ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) համագործակցությամբ մեկնարկել է ՄԿՈՒ բարեփոխումների վերաբերյալ իրազեկում-քննարկումների առաջին փուլը՝ նախատեսված ՀՀ մարզերի ներկայացուցիչների համար։
Ըստ մարզերի ձևավորված խմբերի հետ քննարկվում են մարզային կամ ոլորտային առանձնահատկությունները, ինչպես նաև գործընկերային կապերը և հետագա համագործակցության միջավայրը՝ հաշվի առնելով, որ օրենսդրական փաթեթը մասնագիտական կրթության որակի ապահովման հարցում առանձնահատուկ դերակատարում է վերապահում տարածքային կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններին, ինչպես նաև մասնավոր հատվածին։
Քննարկումները, որոնք շարունակական են լինելու, կազմակերպվում են «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի նախաձեռնությամբ՝ ՄԱՎԵՏԱ ծրագրի շրջանակում։
Իրազեկման քննարկումները վերաբերում են 2024 թ․ մայիսի 22-ին Ազգային ժողովի կողմից ընդունված «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» նոր օրենքի և հարակից օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթին: ՄԿՈՒ օրենսդրական փաթեթը, հիմնվելով միջազգային լավագույն փորձի և ոլորտի զարգացմանն ուղղված պետական ռազմավարական փաստաթղթերի վրա, նախատեսում է ոլորտում արմատական փոփոխություններ և նոր մոտեցումներ:
Օրենսդրական փաթեթի արդյունավետ իրագործումը պահանջում է շահառուների իրազեկում և վերապատրաստում, մասնավորապես՝ բարեփոխումների հիմնական ուղղությունների և ակնկալվող արդյունքների վերաբերյալ:
Հանդիպումների ընթացքում, մասնավորապես, քննարկվում են ՄԿՈՒ կրթական ծրագրերի կազմակերպման և ﬔթոդաբանական բարելավուﬓերի, աշխատանքի վրա հիﬓված ուսուﬓառության համակարգի ներդրման և դուալ ուսուցման կազմակերպման, պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության զարգացման, սոցիալական գործընկերության կառուցակարգերի հստակեցման, սոցիալական գործընկերների ներգրավվածության վերաբերյալ հարցեր։
Ծրագիրը մեկնարկել է Շիրակի մարզից: Յուրաքանչյուր փուլ ներառելու է մինչև 35 մասնակից՝ մասնագիտական ուսումնական հաստատություններից (ՄՈւՀ), տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններից, իրավասու տեսչական մարմնի տարածքային կենտրոններից, տեղական ինքնակառավարման մարմիններից, Միասնական սոցիալական ծառայության տարածքային կենտրոններից, ինչպես նաև լինելու են գործատուներ, որոնք համագործակցում են ՄՈւՀ-երի հետ։
Միջոցառումները կազմակերպվում են ՄԱՎԵՏԱ ծրագրի շրջանակում, որը ֆինանսավորվում է միջազգային և տեղական կազմակերպությունների լայն կոալիցիայի կողմից՝ Շվեյցարիայի զարգացման և համագործակցության գործակալության (SDC) գլխավորությամբ: Գործընկեր կազմակերպություններն են ՀՀ կառավարությունը, Ավստրիական զարգացման գործակալությունը (ADA), Գերմանիայի տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարությունը (BMZ), Շվեյցարիայի եկեղեցու օգնությունը (HEKS/EPER), Իզմիրլյան հիմնադրամը, Ռազմավարական զարգացման գործակալությունը (ՌԶԳ) և «Վանանդ ագրո» ՓԲԸ-ն: Ծրագիրն իրականացվում է Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) և Շվեյցարիայի եկեղեցու օգնության (HEKS/EPER) կողմից՝ ՌԶԳ-ի և Բեռնի կիրառական գիտությունների համալսարանի (HAFL) գյուղատնտեսական, անտառային և պարենային գիտությունների դպրոցի աջակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ