ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է ՏՄԱԿ-ների տնօրեններին

Հոկտեմբերի 2, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում հանդիպել է Տարածքային մանակավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների (ՏՄԱԿ) տնօրեններին՝ քննարկելու ուսումնական տարվա առաջնային խնդիրներն ու անելիքները:

Ողջունելով ներկաներին՝ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է, որ հանդիպման նպատակն է քննարկել առկա խնդիրները և միասնաբար նախանշել դրանց լուծման ուղիները՝ աշխատանքներն առավել արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով:

Օրակարգային հարցերից էր դպրոցների՝ մատչելիության ապահովմանն ուղղված ֆինանսավորումը, դրա նպատակային իրացումը: Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես կարևորել է ռեսուրս սենյակների առկայությունը, ինչը, ըստ նրա, կրթության որակի նախապայման կարող է լինել:

Անդրադառնալով խելամիտ հարմարեցումներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ անհրաժեշտ են թիրախային միջամտություններ, որպեսզի դպրոցներում այս աշխատանքներն ավելի նպատակային իրականացվեն:

«Կարևոր է հասկանալ՝ ՏՄԱԿ-ները գնահատում իրականացնելիս խնդիրներ տեսնո՞ւմ են խելամիտ հարմարեցումների ապահովման գործընթացում, քանի որ դրանք մեծ ազդեցություն ունեն երեխայի ներառման և կրթության որակի վրա»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ ընդգծելով, որ ՏՄԱԿ-ները պետք է ուշադրության կենտրոնում պահեն խելամիտ հարմարեցումների տրամադրման գործընթացը:

Քննարկման ընթացքում նշվել է, որ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները գնահատված և գրանցված են (գործընթացը շարունակվում է) տեղեկատվական համակարգում, և կա ամբողջական պատկեր, որը ցույց է տալիս դպրոցներում և ՏՄԱԿ-ներում ամրագրված տվյալների համադրելիությունը:

ՏՄԱԿ-ների աշխատանքն առավել արդյունավետ իրականացնելու նպատակով քննարկվել են դպրոց-ծնող-ՏՄԱԿ կապի ամրապնդմանը, փոխվստահությանը, որակի բարձրացմանն առնչվող հարցեր: Ըստ նախարարի տեղակալի՝ երեխաների սոցիալիզացիան հնարավորինս դրական իրականացնելու համար, ըստ անհրաժեշտության, հնարավոր է կատարել կարգի վերանայում, ինչը կարող է նպաստել ծառայությունների կազմակերպման, տրամադրման, ընթացակարգերի արդյունավետության բարձրացման գործընթացներին:

Օրակարգային հարցերից էին նաև դպրոցներում անհրաժեշտ մասնագետների հաստիքների համալրման խնդիրը, ինչպես նաև դրա վերաբերյալ ընդհանուր իրավիճակը: Քննարկվել է, թե ինչ ծրագրեր է հնարավոր իրականացնել հաստիքները համալրելու ուղղությամբ, քանի որ այդկերպ շատ խնդիրներ ուղիղ լուծում կստանան:

Հանդիպման ընթացքում ՏՄԱԿ-ների տնօրեններն Արաքսիա Սվաջյանին ուղղել են իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են գնահատման գործընթացի որակի բարելավմանը, կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերմանը, միջին մասնագիտական կրթության մակարդակում սովորողների գնահատմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին: