ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում հանդիպել է Տարածքային մանակավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների (ՏՄԱԿ) տնօրեններին՝ քննարկելու ուսումնական տարվա առաջնային խնդիրներն ու անելիքները:
Ողջունելով ներկաներին՝ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ հանդիպման նպատակն է քննարկել առկա խնդիրները և միասնաբար նախանշել դրանց լուծման ուղիները՝ աշխատանքներն առավել արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով:
Օրակարգային հարցերից էր դպրոցների՝ մատչելիության ապահովմանն ուղղված ֆինանսավորումը, դրա նպատակային իրացումը: Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես կարևորել է ռեսուրս սենյակների առկայությունը, ինչը, ըստ նրա, կրթության որակի նախապայման կարող է լինել:
Անդրադառնալով խելամիտ հարմարեցումներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ անհրաժեշտ են թիրախային միջամտություններ, որպեսզի դպրոցներում այս աշխատանքներն ավելի նպատակային իրականացվեն:
«Կարևոր է հասկանալ՝ ՏՄԱԿ-ները գնահատում իրականացնելիս խնդիրներ տեսնո՞ւմ են խելամիտ հարմարեցումների ապահովման գործընթացում, քանի որ դրանք մեծ ազդեցություն ունեն երեխայի ներառման և կրթության որակի վրա»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ ընդգծելով, որ ՏՄԱԿ-ները պետք է ուշադրության կենտրոնում պահեն խելամիտ հարմարեցումների տրամադրման գործընթացը:
Քննարկման ընթացքում նշվել է, որ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները գնահատված և գրանցված են (գործընթացը շարունակվում է) տեղեկատվական համակարգում, և կա ամբողջական պատկեր, որը ցույց է տալիս դպրոցներում և ՏՄԱԿ-ներում ամրագրված տվյալների համադրելիությունը:
ՏՄԱԿ-ների աշխատանքն առավել արդյունավետ իրականացնելու նպատակով քննարկվել են դպրոց-ծնող-ՏՄԱԿ կապի ամրապնդմանը, փոխվստահությանը, որակի բարձրացմանն առնչվող հարցեր: Ըստ նախարարի տեղակալի՝ երեխաների սոցիալիզացիան հնարավորինս դրական իրականացնելու համար, ըստ անհրաժեշտության, հնարավոր է կատարել կարգի վերանայում, ինչը կարող է նպաստել ծառայությունների կազմակերպման, տրամադրման, ընթացակարգերի արդյունավետության բարձրացման գործընթացներին:
Օրակարգային հարցերից էին նաև դպրոցներում անհրաժեշտ մասնագետների հաստիքների համալրման խնդիրը, ինչպես նաև դրա վերաբերյալ ընդհանուր իրավիճակը: Քննարկվել է, թե ինչ ծրագրեր է հնարավոր իրականացնել հաստիքները համալրելու ուղղությամբ, քանի որ այդկերպ շատ խնդիրներ ուղիղ լուծում կստանան:
Հանդիպման ընթացքում ՏՄԱԿ-ների տնօրեններն Արաքսիա Սվաջյանին ուղղել են իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են գնահատման գործընթացի որակի բարելավմանը, կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերմանը, միջին մասնագիտական կրթության մակարդակում սովորողների գնահատմանը և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ