ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՏՀՏ-ն կրթության մեջ. ԿՏԱԿՆ-ն ամփոփել է տարին

Նոյեմբերի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է «ՏՀՏ-ն կրթության մեջ» խորագրով ամենամյա խորհրդաժողովին, որը կազմակերպել էր Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը:

Խորհրդաժողովին մասնակցել են մարզերի և Երևանի քաղաքապետարանի կրթության վարչությունների ղեկավարները, կրթության ոլորտի ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով աշխատաժողովի մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ արդեն ավանդական դարձած այս միջոցառումը լավ հնարավորություն է ոչ միայն անդրադառնալու ԿՏԱԿ-ի կողմից իրականացված գործընթացներին, այլև, առհասարակ, ամփոփելու արված աշխատանքները, նախանշելու առաջիկա անելիքները և խոսելու առկա խնդիրների մասին: «Այս ուսումնական տարում երկու կարևոր գործընթաց ունեինք, որոնք թվայնացման հետ ուղղակիորեն կապ ունեին. դրանցից մեկը թեմատիկ և դասի պլանների թվայնացումն էր, իսկ երկրորդը՝ դպրոցների ֆինանսավորումը: Այս երկու ուղղություններով էլ խնդրահարույց իրավիճակներ եղան. հուսով եմ, որ բովանդակային բաղադրիչի, այն է՝ թեմատիկ և դասի պլանների հետ կապված հարցերը կարգավորվել են, և ուսուցիչները որևէ դժվարության չեն հանդիպում»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ կարևորելով ուսուցիչների ստեղծագործական մոտեցումն ու ինքնուրույնությունը դասերի կազմակերպման գործընթացում:

Արաքսիա Սվաջյանն անդրադարձել է ֆինանսավորման գործընթացի կարգավորման, տեղեկատվական համակարգում ամբողջական տվյալների մուտքագրման, պլանավորված և փաստացի բաշխված ժամերի համապատասխանելիության, թափուր հաստիքների տեսանելիության հստակեցման և այլ հարցերի կարևորությանը:

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների գնահատման գործիքակազմի մասին խոսելիս նա նշել է, որ ըստ ՀՄԿ-ի տվյալների՝ կարիքի գնահատում անցած երեխաների տվյալներն արդեն իսկ մուտքագրված են համակարգ: Նրա խոսքով՝ ֆինանսավորման բանաձևում ներառականության արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված տողեր կան, մասնավորապես՝ խելամիտ հարմարությունների տրամադրումը և մատչելիության ապահովումը, որոնք արվում են կարիքի գնահատման հիման վրա:

Արաքսիա Սվաջյանն առանձնակի կարևորել է պաշարների շտեմարանում անձնական տվյալների մուտքագրման բացառումը, տեղադրված նյութերի կիրառելիությունն ու, ըստ անհրաժեշտության, հրապարակումը:

«Հաճախ որևէ նյութ տեղադրելիս դրանով անուղղակիորեն հրապարակում ենք նաև երեխաների անձնական տվյալները, ինչն անթույլատրելի է և պետք է հետևողականորեն բացառել: Առհասարակ, պաշարների շտեմարանում տեղադրվող նյութերը ևս պետք է մոնիթորինգի ենթարկել՝ հասկանալու,թե այդ մեծածավալ տեղեկատվությունը որքանով է ծառայում նպատակին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Կամավոր ատեստավորման գործընթացին անդրադառնալով՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է մինչև տարեվերջ նախատեսվող ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ենթահամակարգի գործարկումը, ինչը հստակ ցույց կտա ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման ընթացքի ամբողջական պատկերն ու վիճակագրությունը: Այն, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, մոնիթորինգի լուրջ է համակարգ է դառնալու:

Խորհրդաժողովում քննարկվել են ՏՀՏ վերապատրաստումների, «Իթվինինգ» և նախագծային ուսուցման, մենթոր դպրոցների, կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի և ենթահամակարգերի վերաբերյալ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…