Լոգոպեդի միջազգային օրվա շրջանակում Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում մեկնարկել է «Խոսք և հաղորդակցում. գիտական և գործնական հորիզոններ» խորագրով գիտաժողովը:
Գիտաժողովի բացմանը ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը: Նա շնորհավորել է գործընկերներին Լոգոպեդի միջազգային օրվա առիթով և անդրադարձել ոլորտի զարգացմանը՝ շեշտելով, որ կրթության քաղաքականության համատեքստում լոգոպեդի մասնագիտությունը կարևոր նշանակություն ունի:
«Մեր երկրում լոգոպեդական ծառայություն տրամադրվում է երեք ոլորտում՝ բժշկական, սոցիալական և կրթական, և մեր խնդիրն է, որ դրանք փոխլրացնեն իրար: Յուրաքանչյուր համակարգ ունի իր խնդիրները, որոնք լուծելու համար պետք է ընտրել աշխատանքի կազմակերպման ճիշտ ձև: Կրթության համակարգում խոսքային զարգացումը պետք է ուղղված լինի սոցիալականացմանը՝ շահառուի՝ ուսումնական գործընթացում առավելագույն ներգրավվածությամբ»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ ընդգծելով, որ կրթության ոլորտում առկա է մանկավարժահոգեբանական ծառայությունների ձևավորված և կայացած համակարգ, որը պետության շարունակական ուշադրության կենտրոնում է:
Նա առանձնակի շեշտել է Մանկավարժական համալսարանի հետ համագործակցությամբ որակյալ մասնագետների թողարկման կարևորությունը՝ որպես առաջնային հիմնախնդիր նշելով ՀՀ դպրոցներում լոգոպեդի թափուր հաստիքների շարունակական առկայությունը. «Թեև այս մասնագիտությամբ ընդունելության արդյունքները համեմատաբար գոհացուցիչ են, սակայն հատկապես մարզերում բազմաթիվ թափուր հաստիքներ կան, ինչը նշանակում է, որ երեխաները չեն ստանում անհրաժեշտ ծառայություն: Մանկավարժական համալսարանի հետ համագործակցությամբ՝ մեր առաջնային անելիքներից է մարզերում մասնագետների ապահովման և անհրաժեշտ ծառայությունների մատուցման խնդրի լուծումը»:
Ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի՝ մասնագիտական կարողությունների զարգացումը ևս ոլորտի քաղաքականության առաջնահերթություններից է: Նա իրազեկել է, որ առաջիկայում նախատեսվում է ներդնել մանկավարժահոգեբանական ծառայություններ տրամադրող մասնագետների ատեստավորման համակարգ, որը կներառի նաև խրախուսման մեխանիզմներ:
Արաքսիա Սվաջյանը հաջողություն է մաղթել գիտաժողովի մասնակիցներին և հույս հայտնել, որ քննարկումների արդյունքում կնախանշվեն ոլորտի խնդիրներն ու դրանց լուծման հնարավոր ուղիները:
Ներկաներին ողջունել և Լոգոպեդի միջազգային օրվա առթիվ շնորհավորել է նաև Մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ