ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի նկարիչների միությունը կազմակերպել է Հայաստանի ազգային հերոս, Ֆրանսիայի Պատվո լեգեոնի շքանշանակիր մեծն շանսոնյե Շառլ Ազնավուրի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված «La Bohème» («Լա Բոհեմ») ցուցահանդեսը։
Ցուցահանդեսում ներկայացված են 100 հայ նկարչի 100 ստեղծագործություններ` նվիրված Ազնավուրի «Լա Բոհեմ» երգին և հատուկ վրձնված այս նախագծի համար։
Բացման արարողությանը ներկա է եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախարարը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ հոբելյանական տարվա ամենակարևոր անելիքներից մեկը մեծ հայի՝ Շառլ Ազնավուրի հոբելյանի պատշաճ և ըստ արժանվույն նշանավորումն է։
«Հոբելյանական միջոցառումների ծրագրում պատահական չէ, որ ընտրվել է հենց այս՝ «Լա բոհեմ» նախագիծը. հատկապես կարևորել ենք մեծանուն արվեստագետներին տարբեր դիտանկյուններից մոտենալու ու բացահայտելու հանգամանքը: Նախագծի գաղափարն ինքնին հետաքրքիր է․ տարբեր նկարիչների կողմից «Լա բոհեմ» սիրված ստեղծագործության պատկերումը հնարավորություն է՝ բացահայտելու Ազնավուրի արվեստը ժամանակակից ստեղծագործողների աշխատանքներով»,- նշել է նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով մասնակից նկարիչներին և Նկարիչների միությանը՝ պետական ծրագրերի շրջանակում համատեղ աշխատանքի համար։
Նախարարը նաև տեղեկացրել է՝ ԿԳՄՍՆ կողմից մշակվում է «Մշակութային աճուրդների մասին» օրենքի նախագիծը, որի նպատակը ժամանակակից արվեստագետների համար գործունեության ինստիտուցիոնալ մեխանիզմի ձևավորումն է․ «Ժամանակակից արվեստագետների համար քաղաքակիրթ միջավայրում լսարան գտնելու, աշխատանքների ցուցադրության և վաճառքի հնարավորության ստեղծումը առաջնային խնդիր ենք համարում: Օրենսդրական նախաձեռնության շրջանակում նախարարությունը համագործակցել է Նկարիչների միության հետ՝ որպես մասնագիտկան գործունեության առանցքային դերակատարի»:
Ներկաներին ողջունել է նաև Նկարիչների միության նախագահ Սուրեն Սաֆարյանը՝ ընդգծելով, որ մեծ պատիվ և պատասխանատվություն էր ցուցահանդեսի կազմակերպումը, որը համատեղ աշխատանքի արդյունք է:
100 նկարիչներից մեկի՝ Հրանտ Թադևոսյանի (Թաթոս) «Լա Բոհեմ» նկարում բնության մի մասնիկ էր, որը նկարիչը ներկայացրել է հետաքրքիր մեկնաբանությամբ. «Մարդու ապրելակերպի գերագույն պահը, հրճվանքը, գագաթնակետը բոհեմային պահն է: Ես որոշեցի, որ այն կարելի է ստեղծել բնության միջոցով, որովհետև միակ ճշմարտությունը բնությունն է, որին ո՛չ կարող ես թելադրել, ո՛չ պարտադրել. ընդամենը պետք է բարի լինես լսելու, ընկալելու և ապրելու նրանում ճշմարտացի ձևով: Իսկ Ազնավուրի հանճարը ապրել է բոհեմային ճշմարտությամբ. նա իր կյանքը ծաղկունքի նման ապրեց»:
Ցուցահանդեսի շրջանակում տպագրվել է նաև «La Bohème» կատալոգը, որը ներառում է ներկայացված 100 նկարները:
Նշենք, որ ցուցահանդեսի համադրողն արվեստաբան Մարգարիտա Խաչատրյանն է:
Ցուցահանդեսը կգործի մինչև նոյեմբերի 19-ը:
Մուտքն ազատ է:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ