Հայաստանի ձիասպորտի ֆեդերացիան ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ օրերս Հովիկ Հայրապետյանի անվան Ձիասպորտի կենտրոնում անցկացրել է արգելքների հաղթահարման ՀՀ առաջնությունը։
Մրցութային երկու օրերի ընթացքում հանդես են եկել Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնի, «Սիլ» և «Միրաժ» ակումբների մարզիկներն ու նժույգները։ Մրցումներն անցկացվել են B, C, D դասերում։
Մրցումային առաջին օրը D դասում երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնը ներկայացնող Վանիկ Ավետիսյանը, երկրորդ հորիզոնականը՝ «Սիլ» ակումբը ներկայացնող Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հ. Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնը ներկայացնող Գեորգի Ղազարյանը։
C դասում երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը, երկրորդ հորիզոնականը՝ Ձիասպորտի կենտրոնի մարզիկ Դավիթ Խալաթյանը, իսկ առաջին հորիզոնականը՝ Լալա Տեր Մինասյանը։
B դասում արծաթե և ոսկե մեդալները նվաճել են Ալբերտ Սուքիասյանը և Ռոբերտ Խաչատրյանը, որը նույնպես ներկայացնում էր «Սիլ» ակումբը։
Մրցումային երկրորդ օրը D դասում երրորդ տեղը զբաղեցրել է Դավիթ Խալաթյանը, երկրորդ տեղում հայտնվել է Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ առաջին տեղում՝ Գեորգի Ղազարյանը։
C դասում երրորդ մրցանակային տեղը զբաղեցրել է Լալա Տեր Մինասյանը, երկրորդ տեղը՝ Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ հաղթողի կոչմանն արժանացել է «Միրաժ» ակումբը ներկայացնող Արսեն Պողոսյանը։
B դասում երկրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը, իսկ առաջին տեղը զբաղեցրել է Ռոբերտ Խաչատրյանը։
Մրցանակակիրներին պարգևատրել են ՀՁՖ նախագահ Հայրապետ Հայրապետյանը, գլխավոր քարտուղար Նորայր Ստեփանյանը, նախագահության անդամ Արմեն Քեհեյանը և առաջնության գլխավոր մրցավար Միքայել Ղազարյանը։
Նշենք նաև՝ սեպտեմբերի 13-15-ը Հայաստանի ձիասպորտի հավաքականի անդամ Ալբերտ Սուքիասյանը Սպեկտրալ նժույգով Թբիլիսիում մասնակցել է Աշխարհի Գավաթի որակավորման փուլին (CSI1*): Նա, հաջողությամբ հաղթահարելով 140 սմ բարձրությամբ արգելքները, մրցանակային տեղ է զբաղեցրել:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ