ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իրազեկման քննարկումներ «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» նոր օրենքի վերաբերյալ

Հոկտեմբերի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից Իրազեկում

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) համագործակցությամբ մեկնարկել է ՄԿՈՒ բարեփոխումների վերաբերյալ իրազեկում-քննարկումների առաջին փուլը՝ նախատեսված ՀՀ մարզերի ներկայացուցիչների համար։

Ըստ մարզերի ձևավորված խմբերի հետ քննարկվում են մարզային կամ ոլորտային առանձնահատկությունները, ինչպես նաև գործընկերային կապերը և հետագա համագործակցության միջավայրը՝ հաշվի առնելով, որ օրենսդրական փաթեթը մասնագիտական կրթության որակի ապահովման հարցում առանձնահատուկ դերակատարում է վերապահում տարածքային կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններին, ինչպես նաև մասնավոր հատվածին։

Քննարկումները, որոնք շարունակական են լինելու, կազմակերպվում են «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի նախաձեռնությամբ՝ ՄԱՎԵՏԱ ծրագրի շրջանակում։

Իրազեկման քննարկումները վերաբերում են 2024 թ․ մայիսի 22-ին Ազգային ժողովի կողմից ընդունված «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» նոր օրենքի և հարակից օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթին: ՄԿՈՒ օրենսդրական փաթեթը, հիմնվելով միջազգային լավագույն փորձի և ոլորտի զարգացմանն ուղղված պետական ռազմավարական փաստաթղթերի վրա, նախատեսում է ոլորտում արմատական փոփոխություններ և նոր մոտեցումներ:

Օրենսդրական փաթեթի արդյունավետ իրագործումը պահանջում է շահառուների իրազեկում և վերապատրաստում, մասնավորապես՝ բարեփոխումների հիմնական ուղղությունների և ակնկալվող արդյունքների վերաբերյալ:

Հանդիպումների ընթացքում, մասնավորապես, քննարկվում են ՄԿՈՒ կրթական ծրագրերի կազմակերպման և ﬔթոդաբանական բարելավուﬓերի, աշխատանքի վրա հիﬓված ուսուﬓառության համակարգի ներդրման և դուալ ուսուցման կազմակերպման, պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության զարգացման, սոցիալական գործընկերության կառուցակարգերի հստակեցման, սոցիալական գործընկերների ներգրավվածության վերաբերյալ հարցեր։

Ծրագիրը մեկնարկել է Շիրակի մարզից: Յուրաքանչյուր փուլ ներառելու է մինչև 35 մասնակից՝ մասնագիտական ուսումնական հաստատություններից (ՄՈւՀ), տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններից, իրավասու տեսչական մարմնի տարածքային կենտրոններից, տեղական ինքնակառավարման մարմիններից, Միասնական սոցիալական ծառայության տարածքային կենտրոններից, ինչպես նաև լինելու են գործատուներ, որոնք համագործակցում են ՄՈւՀ-երի հետ։

Միջոցառումները կազմակերպվում են ՄԱՎԵՏԱ ծրագրի շրջանակում, որը ֆինանսավորվում է միջազգային և տեղական կազմակերպությունների լայն կոալիցիայի կողմից՝ Շվեյցարիայի զարգացման և համագործակցության գործակալության (SDC) գլխավորությամբ: Գործընկեր կազմակերպություններն են ՀՀ կառավարությունը, Ավստրիական զարգացման գործակալությունը (ADA), Գերմանիայի տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարությունը (BMZ), Շվեյցարիայի եկեղեցու օգնությունը (HEKS/EPER), Իզմիրլյան հիմնադրամը, Ռազմավարական զարգացման գործակալությունը (ՌԶԳ) և «Վանանդ ագրո» ՓԲԸ-ն: Ծրագիրն իրականացվում է Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) և Շվեյցարիայի եկեղեցու օգնության (HEKS/EPER) կողմից՝ ՌԶԳ-ի և Բեռնի կիրառական գիտությունների համալսարանի (HAFL) գյուղատնտեսական, անտառային և պարենային գիտությունների դպրոցի աջակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…