ԱԺ մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում 2025 թվականի պետական բյուջեի նախնական քննարկումներում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է մշակույթի ոլորտում իրականացվելիք ծրագրերը:
Կապիտալ ծրագրեր մշակութային հաստատություններում
Խոսելով մշակութային հաստատություններում և թատերահամերգային կազմակերպություններում իրականացվող աշխատանքների մասին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ 2025 թվականին կբացվի Սոս Սարգսյանի անվան Համազգային թատրոնի նոր շենքը, որը արդիական պահանջներով ու պայմաններով նոր կառուցված շինություն է: Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է պետություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ հաջորդ տարի կապիտալ վերանորոգման աշխատանքներ կմեկնարկեն Վանաձորի Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում և Գորիսի պետական թատրոնում՝ մարզերում մշակութային կյանքի ակտիվացման նպատակով: Կշարունակվեն աշխատանքները Մնջախաղի պետական թատրոնի և Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի շենքերի կառուցման ուղղությամբ, ինչպես նաև թատերահամերգային կազմակերպությունների ենթակառուցվածքների, նյութատեխնիկական բազայի և երաժշտական գործիքներով ապահովման գործընթացները։
1,8 մլրդ դրամ՝ հուշարձանների վերականգնման համար
Անդրադառնալով հուշարձանների ամրակայման, նորոգման և վերականգնման աշխատանքներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այդ նպատակով 2025 թվականին նախատեսվել է մոտ 1,8 մլրդ դրամ, որն էապես գերազանցում է 2024 թվականի ցուցանիշը: Նշյալ բյուջեով իրականացվելու են 17 հուշարձանների (Ամբերդ ամրոց, Բերդկունք ամրոց, Հորսի պալատ, Օրբելյանների քարավանատուն և այլն) ամրակայման, նորոգման և վերականգնման, ինչպես նաև 6 հուշարձանի գիտանախագծային փաստաթղթերի կազմման աշխատանքներ։ Շարունակվելու է նաև մոդուլային տեղեկատվական կենտրոնների կառուցումը, որոնք, Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ, ստեղծում են ժամանակակից ենթակառուցվածք հուշարձանների գրավչությունը բարձրացնելու և զբոսաշրջային քաղաքականությունը խթանելու նպատակով: Նախարարի խոսքով՝ շարունակվելու է նախորդ տարիներին սկսված և ներկայում ընթացող պետություն-մասնավոր համագործակցությունը, ինչի արդյունքում 2024 թվականին 2 հուշարձանի վերականգնման աշխատանքները մոտեցել են ավարտին, իսկ 6 հուշարձանի վերականգնման աշխատանքները կշարունակվեն հաջորդ տարի։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ