Այս գործընթացում ներգրավված են ինչպես հաշմանդամություն, այնպես էլ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներ: Նրանց հետ աշխատող ուսուցիչը դեպի երեխան կողմնորոշված ուսուցման և ուսումնառության մեթոդներ է կիրառում՝ որակյալ, հասկանալի, մատչելի:
Դժվար աշխատանք, բայց ոչինչ՝ անհնար:
Դժվարը՝ հեշտ, դժվարը՝ մատչելի, ընկալելի դարձավ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հոգեբան Հայարփի Բալասանյանի նախաձեռնությամբ ներառական կրթություն ստացող 1-ից 7-րդ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ կազմակերպած միջոցառման ընթացքում:
Թեման՝ «Բարին հաղթում է չարին»:
Խնդիր, որը շատ ավելի հուզական ու մոտ է այս աշխարհին:
Երեխաները իրենց հաջող կատարումներով ժխտեցին չարի հաղթանակը, հաստատեցին բարու հավերժությունը աշխարհում:
Դպրոց-կյանք, Մարդ-բարություն համոզմունքով ավարտվեց միջոցառումը:
Երիտասարդ հոգեբան-մանկավարժ Հայարփի Բալասանյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված միջոցառումն ունեցավ հետաքրքիր ու յուրօրինակ վերջաբան. նա աշակերտներին բաժանեց աշխարհի բարության գույներ պարունակող ներկապնակներով նվերներ`ջերմ մաղթանքներով հագեցած:
Միջոցառմանը մասնակցում էին ինչպես ուսուցիչներ,այնպես էլ ծնողներ,որոնց ժպիտները արտահայտում էին շնորհակալություն.ուսումնական տարվա ընթացքում Հ.Բալասանյանի կատարած աշխատանքները տվել են իրենց արդյունքը:
Շնորհակալության հուզառատ խոսք ասաց դպրոցի տնօրեն Մ. Զաքարյանը:
Վ. Ղազարյան
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ