ՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություններ և լրացումներ են կատարվել «Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, կամավոր ատեստավորման արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգում»:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը` տեղեկացնելով, որ ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման գործընթացը փորձնական կարգով մեկնարկել է 2021 թվականին:
«Վերլուծելով նախորդ տարիների փորձը՝ որոշակի փոփոխություններ են կատարվել կարգում՝ բարելավելով թե՛ ընթացակարգը, թե՛ թեստերը, և թե՛ այլ բաղադրիչներ: Ատեստավորումն իրականացվում էր թղթային եղանակով, ինչը բազմաթիվ բարդություններ և ժամանակային խնդիրներ էր առաջացնում ուսուցիչների համար: Այս փոփոխություններով կամավոր ատեստավորումը կանցկացվի էլեկտրոնային եղանակով, որի արդյունքում էապես կկրճատվի առաջադրանքների լուծման, պատասխանները ձևաթղթում անցկացնելու վրա ծախսվող ժամանակը՝ միաժամանակ նվազեցնելով հնարավոր տեխնիկական վրիպակներն ու անճշտությունները»,- նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ սա նաև լրացուցիչ միջոց է խրախուսելու ուսուցիչների` տեղեկատվական տեխնոլոգիաներից օգտվելու հմտությունները:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կատարված փոփոխություններով նկարագրվել է ամբողջությամբ էլեկտրոնային եղանակով կամավոր ատեստավորման անցկացման ընթացակարգը:
«Նոր ձևաչափը նաև հնարավորություն կտա, որ ուսուցիչը թեստն ավարտելուց հետո անմիջապես տեսնի արդյունքը, և այդ պահին արդեն պարզ կդառնա, թե նշված հարցերից քանիսին է ճիշտ պատասխանել: Սա նաև ավելի մեծ թափանցիկություն է հաղորդում գործընթացին: Կատարված փոփոխություններով հստակեցվել են բողոքարկման ընթացակարգերը և էլեկտրոնային մեխանիզմի ներդրման հետ կապված այլ աշխատանքները: Բացի դրանից՝ հստակեցվել է հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրմանը զուգընթաց հանրակրթական դպրոցներում ներդրվող նոր առարկաների ուսուցիչների ատեստավորման հնարավորությունը, մասնավորապես՝ «Ինֆորմատիկա» առարկան փոխարինվել է «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն» առարկայով, և այս բոլոր փոփոխություններն արտացոլված են կարգում: Հստակեցվել է նաև, թե ինտեգրված առարկաների պարագայում կոնկրետ որ առարկաներից ուսուցիչները կարող են դիմել ատեստավորմանը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ կարգում կատարվել են նաև մի շարք այլ փոփոխություններ՝ հաշվի առնելով նախորդ տարիներին կազմակերպված կամավոր ատեստավորման փորձը:
Պատասխանելով Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի հարցին՝ նախարարը տեղեկացրել է, որ էլեկտրոնային համակարգը թույլ է տալիս յուրաքանչյուր ուսուցչի համար գեներացնել թեստային առաջադրանքները. դրանք, ըստ էության, նույնական են բոլոր մասնակիցների համար:
«Քիմիայի կամ, օրինակ, կենսաբանության ուսուցիչների համար թեստերը նույն մոտեցումն ու տրամաբանությունն ունեն՝ նույն բարդության խնդիրներով, սակայն հարցերի հաջորդականությունը տարբեր է, ինչը նշանակում է՝ թեստերը ոչ մի ուսուցչի մոտ չեն կրկնվում: Ուսուցիչը մոտենալու է համակարգչին, իր առջև բացվելու է թեստի իր տարբերակը: Բնականաբար, ուսուցիչն ունենալու է նաև թուղթ և գրիչ անհրաժեշտ նշումների համար»,- պարզաբանել է Ժաննա Անդրեասյանը և հավելել, որ թեստի առավել մանրամասն արդյունքները հասանելի կդառնան մեկ օրվա ընթացքում, որի հիման վրա ուսուցիչները կարող են նաև բողոքարկել դրանք:
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հետաքրքրվել է՝ որոշման ընդունմամբ ատեստավորման գործընթացն այսուհետ իրականացվելու է բացառապես էլեկտրոնայի՞ն եղանակով, և արդյոք համակարգը լիարժեք փորձարկվել է:
«Քանի որ սա առաջին տարին է, կարգում չենք բացառել ատեստավորման իրականացման թղթային տարբերակը: Այս տարվա աշխատանքի արդյունքների ամփոփումից հետո կհասկանանք, թե որքանով է անհրաժեշտ զուգահեռ պահել նաև թղթային տարբերակը: Երևանում և ՀՀ բոլոր մարզերում նախատեսվում է ունենալ քննական 35 կենտրոն: Համակարգի փորձարկման ժամանակ մանրամասն՝ կետ առ կետ, քննարկվել են բոլոր դետալները: Ընդ որում՝ ուսուցիչների համար ևս դժվարություններ չեն լինի, քանի որ նախքան ատեստավորումն ուսուցիչները կունենան էլեկտրոնային համակարգի թեստային տարբերակը, որպեսզի նախքան ատեստավորման գալը փորձեն հասկանալ, թե հարցերն ինչպես են ձևակերպված, նշումներն ինչպես պետք է կատարել և այլն»,- ի պատասխան նշել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Նա նաև տեղեկացրել է, որ քննական կենտրոններում տեխնիկական մասնագետներ կլինեն, որոնք կաջակցեն ուսուցիչներին:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ սեպտեմբերի 30-ին ավարտվել է կամավոր ատեստավորման այս տարվա դիմումների ընդունման գործընթացը. դիմել են շուրջ 6000 ուսուցիչ և մանկավարժի որակավորմանը համապատասխանող, սակայն համակարգում չաշխատող քաղաքացիներ, որոնք կամավոր ատեստավորումն անցնելուց հետո հիմնականում աշխատանքի են անցնում դպրոցում: Այս տարի ատեստավորման գործընթացը կմեկնարկի նոյեմբերի 9-ից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ