ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՏՀՏ-ն կրթության մեջ. ԿՏԱԿՆ-ն ամփոփել է տարին

Նոյեմբերի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է «ՏՀՏ-ն կրթության մեջ» խորագրով ամենամյա խորհրդաժողովին, որը կազմակերպել էր Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը:

Խորհրդաժողովին մասնակցել են մարզերի և Երևանի քաղաքապետարանի կրթության վարչությունների ղեկավարները, կրթության ոլորտի ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով աշխատաժողովի մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ արդեն ավանդական դարձած այս միջոցառումը լավ հնարավորություն է ոչ միայն անդրադառնալու ԿՏԱԿ-ի կողմից իրականացված գործընթացներին, այլև, առհասարակ, ամփոփելու արված աշխատանքները, նախանշելու առաջիկա անելիքները և խոսելու առկա խնդիրների մասին: «Այս ուսումնական տարում երկու կարևոր գործընթաց ունեինք, որոնք թվայնացման հետ ուղղակիորեն կապ ունեին. դրանցից մեկը թեմատիկ և դասի պլանների թվայնացումն էր, իսկ երկրորդը՝ դպրոցների ֆինանսավորումը: Այս երկու ուղղություններով էլ խնդրահարույց իրավիճակներ եղան. հուսով եմ, որ բովանդակային բաղադրիչի, այն է՝ թեմատիկ և դասի պլանների հետ կապված հարցերը կարգավորվել են, և ուսուցիչները որևէ դժվարության չեն հանդիպում»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ կարևորելով ուսուցիչների ստեղծագործական մոտեցումն ու ինքնուրույնությունը դասերի կազմակերպման գործընթացում:

Արաքսիա Սվաջյանն անդրադարձել է ֆինանսավորման գործընթացի կարգավորման, տեղեկատվական համակարգում ամբողջական տվյալների մուտքագրման, պլանավորված և փաստացի բաշխված ժամերի համապատասխանելիության, թափուր հաստիքների տեսանելիության հստակեցման և այլ հարցերի կարևորությանը:

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների գնահատման գործիքակազմի մասին խոսելիս նա նշել է, որ ըստ ՀՄԿ-ի տվյալների՝ կարիքի գնահատում անցած երեխաների տվյալներն արդեն իսկ մուտքագրված են համակարգ: Նրա խոսքով՝ ֆինանսավորման բանաձևում ներառականության արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված տողեր կան, մասնավորապես՝ խելամիտ հարմարությունների տրամադրումը և մատչելիության ապահովումը, որոնք արվում են կարիքի գնահատման հիման վրա:

Արաքսիա Սվաջյանն առանձնակի կարևորել է պաշարների շտեմարանում անձնական տվյալների մուտքագրման բացառումը, տեղադրված նյութերի կիրառելիությունն ու, ըստ անհրաժեշտության, հրապարակումը:

«Հաճախ որևէ նյութ տեղադրելիս դրանով անուղղակիորեն հրապարակում ենք նաև երեխաների անձնական տվյալները, ինչն անթույլատրելի է և պետք է հետևողականորեն բացառել: Առհասարակ, պաշարների շտեմարանում տեղադրվող նյութերը ևս պետք է մոնիթորինգի ենթարկել՝ հասկանալու,թե այդ մեծածավալ տեղեկատվությունը որքանով է ծառայում նպատակին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Կամավոր ատեստավորման գործընթացին անդրադառնալով՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է մինչև տարեվերջ նախատեսվող ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ենթահամակարգի գործարկումը, ինչը հստակ ցույց կտա ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ընթացքի ամբողջական պատկերն ու վիճակագրությունը: Այն, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, մոնիթորինգի լուրջ է համակարգ է դառնալու:

Խորհրդաժողովում քննարկվել են ՏՀՏ վերապատրաստումների, «Իթվինինգ» և նախագծային ուսուցման, մենթոր դպրոցների, կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի և ենթահամակարգերի վերաբերյալ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…