Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականն աշխարհի 2027 թ. առաջնության նախընտրական փուլի շրջանակում նոյեմբերի 24-ին Երևանի Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կընդունի Ավստրիային:
Հայ բասկետբոլիստները Գեորգի Ղազանչյանի գլխավորությամբ նոյեմբերի 15-ից ուսումնամարզական հավաք են անցկացնում Օլիմպավանում: Մարզչի գնահատմամբ՝ Հայաստանի հավաքականը մի շարք առավելություններ ունի, որոնք պետք է առավելագույնս օգտագործել:
«Անկասկած, Ավստրիան ֆավորիտ է: Շատ փորձառու թիմ է, որի կազմում հանդես եկող բասկետբոլիստներն առաջին տարին չէ՝ միասին խաղում են: Դժվար կլինի հաղթանակի հասնելը, բայց մենք ևս մեր առավելություններն ունենք. առավելագույնս պետք է օգուտ քաղենք ու նաև մեր երկրպագուների աջակցությամբ փորձենք հաղթանակի հասնել: Աշխատում ենք այդ ուղղությամբ»,- լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ այսօր ասել է Գեորգի Ղազանչյանը:
Մասնագետի խոսքով՝ Հայաստանի հավաքականի առաջատարները՝ Քրիս Ջոնսը, Ալբերտ Թադևոսյանն ու Անդրե Սփայթ Մկրտչյանը, կարող են նաև ԱԱ-ի նախընտրական փուլի լավագույն խաղացողները համարվել:
Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականի խաղացող Ալբերտ Թադևոսյանն էլ երկրպագուներին կոչ է արել գնալ մարզադահլիճ և աջակցել մեր թիմին կարևորագույն խաղում. «Ակնկալում ենք, որ տրիբունաները լեփ-լեցուն կլինեն: Այնպիսի երկրպագություն, ինչպիսին Հայաստանում է, քիչ երկրներում կարելի է հանդիպել: Նրանց գործոնը շատ կարևոր է, և մեզ շատ մեծ էներգիա են փոխանցում»:
Նա նաև նշել է՝ նախապատրաստական լավ հավաք են անցկացրել և լիովին պատրաստ են նոյեմբերի 24-ին կայանալիք խաղին:
«Բավական երկար ժամանակ ենք ունեցել այս խաղին նախապատրաստվելու համար. այս առումով, թերևս, առավելություն ունենք Ավստրիայի հավաքականի նկատմամբ: Նախապատրաստական լիարժեք փուլ ենք անցել: Մարտական ենք տրամադրված, վերլուծել ենք մեր սխալներն ու աշխատել դրանք շտկելու ուղղությամբ: Լավ ու մրցունակ կազմ ունենք. կփորձենք առավելագույնս հանդես գալ և հասնել դրական արդյունքի»,- ասել է Թադևոսյանը:
Նախապատրաստվելով Ավստրիայի դեմ խաղին՝ Հայաստանի հավաքականն ընկերական խաղ է անցկացրել Վրաստանի թիմի հետ:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականի մարզչական շտաբն ավելի վաղ հրապարակել էր այն բասկետբոլիստների անունները, որոնք պետք է նախապատրաստվեն աշխարհի առաջնության նախընտրական փուլի` Ավստրիայի հետ Երևանում կայանալիք հանդիպմանը։
Հայաստանի հավաքական. Անդրե Սպայթ Մկրտչյան, Դանիել Կիրակոսյան, Դանիել Գևորգյան, Տիգրան Մկրտումյան, Ալեքսեյ Չիժենոկ, Յուրա Մելիքյան, Քրիս Զոնս, Զակ Տավիտյան, Գաբրիել Աճեմյան, Արտյոմ Թավաքալյան, Ալբերտ Թադևոսյան, Արկադի Մկրտիչյան, Քրիստիան Վիտալ, Կարեն Մելիքյան:
Հավաքականի մարզչական շտաբում ընդգրկված են նաև Արեգ Վաթյանը և Միքայել Պողոսյանը։
Հայաստան-Ավստրիա հանդիպումը կկայանա Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում և կմեկնարկի 18։00-ին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ