ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցանակներ են շնորհվել «Դպրոցական լավագույն մինի այգի 2024» մրցույթի հաղթողներին

Հոկտեմբերի 11, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Վանաձորի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում մրցանակաբաշխությամբ ամփոփվել է «Դպրոցական լավագույն մինի այգի» չորրորդ ամենամյա մրցույթը, որը կազմակերպվել էր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի, Ռուսաստանի Ճյուղային սննդի ինստիտուտի (SIFI) և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» (ԴՍԵԲ) հիմնարկի կողմից։

«Դպրոցական լավագույն մինի այգի» ամենամյա մրցույթը «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի կարևոր բաղադրիչն է, որի նպատակն է ոչ միայն ապահովել թարմ բանջարեղենի բազմազանությունը դպրոցական սննդակարգում և խթանել երեխաների շրջանում առողջ սնվելու սովորությունների ձևավորումը, այլ նաև երեխաների մոտ վաղ տարիքից հետաքրքրություն առաջացնել օրգանական գյուղատնտեսության նկատմամբ և նրանց սովորեցնել հողի մշակման հիմունքները։

Մրցույթին մասնակցել է ՀՀ 7 մարզի 18 դպրոց: Այս տարի մրցույթն ուներ 2 անվանակարգ. «Դպրոցական լավագույն մինի այգի»՝ գարնանը այգին մշակելու հնարավորություն ունեցող դպրոցների համար, և «Լավագույն այգին պատուհանագոգին», որն առավել ցուրտ կլիմայով մարզերում գտնվող դպրոցներին առաջարկում էր ստեղծել մինի այգի՝ փակ տարածքում:

Մարտից օգոստոս ընկած ժամանակահատվածում աշակերտները՝ ուսուցիչների, տնօրենների, ծնողների և տեղական համայնքների անդամների աջակցությամբ, աշխատել են իրենց դպրոցներում մինի այգիներ մշակելու համար: Ընտրող հանձնաժողովը, որը ձևավորվել էր կազմակերպիչ կառույցների փորձագետներից, մանրակրկիտ ուսումնասիրել է դպրոցների նախագծերը։ Հյուրընկալող դպրոցը՝ Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցը, օրինակելի աշխատանքի համար արժանացել է առաջին տեղին «Դպրոցական լավագույն մինի այգի» անվանակարգում և ստացել 3000 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամաշնորհ՝ իր այգեգործական նախաձեռնությունների հետագա զարգացման համար: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Կոտայքի մարզի Մրգաշենի միջնակարգ դպրոցը, իսկ երրորդը` Կոտայքի մարզի Նոր Գեղիի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը: Դպրոցները պարգևատրվել են սննդի չորանոցներով՝ իրենց գյուղատնտեսական ծրագրերին աջակցելու համար։ Գեղարքունիքի մարզի Լանջաղբյուրի միջնակարգ դպրոցը ճանաչվել է «Լավագույն այգին պատուհանագոգին» անվանակարգի հաղթող: Հատուկ խրախուսական մրցանակներ են հանձնվել Մեղրաձորի Հ.Հակոբյանի անվան միջնակարգ դպրոցին (Կոտայքի մարզ) և Ծակքարի միջնակարգ դպրոցին (Գեղարքունիքի մարզ)՝ համապատասխանաբար չորրորդ և հինգերորդ տեղերի համար: Լրացուցիչ անվանակարգերում հաղթած դպրոցները ստացել են սածիլների համար նախատեսված ֆիտոլամպերով դարակաշարեր և դանակների հավաքածուներ: Բոլոր մասնակից դպրոցները ստացել են մասնակցության վկայականներ։

Միջոցառման կազմակերպիչները ներկաներին պատմել են նախորդ տարի «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի շրջանակում դպրոցներում ստեղծված նորարար այգիների ու ջերմատների հիմքի վրա բացված գյուղատնտեսական խմբակների մասին: Դրանք ստեղծվել են «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի կողմից ՀՀ 31 դպրոցում՝ որպես ծրագրի փոխակերպող բաղադրիչի մաս:

Մրցանակաբաշխության ընթացքում անցկացված ցուցահանդեսում ներկայացվել է նաև երեխաների 18 նկար, որոնք արտացոլում էին աշակերտների ընկալումները գյուղատնտեսության, սննդի և շրջակա միջավայրի վերաբերյալ՝ ցույց տալով ավելի խորը կապը ուսման և առողջ ապրելակերպի միջև: Յուրաքանչյուր պատանի նկարիչ նվեր է ստացել «Երազանքի այգի» վերնագրով սեղանի խաղ, որը նախատեսված է շարունակական ուսումնառության և ստեղծագործական միտքը զարգացնելու համար, ինչպես նաև շնորհակալագիր:

Միջոցառումն ավարտվել է Վանաձորի թիվ 27 դպրոցի նորարարական ջերմոց այցելությամբ, որտեղ հյուրերին ներկայացվել է նաև դպրոցի ժամանակակից գյուղատնտեսական դասարանը: Այստեղ աշակերտներն ուսումնասիրում են նորարար գյուղատնտեսության սկզբունքները, հմտություններ հավաքում այգում ճիշտ աշխատելու վերաբերյալ ու կողմնորոշվում ապագա մասնագիտության հարցում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին: