ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր այցելել է Երևանի մի շարք քոլեջներ և ուսումնարաններ՝ տեղում ծանոթանալու առկա պայմաններին, ընթացիկ գործունեությանը և խնդիրներին:
Արաքսիա Սվաջյանը, մասնավորապես, այցելել է Երևանի թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարան, Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ պետական բժշկական քոլեջ, Առնո Բաբաջանյանի անվան պետական երաժշտամանկավարժական քոլեջ և Զարդարվեստի պետական արհեստագործական ուսումնարան:
Շրջելով հաստատություններում՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հետաքրքրվել է ուսումնական գործընթացի կազմակերպման առանձնահատկություններով, պրակտիկաների անցկացման արդյունավետությամբ, ուսանողների հաճախելիությամբ, նրանց՝ ուսումնական ծրագրերի նկատմամբ ցուցաբերած հետաքրքրվածությամբ, ինչպես նաև ուսումնական հաստատությունների շենքային պայմաններով՝ սկսած ջեռուցման համակարգի պատշաճ գործարկումից ու ճաշարանների առկայությունից:
Երևանի թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում Արաքսիա Սվաջյանը հատկապես հետաքրքրվել է Կարիերայի կենտրոնի գործունեությամբ՝ ինչ աշխատանքներ են իրականացվում ուսանողների հետ, շրջանավարտների քանի տոկոսն է ուսումնառությունից հետո մասնագիտությամբ աշխատանք գտնում և այլն:
Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ պետական բժշկական քոլեջում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հետաքրքրվել է լաբորատոր պայմանների առկայությամբ, գործնական հմտություններն ակտիվ փորձարկելու հնարավորություններով, ինչպես նաև, թե ուսանողները կրթության որակի բարելավման առումով ինչ հարցեր են կարևորում: Ուսանողների հետ զրույցի ընթացքում նա նշել է, որ բժշկությունն ամենաառանցքային ոլորտներից է, որտեղ որակյալ մասնագետի կարիքը բոլոր ժամանակներում առաջնային է:
Առնո Բաբաջանյանի անվան պետական երաժշտամանկավարժական քոլեջում Արաքսիա Սվաջյանն առանձնակի հետաքրքրվել է անհրաժեշտ երաժշտական գործիքների առկայությամբ՝ ընդգծելով նյութատեխնիկական բազայի և սարքավորումների հագեցվածության խնդիրը մասնագիտական կրթության կազմակերպման հարցում: Ներկայացնելով ուսումնական գործընթացը՝ քոլեջի պատասխանատուները նշել են, որ ուսանողներն ապահովված են գործիքներով, իսկ ուսանողները պատմել են ուսումնառության մասին՝ խոսելով իրենց հետաքրքրությունների շրջանակի, հետագա անելիքների, կրթությունը շարունակելու ծրագրերի մասին:
Զարդարվեստի պետական արհեստագործական ուսումնարանում ևս Արաքսիա Սվաջյանը շրջել է լսարաններով, ծանոթացել ուսանողներին հուզող հարցերին: Նրան, մասնավորապես, հետաքրքրել է՝ ինչ սկզբունքով են առաջնորդվել ուսանողները մասնագիտություն ընտրելիս, ինչպես են պատկերացնում աշխատաշուկայում իրենց մասնագիտությունն իրացնելու հնարավորությունները և այլն: Փոխնախարարին ներկայացվել են տարբեր կուրսերի ու մասնագիտությունների ուսանողների աշխատանքներն ու նրանց ձեռքբերումները: Տնօրենի խոսքով՝ արդեն երկրորդ տարին է՝ խեցեգործությունը ներդրվել է որպես նոր մասնագիտություն, որն արդեն իսկ հետաքրքրություն է առաջացրել ուսանողների շրջանում:
Նախարարի տեղակալի այցերն ուսումնական հաստատություններ շարունակական են լինելու:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ