ՀՀ կառավարությունն այսօրվա նիստում հավանություն է տրվել «Մեկ անձից գնման ընթացակարգով գնման գործընթաց կազմակերպելու մասին» որոշման նախագծին։
Ըստ այդմ՝ առաջարկվում է ակադեմիական քաղաքի տրանսպորտի և շարժունակության վերաբերյալ խորհրդատվական ծառայությունների մատուցումը պատվիրակել իտալական «Սիստեմատիկա» ընկերությանը, որը համարվում է միջազգային բարձր վարկանիշ և նմանատիպ ծրագրի իրականացման ու անհրաժեշտ բաղադրիչների մշակման բացառիկ փորձ ունեցող ընկերություն։
Հարցը զեկուցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման արդյունավետությունը․ «Նախագծի նախնական վերլուծության փուլում պարզ դարձավ, որ նմանատիպ կամպուսների, ակադեմիական քաղաքների հաջողության հիմնական պայմանը դրանց տրանսպորտային կապվածության և շարժունակության հնարավորություններն են: Եվ կախված նրանից, թե ինչ հաջողությամբ է այդ խնդիրը լուծված, էապես հաջողում է նաև նախագծի իրականացումը»:
Շեշտելով, որ ակադեմիական քաղաքի տրանսպորտային և շարժունակության պլանն ունի առանձնահատուկ նշանակություն, նախարարը ներկայացրել է նախագծի իրականացման շրջանակում ակնկալվող հիմնարար արդյունքները:
«Ակնկալում ենք ստանալ տրանսպորտի և շարժունակության մաստեր-պլանը, որտեղ կընդգրկվեն հնարավոր բոլոր տրանսպորտային ձևերի և ձևաչափերի վերլուծությունն ու պահաջվող գործողությունները, որոնք պահանջվում են ծրագրի ռազմավարությամբ: Ծրագրի առանձին բաղադրիչներից է հոսքերի ուսումնասիրությունը, որտեղ բոլոր տվյալները հավաքագրվելու են, նաև իրականացվելու է անհրաժեշտ շտեմարանների ստեղծում: Իրականացվելու են հոսքերի ուսումնասիրություն և վերլուծություն, որի արդյունքում նախատեսվում է մշակել համապատասխան մոդելավորումները, մասնավորապես՝ 4 տարբեր մոդելներ, որոնք նաև հնարավորություն կտան ճիշտ պլանավորել հետագա աշխատանքը: Հաջորդաբար ունենալու ենք ծրագրով նախատեսված ճանապարհների դիզայնը կամ նախագիծը: Իրականացվելու է երկաթուղու նախնական տեխնիկատնտեսական վերլուծությունը, որը թույլ է տալու անհրաժեշտ եզրակացություններ անել «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման նպատակով»,- ասել է նախարարը։
Ժաննա Անդրեասյանի տեղեկացմամբ՝ ծրագրի իրականացման ժամանակահատվածը պլանավորված է 8 ամիս, և առաջադրանքի շրջանակը մանրամասն քննարկված է Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության Ճանապարհային դեպարտամենտի հետ:
«Նախատեսում ենք, որ 8 ամսվա ընթացքում նաև մյուս գործընկերների հետ համատեղ աշխատանքի արդյունքում կունենանք «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրականացման ևս մեկ կարևոր բաղադրիչ»,- հավելել է նախարարը։
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հարցի վերաբերյալ նշել է, որ «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի իրագործումը շատ կարևոր փուլ է մտել, որտեղ տրանսպորտային հարցի նախագիծն ամենաառանցքայիններից է։ Ըստ Վարչապետի` Ակադեմիական քաղաքն իր շուրջ ունենալու է շրջանաձև ճանապարհ, որը կապահովի մարդատար մեքենաների հասանելիությունը և կհանդիսանա տրանսպորտային շարժի վերջին գիծը։ Իսկ քաղաքի բուն տարածքում նախատեսվում է հետիոտնային, հեծանվային և ուղևորատար այլ տեղաշարժի հնարավորություն: Ծրագրի հեղինակային խմբին տրված այս առաջադրանքը նախագծման փուլում է։ Նախատեսվում է ակտիվ կապ ապահովել նաև երկաթուղու միջոցով, ինչպես նաև հնարավորինս արագ հասանելիություն օդանավակայանից և ՀՀ տարբեր մարզերից դեպի ակադեմիական քաղաք։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ