունակվելու է:
Գալա-հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ սփյուռքի հարցերով հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը, ինչպես նաև Հայ կրթական հիմնարկության լոսանջելեսյան գրասենյակի գործադիր կազմը, կրթաթոշակային հանձնաժողովի անդամները և հովանավորներ:
Նշենք, որ 1950 թվականին ԱՄՆ-ում հիմնադրված Հայ կրթական հիմնարկությունը Հայաստանում կրթաթոշակների հատկացման գործունեությունը սկսել է 2007 թվականից: 2007 թ. կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թիվը եղել է ընդամենը 21, 2023 թ. այդ թիվը արդեն հասնում է 1300-ի: Գործունեության 17 տարիների ընթացքում հիմնարկությունը հովանավորել է 5500 ուսանողի՝ տրամադրելով ուսման վարձի 100 տոկոս փոխհատուցում: 2023 թվականից հիմնարկությունը փոխհատուցում է շահառուների ուսման վարձի 50 տոկոսը:
Կրթաթոշակային ծրագրերից բացի՝ ՀԿՀ-ն Հայաստանում ներգրավված է նաև ԹՈՒՄՈ կենտրոնների, Արմաթ լաբորատորիաների, ՔՈԱՖ կենտրոնի ստեղծման գործընթացներում, ինչպես նաև դպրոցաշինական բազմաթիվ ծրագրերում՝ ՀՀ տարբեր բնակավայրերում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ