Ֆրանսիայի գյուղապետերի նախագահ Միշել Ֆուրնիեի գլխավորած պատվիրակությունն այսօր այցելել է Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան՝ ծանոթանալու բուհի գործունեությանը և քննարկելու տարբեր մասնագիտացումների ուղղությամբ հնարավոր համագործակցության հեռանկարները:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ, Ագրարային համալսարանի հոգաբարձուների խորհրդի համանախագահ Արաքսիա Սվաջյանը և բուհի ռեկտորի պարտականությունները կատարող Հրաչյա Զաքոյանը, որը ներկայացրել է բուհի գործունեությունն ու համագործակցության ոլորտները:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է հյուրերին և շնորհակալություն հայտնել հայաստանյան փորձի հանդեպ հետաքրքրություն ցուցաբերելու համար:
«Ագրարային ոլորտը մեր երկրի տնտեսության առանցքային ուղղություններից մեկն է, որտեղ անելիքներ շատ ունենք: Մեծածավալ բարեփոխումների շրջանակում այդ ոլորտի մասնագիտությունների գրավչությունը բարձրացնելու նպատակով տարբեր միջոցառումներ ենք իրականացնում թե՛ մասնագիտական, թե՛ բարձրագույն կրթության համակարգում՝ կարևորելով կրթության որակի բարձրացումը: Այս ուղղությամբ շատ ենք արժևորում տարբեր ծրագրերի միջոցով միջազգային գործընկերների հետ համագործակցությունը, ինչն ուղիղ ազդեցություն կարող է ունենալ կրթության որակի վրա»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ հավելելով, որ գյուղատնտեսական ոլորտի մասնագիտությունների գրավչությունը բարձրացնելու նպատակով քոլեջների և բուհերի ուսանողների համար սահմանվել է 10 անգամ ավելի բարձր կրթաթոշակ:
Նա իրազեկել է նաև, որ հանրակրթության պետական նոր չափորոշչով դպրոցներում գործում են մասնագիտական կողմնորոշման խմբակներ, որոնք օգնելու են աշակերտներին կատարել մասնագիտական ճիշտ ընտրություն՝ նաև տնտեսության կարիքներին համապատասխան: Արաքսիա Սվաջյանը բարձր է գնահատել միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում ֆրանսիական կողմի հետ առկա համագործակցությունը՝ ի դեմս Տավուշի «Պատրիկ Տէվէճեան» տարածաշրջանային քոլեջի, և հույս հայտնել, որ համագործակցային շրջանակը կընդլայնվի ինչպես դուալ կրթության զարգացմամբ, այնպես էլ այլ ուղղություններով:
Ֆրանսիայից ժամանած պատվիրակության անդամներն ընդգծել են, որ Ֆրանսիայի կառավարությունը կարևորում է Հայաստանում գյուղատնտեսության ոլորտում համագործակցության ամրապնդումը: Նրանք ներկայացրել են ոլորտում ֆրանսիական փորձը, մասնավորապես՝ Դիժոնի գյուղատնտեսական ինստիտուտի գործունեությունը և պատրաստակամություն հայտնել Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի հետ տարբեր նախագծերի շուրջ համագործակցելու, հայ ուսանողներին Ֆրանսիայում աշխատանքային պրակտիկայի հնարավորությամբ հյուրընկալելու, փորձի փոխանակում իրականացնելու նպատակով: Կողմերն առանձնակի քննարկել են գինեգործության, պանրի և կաթնամթերքի արտադրության ոլորտներում գործակցության շրջանակներն ու հեռանկարները:
Հանդիպմանն անդրադարձ է եղել երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցերի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ