ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր այցելել է Երևանի Ալեքսանդր Բլոկի անվան թիվ 122 և Ջիվան Աբրահամյանի անվան թիվ 111 նորակառույց դպրոցներ՝ ծանոթանալու գույքով ապահովման գործընթացին:
Դպրոցները կառուցվել են Կառավարության «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում և արդեն մոտ 1 տարի է՝ ինչ սկսել են բնականոն դասապրոցեսը: Դպրոցներն ապահովված են ուսումնական նոր գույքով. այս պահին ավարտին են մոտենում ճաշարանների կահավորման աշխատանքները:
Նախարարին ուղեկցել են ԿԳՄՍ նախարարության գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, կազմակերպատնտեսական վարչության պետ Հրանտ Մկրտչյանը և Տարածքային զարգացման հիմնադրամի ներկայացուցիչները, որին պատվիրակված է եղել դպրոցների շինարարությունը:
Երևանի Ալեքսանդր Բլոկի անվան թիվ 122 հիմնական դպրոցի տնօրեն Կարինե Մխիթարյանը նախարարին տեղեկացրել է, որ դպրոցն ունի 850 աշակերտ, որոնցից 334-ը տարական դասարանների երեխաներ են: Նրա տեղեկացմամբ՝ ճաշարանը պետք է գործի 2 հերթափոխով, որպեսզի հասցնի սպասարկել բոլորին: Նախարարը հետաքրքրվել է՝ որքանով է գույքը մարդաչափական առումներով հարմարեցված երեխաներին և դպրոցի ճաշարաններին հատկացված տարածքներին, ինչ աշխատանքներ դեռ պետք է իրականացվեն:
Ջիվան Աբրահամյանի անվան թիվ 111 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անդրանիկ Քեհեյանի ուղեկցությամբ նախարարը շրջել է ճաշարանային հատվածում, ծանոթացել աշխատանքների ընթացքին, հետաքրքրվել, թե այս պահին դեռ ինչ անելիքներ կան: Տնօրենը տեղեկացրել է, որ դպրոցը նախատեսված է 432 աշակերտի համար. այս պահին 303 սովորող ունեն, որոնց մոտ կեսն օգտվելու է ճաշարանից: Այս դպրոցում ևս տնօրենությունը դիտարկում է ճաշարանի գործարկումը 2 հերթափոխով:
Տնօրենը ԿԳՄՍ նախարարին տեղեկացրել է, որ թիվ 111 դպրոցը ներառված է նաև «ԿԱԹ երեխաներին» ծրագրում, որի շահառու են լինելու դպրոցի 5-9-րդ դասարանի աշակերտները: Պարենի համաշխարհային ծրագրի աջակցությամբ իրականացվող փորձնական ծրագրից օգտվելու է այս դպրոցի 120 աշակերտ. որոշ աշակերտներ հրաժարվել են՝ ծնողների դիմումների համաձայն:
Նախարարը հետաքրքրվել է, թե արդյոք ամբողջությամբ ապահովվել է դպրոցներին հատկացված ուսումնական նոր գույքը և մարզադահլիճների կահավորումը: Նշվել է, որ գույքային հագեցվածությունն արդեն ավարտական փուլում է:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը դպրոցների պատասխանատուների հետ քննարկել է ճաշարանի գործարկման ժամկետները, ինչպես նաև աշխատանքների կազմակերպմանն առնչվող այլ հարցեր:
Նշենք, որ ՀՀ կառավարության կողմից իրականացվող «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատություններն ամբողջությամբ ապահովվում են նոր ուսումնական, մարզական, խոհանոցային և լաբորատոր գույքով ու սարքավորումներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ