Ամիրդովլաթ Ամասիացու «Օգուտ բժշկության» ընդօրինակված (18-րդ դար) արժեքավոր ձեռագիրը Երևանի պետական բժշկական համալսարանից փախանցվել է Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանին:
Փոխանցման հանդիսավոր արարողությունը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Մատենադարանի տնօրեն Արա Խզմալյանը, ԵՊԲՀ ռեկտոր Արմեն Մուրադյանը, բուհի տարբեր ֆակուլտետների ուսանողներ:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել բուհին նախաձեռնության համար, ինչպես նաև Մատենադարանին՝ համագործակցային միջավայր ստեղծելու և գործընկերային բազմաթիվ ծրագրերի իրականացման ավանդույթ ձևավորելու համար:
«Այս առիթն այն լավագույն օրինակներից է, որը ցույց է տալիս, թե համագործակցությունը ինչ մեծ արդյունք կարող է բերել ինչպես կրթությանը, այնպես էլ հետազոտությանն ու մշակութային ժառանգության պահպանությանը: Խորհրդանշական է, որ Ուսանողների միջազգային օրվան ընդառաջ՝ Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ուսանողները հենց այսպիսի քայլ են կատարում՝ գալով Մատենադարան և բերերով կարևոր աշխատություններից մեկը, որը մեկտեղում է գիտության ու բժշկության պատմությունը: Այս քայլով ուսանողները դառնում են կրողն այն կարևոր արժեքների, որոնք նաև օգնում են դառնալ որակյալ և արժեքային համակարգ ունեցող մասնագետներ»,- ասել է նախարարը՝ ընդգծելով պատմությունից ուսանելու նյութերը ժամանակակից տեխնոլոգիական միջոցների հետ համադրելու կարևորությունը:
Նախապես շնորհավորելով ուսանողներին առաջիկա տոնի առիթով՝ նախարարը նրանց մաղթել է հաջողություն. «Ձեր մասնագիտական հաջողությունները նաև մեր պետության ու հանրության հաջողություններն են, որովհետև բժիշկ լինելը կարևոր առաքելություն է, որից կախված են նաև մեր հանրային առողջությունն ու կյանքի որակը»:
Խոսքը եզրափակելով՝ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել նախաձեռնության հեղինակներին և վստահություն հայտնել, որ այն կլինի նմանատիպ միջոցառումների շարունակականության լավ օրինակ:
Մատենադարանի աշխատակազմի անունից նախաձեռնության համար շնորհակալություն է հայտնել նաև տնօրեն Արա Խզմալյանը. «Այս նախաձեռնության իմաստը շատ ավելին է, քան զուտ Մատենադարանը ձեռագրական ևս մեկ միավորով համալրելը: Սա արժեքաբանական կողմնորոշման խնդիր է. այս ակտով դուք ոչ միայն արժեք եք հանձնում Մատենադարանին, այլև ստանում եք Մատենադարանի սեփականատեր լինելու ձեր վկայականը»:
ԵՊԲՀ ռեկտոր Արմեն Մուրադյանը ևս նշանավորել է օրվա խորհուրդը՝ ընդգծելով, որ այս քայլը կարող է դառնալ բարի ավանդույթ այլ բուհերի ուսանողների համար ևս: «Սա պատմական օր է Բժշկական համալսարանում. երբեք այդպիսի հպարտության ու հուսալիության զգացում չեմ ունեցել, ինչպես այսօր: Մենք մասը կազմեցինք մի երևույթի, որը միտված լինելով ապագային՝ ապացուցեց արմատների ու հիմքերի ամրությունն ու հուսալիությունը»,- ասել է Արմեն Մուրադյանը:
Մատենադարանում բժշկական համալսարանի ուսանողների համար կազմակերպվել է շրջայց, որտեղ նրանք ծանոթացել են հին ձեռագրերի և փաստաթղթերի ցուցանմուշներին ու պահպանման պատմությանը:
Նշենք, որ օրվա շրջանակում Մատենադարանից էլ Զինվորի տուն էր փոխանցվել «Շուխոնց ավետարան» թղթե ձեռագիր մատյանը` խնդրակատար ավետարանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ