ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 2024-2025 ուստարին հայտարարել է մշակութային կրթության տարի, որի շրջանակում հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն իրականացրել են նախագծային աշխատանքներ՝ համադրելով կրթությունն ու մշակույթը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր Երևանի Հակոբ Կարապենցի անվան թիվ 6 հիմնական դպրոցում ներկա է եղել «Հայ յոթ ականավոր թագուհիները» նախագծային աշխատանքի ներկայացմանը:
Նախագծի շրջանակում աշակերտներն ուսումնասիրել են յոթ թագուհիների ժամանակաշրջանը, կենսագործունեությունը, պատրաստել գրքույկներ ու համապատասխան հագուստներ, տարաբնույթ ձեռքի աշխատանքներ՝ հաստատելով միջառարկայական կապ «Գրականություն» առարկայի և «Արհեստ և արվեստ» բնագավառի միջև:
«Վստահ եմ՝ ուսումնասիրելով հայոց թագուհիների դերակատարումն ու ազդեցությունն իրենց ժամանակաշրջանում՝ կոգեշնչվեք նրանց կերպարներով և կնախանշեք ձեր ապագան: Ձեր կյանքի ճանապարհն արդյունավետ ու ճիշտ պլանավորելով՝ դուք ևս ձեր կարևոր դեր եք ունենալու ձեր ժամանակաշրջանում՝ նպաստելով պետության, հասարակության զարգացման ու առաջընթացին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ դիմելով մասնակից աշակերտներին:
Նա հետաքրքրվել է՝ ինչպես են աշակերտները պատրաստվել նախագծային աշխատանքին, ինչ բարդություններ այն ուներ, ինչ տվեց, հե՞շտ է խմբային աշխատանք իրականացնելը, թե՞ ոչ: Արաքսիա Սվաջյանը հետաքրքրվել է նաև աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման և նոր չափորոշչի ներդրմամբ պայմանավորված՝ փոփոխությունների վերաբերյալ:
Ի պատասխան՝ աշակերտներն ասել են, որ նախագծային աշխատանքը հնարավորություն է տալիս խորապես ուսումնասիրելու թեման, նոր գիտելիք ձեռք բերելու, ինչպես նաև թիմային մտածելակերպ ձևավորելու: Նրանք նոր չափորոշչի շրջանակում հատկապես կարևորել են դասագրքերում առկա QR կոդերը, որոնք, ըստ աշակերտների, առավել հեշտացնում և հետաքրքիր են դարձնում տվյալ առարկան:
Օրվա շրջանակում Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել նաև դպրոցում անցկացվող ընթերցանության մրցույթի երկրորդ փուլին, որի ընթացքում աշակերտներն ընթերցել են Սիլվա Կապուտիկյանի արձակից ընտրված որոշ հատվածներ, որին հաջորդելու էր ուսուցիչների կողմից ընտրված կամայական հատվածների ընթերցում:
Նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ աշակերտներն ընթերցանությամբ հետաքրքրված են ոչ միայն մրցույթին մասնակցելու նպատակով, այլև առհասարակ գիրքը սիրելու շնորհիվ: Նա կոչ է արել շատ կարդալ՝ բացահայտելու նոր աշխարհներ ու տպավորություններ, ձևավորելու մտածելակերպ ու աշխարհայացք:
Նշենք, որ ՀՀ դպրոցներն իրենց իրականացրած նախագծային աշխատանքները հրապարակում են իրենց սոցիալական հարթակներում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ