Հ. Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացնում է «Շառլ Ազնավուր 100», «Սերգեյ Փարաջանով 100» համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնը։
Մրցույթ-փառատոնը նախատեսված է Հայաստանի և սփյուռքի 8-18 տարեկան երեխաների և պատանիների համար։ Հիմնական նպատակն է հնարավորություն ընձեռել երեխաներին և պատանիներին ավելի խորը ուսումնասիրելու և ծանոթանալու Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի ստեղծագործական գործունեությանը և ժառանգությանը, հետևաբար՝ ավելի ընդլայնելու իրենց գիտելիքները և հմտությունները արվեստի ոլորտում, զարգացնել գեղագիտական ճաշակը և վերլուծական կարողությունները։
Առցանց դասընթացների արդյունքում երեխաները կկարողանան յուրովի ներկայացնել և մեկնաբանել Շառլ Ազնավուրի և Սերգեյ Փարաջանովի ստեղծագործությունները, որն էլ հնարավորություն կընձեռի ցուցահանդեսի այցելուներին դիտարկելու արվեստագետներին երեխաների տեսանկյունից և իրենց մոտեցմամբ։ Ծրագրի շրջանակում երեխաները և պատանիները վիրտուալ ձևաչափով կծանոթանան Փարաջանովի ստեղծագործական գործունեությանը և ժառանգությանը, թանգարանին և թանգարանում առկա ցուցանմուշներին: Նրանք կենտրոնի կողմից առաջարկվող համապատասխան մասնագետների հետ առցանց դասընթացների միջոցով կծանոթանան նաև Սերգեյ Փարաջանովի և Շառլ Ազնավուրի կյանքին և ստեղծագործական գործունեությանը։
Մրցույթ-փառատոնի անցկացման կարգ՝
Առաջին փուլ՝ ԳՐԱՆՑՈՒՄ (13.09.2024 թ. – 30.09.2024 թ.)
Հայաստանի և սփյուռքի կրթօջախների սաները և անհատները կարող են գրանցվել առցանց հղման միջոցով՝ https://forms.gle/eA92N32u6r7EH5Ba7:
Երկրորդ փուլ՝ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՌՑԱՆՑ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ, ՀԱՐՑ ՈՒ ՊԱՏԱՍԽԱՆ ԵՎ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՀԵՏ (01.10.2024 թ. – 10.10.2024 թ.)
Առցանց դասընթացների հոլովակները նախագծի ամբողջ ընթացքում հասանելի կլինեն Գեղագիտության ազգային կենտրոնի յութուբյան ալիքում՝ https://www.youtube.com/@nca_armenia743:
Երրորդ փուլ՝ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ (11․10․2024 թ. – 10․11․2024 թ.)
Աշխատանքների ներկայացման չափորոշիչները՝
Ընդունվում են գեղանկարներ, ինչպես նաև կոլաժներ։
Չափ՝ Ա2, Ա3 տեխնիկա,
նյութեր՝ ջրաներկ, գուաշ, մարկեր, պաստել, մատիտ և այլն։
Նկարչական մրցույթ-փառատոնին կարող են մասնակցել 8-18 տարեկան երեխաները և պատանիներն ամբողջ աշխարհից՝ Հայաստանի և սփյուռքի բոլոր տեսակի կրթօջախների սաները, ինչպես նաև պարզապես ստեղծագործող, սակայն որևէ մասնագիտական հաստատություն չհաճախող երեխաները։ Ընդունվում են բացառապես անհատական աշխատանքներ։
Չորրորդ փուլ՝ ԲՆՕՐԻՆԱԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՈՒՂԱՐԿՈՒՄ (10.11.2024 թ. – 10.12.2024 թ.)
Մասնակիցները պետք է ներկայացնեն իրենց աշխատանքների բնօրինակները` ցուցադրման համար: Փոստային կնիքի ամսաթիվը պետք է դրված լինի 01.11.2024 թ. – 10.11.2024 թ. ժամանակահատվածում: Աշխատանքները կարելի է ներկայացնել նաև Գեղագիտության ազգային կենտրոնի գրասենյակ (հասցե՝ ք․ Երևան, Աբովյան 13)։
Հինգերորդ փուլ՝ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆ (10․12.2024 թ. – 20.12.2024 թ.)
Մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից կընտրվեն ծրագրի ամփոփիչ ցուցահանդեսին ներկայացվող աշխատանքները և մրցանակակիրները։ Մրցույթ-փառատոնում ընտրությունը կկատարվի երկու տարիքային խմբով՝ 8-12 տարեկան և 13-18 տարեկան։ Յուրաքանչյուր տարիքային խմբում մասնակիցների համար կսահմանվեն 1-ին, 2-րդ, 3-րդ հորիզոնականների մրցանակներ։
Նախագծի ավարտին մասնագիտական հատուկ հանձնաժողովի կողմից ընտրված լավագույն աշխատանքները հունվարի 9-ին կցուցադրվեն Գեղագիտության ազգային կենտրոնի թանգարանում՝ հատուկ ցուցահանդեսով։
Մասնակիցներին կտրվեն մասնակցության վկայականներ, իսկ հաղթողներին՝ նաև մրցանակներ:
Լրացուցիչ հարցերի դեպքում կարող եք դիմել Գեղագիտության ազգային կենտրոն՝ զանգահարելով (+374 60) 833-383 կամ (+374 99) 527-114 հեռախոսահամարներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ