ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ ՀՀ մարզերի և Երևան քաղաքի հանրակրթական դպրոցների 7-12-րդ դասարանների աշակերտների միջև «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառման ծրագրով անցկացվել են բասկետբոլի (տղաներ, աղջիկներ) հանրապետական եզրափակիչ փուլի մրցումները:
Երևանի պետական համալսարանի մարզադահլիճում և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզահամալիրում մարզադահլիճում անցկացված եզրափակիչ փուլի մրցումներին մասնակցել են միջմարզային մրցումներին ուղեգիր նվաճած ուժեղագույն թիմերը՝ Երևան քաղաքի, ՀՀ Արագածոտնի, ՀՀ Արմավիրի, ՀՀ Կոտայքի և ՀՀ Սյունիքի մարզերի տղաների դպրոցական թիմերը և Երևան քաղաքի, ՀՀ Լոռու, ՀՀ Կոտայքի, ՀՀ Սյունիքի և ՀՀ Շիրակի մարզերի աղջիկների դպրոցական թիմերը:
Տղաների պայքարում մրցանակային տեղեր են գրավել՝
1-ին տեղ – ՀՀ Շիրակի մարզ, Արթիկի թիվ 3 ավագ դպրոցը
2-րդ տեղ – << Ալեքսանդր Քեմուրջյանի անվան Երևանի թիվ 170 ավագ դպրոցը
3-րդ տեղ – ՀՀ Լոռու մարզ, Տաշիրի Արտակ Խաչատրյանի անվան ավագ դպրոցը
4-րդ տեղ – ՀՀ Սյունիքի մարզ, Գորիսի թիվ 4 ավագ դպրոցը
5-րդ տեղ – ՀՀ Կոտայքի մարզ, Չարենցավանի միջնակարգ դպրոցը
Աղջիկների պայքարում մրցանակային տեղեր են գրավել՝
1-ին տեղ – ՀՀ Շիրակի մարզ, Արթիկի թիվ 3 ավագ դպրոցը
2-րդ տեղ – ՀՀ Կոտայքի մարզի, Չարենցավանի ավագ դպրոցը
3-րդ տեղ – ՀՀ Լոռու մարզ, Վանաձորի թիվ 4 հիմնական դպրոցը
4-րդ տեղ – ք. Երևան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր ուսումնական հաստատությունը
5-րդ տեղ – ՀՀ Սյունիքի մարզ, Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը
1-ից 3-րդ տեղեր գրաված դպրոցները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն համապատասխան կարգի հավաստագրերով և գավաթներով, մարզիկները հավաստագրերով, մեդալներով: Պարգևատրությունը կատարել են ՀՀ ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության ծրագրերի իրականացման բաժնի պետ Սերգեյ Աբրահամյանը և ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի վաստակավոր աշխատող Սուրեն Պռազյանը։
Մրցումների գլխավոր մրցավարի պարտականություններն իրականացրել է Հայաստանի բասկետբոլի միցավարական հանձնաժողովի նախագահ Դրաստամատ Մուրադյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ