ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են ՄԱԿ կայուն զարգացման նպատակների իրականացմանն ուղղված ծրագրերի ընթացքը

Սեպտեմբերի 30, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է 2021-2025 թթ. Հայաստան-ՄԱԿ կայուն զարգացման համագործակցության շրջանակի գնահատման թիմի ղեկավար Զեհրա Կակափոր-Ջիհիչի գլխավորած պատվիրակությանը:

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍՆ ռազմավարական պլանավորման և մոնիթորինգի վարչության պետ Ռոբերտ Ստեփանյանը:

Հայաստան-ՄԱԿ կայուն զարգացման համագործակցության շրջանակի գնահատման թիմը նպատակ ունի դիտարկելու ՀՀ կրթության` մինչև 2030 թ. պետական զարգացման ծրագրից բխող միջոցառումների իրականացումը, հստակեցնելու կրթության ոլորտում Հայաստան-ՄԱԿ կայուն զարգացման համագործակցության շրջանակի ամփոփիչ գնահատման արդյունքների ներկայացման ձևաչափը:

Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Կայուն զարգացման 2021-2025 թվականների գնահատման շրջանակում կարևորել է ԿԳՄՍ նախարարության համագործակցությունը ՄԱԿ-ի տարբեր կառույցների, այդ թվում՝ առաջնահերթաբար ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի (ՅՈՒՆԻՍԵՖ), Պարենի համաշխարհային կազմակերպության (WFP), ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի (UNFPA), Միավորված ազգերի կրթական, գիտական և մշակութային կազմակերպության (UNESCO) հետ՝ կայուն զարգացման նպատակներին հասնելու տեսանկյունից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է ՄԱԿ-ի տարբեր կառույցների, ինչպես նաև ռեզիդենտ-համակարգողի գրասենյակի հետ համագործակցությունը ինչպես զարգացման ծրագրերի, այնպես էլ ճգնաժամերի արձագանքման առումներով։ Որպես առաջին բլոկի օրինակ՝ Ա․ Մարտիրոսյանը ներկայացրել է ՄԱԿ-ի և, մասնավորապես, ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի աջակցությունը «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» մշակման և իրականացման համատեքստում՝ նշելով, որ այդ ռազմավարությունն անկյունաքարային է ոլորտի զարգացման ուղենշման համար, և որ Հայաստանի կառավարությունը կրթության ոլորտը դիտարկում է՝ որպես կայուն զարգացման ու ներառական աճի ապահովման հիմնական գործոն: Ճգնաժամերի արձագանքման առումով նախարարի տեղակալը ներկայացրել է համագործակցության այն հաջող փորձը, որն առկա է քովիդի համավարակի և ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածների տարբեր, այդ թվում՝ կրթական կարիքների հասցեագրման առումով պետական ջանքերին զարգացման գործընկերների աջակցության համակարգման մասով։

Կարևորվել է նաև 2021-2025 թթ․-ի Հայաստան-ՄԱԿ կայուն զարգացման համագործակցության շրջանակում (UN Sustainable Development Cooperation Framework) ՀՀ փոխվարչապետի և ՄԱԿ ռեզիդենտ-համակարգողի գրասենյակների համակարգմամբ իրականացվող համագործակցությունը, որն աշխատում է պարբերական սկզբունքներով գումարվող ենթախմբերի աշխատանքներով, որոնց ակտիվ մասնակցում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին: