ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասընթացներ՝ ոչ ֆորմալ կրթության վերաբերյալ

Հոկտեմբերի 9, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթության համակարգում ոչ ֆորմալ և ինֆորմալ ուսումնառության կարագավորումներն արդյունավետ ներդնելու, ուսուցում իրականացնողների ուսումնամեթոդական հմտությունները կատարելագործելու և զարգացնելու նպատակով Ուսուցման ազգային հիմնադրամը (ՈՒԱՀ) նախաձեռնել է «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխությունների վերաբերյալ իրազեկման դասընթացների շարք և ոչ ֆորմալ կրթության համակարգի մեթոդական թիմերի մասնագիտական ուսուցում (վերապատրաստում)։

Մասնագիտական ուսուցումն անցկացվելու է մոդուլային ուսումնառության ծրագրի ձևաչափով։ Դասընթացը կազմակերպվելու է լսարանային և արտալսարանային աշխատանքներով՝ պարբերական հանդիպումների միջոցով, մեկ ամսվա ընթացքում՝

24 ժամ լսարանային բեռնվածությամբ (շաբաթական 2-3 օր, 4-ից 6 ակադեմիական ժամ)։

Դասընթացի ավարտին ծրագիրը հաղթահարած մասնակիցը ոչ ֆորմալ և ինֆորմալ կրթության ոլորտում կկարողանա.

1.մշակել լրացուցիչ կրթական ծրագիր, այն է՝

ա)որոշակի աշխատանքային կարողությունների ձևավորմանը միտված մասնագիտական ուսուցման ծրագիր,

բ)առկա կարողությունները կատարելագործելուն միտված վերապատրաստման ծրագիր,

գ)աշխատանքային կամ մասնագիտական հարմարեցմանը միտված կարճաժամկետ ծրագիր և այլն։

2.կատարել լրացուցիչ կրթական ծրագրի մասնագիտական փորձաքննություն և կազմել եզրակացություն՝ ԿԳՄՍ նախարարի կողմից երաշխավորելու համար,

3.լինել լրացուցիչ կրթական ծրագրի դասընթացավար կամ մոդերատոր,

4.անցկացնել ԼԿԾ մասնակիցների կարիքի գնահատում և ձևավորել դասընթացի պատվեր,

5.անցկացնել լրացուցիչ կրթական ծրագրի դիտարկում, մոնիտորինգ և կազմել եզրակացություն։

Մասնագիտական ուսուցման ծրագիրը հաղթահարած մասնակցին կշնորհվեն համապատասխան վկայական և ներդիր՝ ձեռք բերած ուսումնառության արդյունքների վերաբերյալ տեղեկատվությամբ։ Վկայագրված մասնակիցն իր ցանկությամբ կարող է ընդգրկվել Ուսուցումների ազգային ռեեստրում, ինչը նրան հնարավորություն կտա վերոնշյալ աշխատանքները կատարելու համար հրավիրվել տարբեր կազմակերպությունների կողմից, մատուցել ծառայություններ և վաստակել լրացուցիչ եկամուտներ՝ առանց հիմնական աշխատանքից կտրվելու։

Մասնագիտական ուսուցման 60 մասնակից հնարավորություն կունենա դասընթացին մասնակցել հիմնադրամի գործընկեր Գերմանիայի ժողովրդական բարձրագույն դպրոցների միության (ԳԺԲԴՄ) հայաստանյան մասնաճյուղի աջակցությամբ՝ «Եվրոպայի մեծահասակների կրթության կենտրոնների համակարգային զարգացում» ծրագրի շրջանակում։ Մասնակիցները կընտրվեն դասընթացի առաջին փուլից հետո՝ գործնական առաջադրանքների կատարման ցուցանիշների հիման վրա։

Դասընթացին մասնակցելու ցանկություն ունեցող անձինք կամ կազմակերպությունները կարող են մինչև հոկտեմբերի 18-ը ներառյալ լրացնել կից ներկայացվող ձևաթուղթը և այն ուղարկել armntf@inbox.ru կամ nationaltrainingfund.arm@gmail.com էլ.հասցեներին։

Դասընթացի մասնակցության պայմանների մասին հավելյալ տեղեկատվություն կարելի է ստանալ Ուսուցման ազգային հիմնադրամից՝ հեռ․ 091-22-11-91:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)