ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկում է «Կաթ դպրոցներին» փորձնական ծրագիրը

Սեպտեմբերի 25, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հավանություն է տվել ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) «Կաթ դպրոցներին» ընդլայնված ծրագրի իրականացմանը Լոռու մարզի 7 և Երևանի 2 դպրոցներում:

Ծրագիրը մեկնարկել է Հայաստանում՝ Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԱԶԲ) և «Երեմյան փրոջեքթս» ընկերության հետ համագործակցությամբ։ Այս նախաձեռնության նպատակն է խթանել կաթի օգտագործումը և առողջ սնունդը դպրոցականների շրջանում՝ նրանց մոտ ձևավորելով ճիշտ սնվելու սովորություններ:

Հիմնվելով 2023 թվականին փորձարկված ծրագրի դրական արդյունքների վրա՝ այս տարի առողջ սննդի կազմակերպման նպատակով կաթ կտրամադրվի 5-9-րդ դասարանների շուրջ 1350 աշակերտի՝ 2024 թվականի սեպտեմբերից մինչև 2025 թվականի մայիս ամիսը:

Ծրագրի մեկնարկի շրջանակում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է ԵԱԶԲ-ի և «Երեմյան փրոջեքթս» ընկերության ներկայացուցիչներին:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ծրագրի մեկնարկին, ընդլայնմանը և հետագա զարգացմանն առնչվող մի շարք հարցեր: Նշվել է, որ ԿԳՄՍ նախարարության, ԵԱԶԲ-ի և «Երեմյան փրոջեքթ» ընկերության ներկայացուցիչները մոնիթորինգային այց են կատարել Երևանի թիվ 111 հիմնական դպրոց՝ հետևելու ՊՀԾ-ի կողմից աշակերտների հետ անցկացվող մեկնարկային աշխատանքներին: Աշակերտներին ներկայացվել է կաթի օգտակար հատկությունների վերաբերյալ ինտերակտիվ տեղեկատվություն, որին հաջորդել է աշակերտների հետ համատեղ կաթով նախաճաշի պատրաստումը:

Նախարարի տեղակալը նշել է, որ այս նախաձեռնությունը արտացոլում է ՀՀ կառավարության հանձնառությունը՝ աջակցելու աշակերտների շրջանում առողջ ապրելակերպի խթանմանը և սննդային ճիշտ վարքականոնի ձևավորմանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանի հետ հանդիպմանը քննարկվել են նաև դպրոցներում առողջ սննդի խթանման նպատակով հետագա համագործակցության ամրապնդմանն ուղղված ջանքերը:

Հաջորդաբար Եվրասիական զարգացման բանկի պատվիրակությունն այցելել է Երեմյանի կաթի գործարան՝ ծանոթանալու կաթի արտադրության գործընթացին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)