ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կբացվի Հարավային Ամերիկայի առաջին «Թումո» կենտրոնը. Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Բուենոս Այրեսի կրթության նախարարին

Նոյեմբերի 13, 2024
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Արգենտինայի մայրաքաղաք Բուենոս Այրեսի կրթության նախարար Մարիա դե լաս Մերսեդես Միգելին:

Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է Բուենոս Այրեսի կրթության նախարարին և կարևորել Հայաստանի և Արգենտինայի միջև առկա բարեկամական ու բազմակողմանի հարաբերությունների խորացումն ու զարգացումը, լավագույն փորձի փոխանակմանը միտված նախաձեռնությունների խրախուսումը: Այս համատեքստում նախարարը կարևորել է մասնավորապես հայաստանյան կրթական լավագույն բրենդներից մեկի՝ «Թումոյի» կրթական մոդելի տարածումն ու հասանելիությունը նաև Բուենոս Այրեսի պատանիների համար՝ շեշտելով, որ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության հետ համագործակցությամբ 2025 թվականին Բուենոս Այրեսում նախատեսվում է «Թումո» կենտրոնի հիմնում:

Բուենոս Այրեսում հիմնվող «Թումո» կենտրոնն առաջինն է Հարավային Ամերիկայում. այն շուրջ 3000 պատանու հնարավորություն կընձեռի ոչ ֆորմալ մասնագիտական կրթություն ստանալու այնպիսի ոլորտներում, ինչպիսիք են անիմացիան, խաղերի ստեղծումը, երաժշտությունը, ռոբոտաշինությունը, ֆիլմերի ստեղծումը, գրաֆիկական դիզայնը, 3D մոդելավորումը, ծրագրավորումը և այլն:

ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է նաև արգենտինահայ համայնքի դերակատարությունը երկկողմ հարաբերությունների զարգացման գործում:

Անդրադառնալով Բուենոս Այրես քաղաքի կրթության նախարարության հետ կրթության ոլորտում համագործակցության զարգացմանը՝ ԿԳՄՍ նախարարն առաջարկել է դիտարկել կրթության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում փորձի փոխանակման, նորարար լուծումների կիրառման բնագավառում փոխհամագործակցության, ուսումնական հաստատությունների միջև կապերի ընդլայնման հնարավորությունները:

Ժաննա Անդրեասյանը նաև ներկայացրել է ՀՀ-ում տեխնոլոգիական կրթության զարգացմանը միտված ծրագրերը, որոնք հետաքրքրություն են առաջացրել տարբեր միջազգային հարթակներում: Նախարարը անդրադարձել է ՀՀ դպրոցներում իրականացվող ռոբոտաշինության և ինժեներական «Արմաթ» լաբորատորիաներին, «ՔՈԱՖ» ոչ ֆորմալ կրթական կենտրոնին, ինչպես նաև 16 ավագ դպրոցներում 2023 թ. սեպտեմբերից մեկնարկած «Արհեստական բանականության (ԱԲ) սերունդ» կրթական ծրագրերին: Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ այս տարվա սեպտեմբերին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի փարիզյան կենտրոնակայանում «Թվային կրթության շաբաթ» ամենամյա միջոցառման շրջանակում ներկայացվել է ՀՀ հանրակրթական դպրոցներում արհեստական բանականության (ԱԲ-ի) ոլորտի խորացված կրթության ներդրման փորձառությունը. ծրագիրը մեծ արձագանք է ստացել միջազգային գործընկերների շրջանում, որը փաստում է Հայաստանի ներուժը դպրոցական մակարդակում խորացված ԱԲ կրթության ներդրման և կրթական նորարարության առաջնորդման ասպարեզում:

Անդրադառնալով ՀՀ-ում կրթության բովանդակության բարելավման նպատակով հաստատված հանրակրթության պետական նոր ​​չափորոշչին՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ 2021-2022 ուսումնական տարվանից այն փորձնական ներդրվել է Տավուշի մարզի դպրոցներում, իսկ Համաշխարհային բանկի իրականացրած անկախ գնահատման զեկույցի համաձայն՝ նոր չափորոշչով սովորողների շրջանում երկու տարվա ընթացքում կրթության դինամիկայի 6 ամսվա աճ է գրանցվել:

Բուենոս Այրես քաղաքի կրթության նախարար Մարիա դե լաս Մերսեդես Միգելը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և բարձր գնահատել ՀՀ կառավարության՝ նորարարական կրթության ջատագով լինելու նախաձեռնողականությունը: Նա ցանկություն է հայտնել ուսումնասիրել մեր երկրի փորձն այս ուղղությամբ: Մարիա դե լաս Մերսեդես Միգելը նշել է՝ Արգենտինայում ևս կրթական ակտիվ բարեփոխումներ են ընթանում, այդ թվում նախագծային ուսուցման ներդրման ուղղությամբ, որին կնպաստի նաև «Թումո» կրթական մոդելը:

Բուենոս Այրեսի կրթության նախարարը ողջունել է նաև Հայաստանի պատրաստակամությունը՝ մասնակցելու Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության (OECD) աշակերտների միջազգային գնահատման «PISA» ծրագրին՝ ընդգծելով, որ աշակերտների բնագիտության և մաթեմատիկայի կարողությունների գնահատման տեսանկյունից այն կարևոր հարթակ է:

Ընդգծելով ԲՏՃՄ ուղղություններով կրթության կարևորությունը՝ Մարիա դե լաս Մերսեդես Միգելը նշել է կանանց ներգրավվածության բարձրացման հարցը՝ որպես մարտահրավերային խնդիր: ԿԳՄՍ նախարարը շեշտել է՝ Հայաստանում ևս այն առանձին քաղաքականության թիրախ է:

Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են նախադպրոցական կրթության ուղղությամբ փորձի փոխանակման հնարավորություններին, ուսուցիչների և սովորողների կարողությունների զարգացմանը միտված ծրագրերին: Քննարկվել են նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…