ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր մասնակցել է հունգարական պատմության, մշակույթի և լեզվի կենտրոնի բացման արարողությանը, որն իրականացվել է Հունգարիայի Պիտեր Պազմանի անվան կաթոլիկ համալսարանի հետ ՀՊՄՀ համագործակցության շրջանակում:
Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, ՀՀ-ում Հունգարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Աննա Մարիա Շիկոն, Հունգարիայում ՀՀ դեսպան Աշոտ Սմբատյանը, Հունգարիայի Պիտեր Պազմանի անվան կաթոլիկ համալսարանի պատվիրակությունը՝ պրոռեկտոր Վինցե Քրիստիանի և հայագիտական ամբիոնի վարիչ Բալինթ Կովաչի գլխավորությամբ, պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:
ՀՊՄՀ-ում բացված կենտրոնը ղեկավարելու է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի ասպիրանտ, հայագետ Դանիել Գազդիկը, որի նախաձեռնությամբ Մանկավարժական համալսարանի արդեն շուրջ 10 ուսանողներ սկսել են հունգարերեն ուսումնասիրել:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է կենտրոնի բացման առթիվ՝ ընդգծելով, որ այն ոչ թե նախորդում, այլ հաջորդում է բուն գործընթացին՝ հաշվի առնելով, որ արդեն առկա են կենտրոնի շահառու ուսանողներ:
«Արդեն ունենք սկսված բովանդակային գործընթաց, որը, վստահ եմ, նպաստելու է երկու բուհերի միջև համագործակցության ամրապնդմանը, որը նաև իր նպաստն է բերելու Հայաստան-Հունգարիա հարաբերությունների խորացմանն ու զարգացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Բարձրագույն կրթության միջազգայնացման կարևորության համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ ՀՀ բուհերը խորացնում են համագործակցությունն արտերկրի գործընկերների հետ:
«Համատեղ հրապարակումներն ու հետազոտությունները ցույց են տալիս՝ համագործակցությունը ձեռք է բերում բովանդակային նոր շերտեր, և դրանով իսկ նաև գիտական ու հետազոտական արդյունք է գրանցվում։ Վստահ եմ՝ հունգարական պատմության, մշակույթի և լեզվի կենտրոնի բացումը միայն մեծացնելու է այն օրակարգը, որով միասին աշխատելու ենք: Անկասկած, մեր ուսանողները բազմաթիվ լավ գաղափարներ են ունենալու, որոնք, իհարկե, աջակցություն են գտնելու թե՛ բուհերի, թե՛ նաև երկու պետությունների կողմից: Մեզ համար կարևոր է խրախուսել և խթանել երիտասարդներին իրենց առջև դրված նպատակների հետևից գնալու ճանապարհին: Պիտեր Պալզմանի համալսարանում գործող հայագիտական կենտրոնի միջոցով արդեն երկու կենտրոնների միջև կիրականացվեն համատեղ հետազոտություններ, կոնֆերանսներ և միջոցառումներ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանի խոսքով՝ կենտրոնի բացումը շարունակությունն է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի հետ դեռևս 2016 թ. մեկնարկած հաջող համագործակցության, որի շրջանակում Բուդապեշտի համալսարանում գործում է հայագիտական եզակի կենտրոն բակալավրիատի և մագիստրոսի կրթական ծրագրերով, որոնցում ներգրավված է շուրջ 40 ուսանող: Նա հույս է հայտնել՝ ՀՊՄՀ-ում հունգարական կենտրոնի բացումը կնպաստի ինչպես երկու երկրների միջև կրթական ու գիտական կապերի խորացմանը, այնպես էլ երկու ժողովուրդների միջև բարեկամությանը:
ՀՀ-ում Հունգարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Աննա Մարիա Շիկոն, կարևորելով Հայաստանի և Հունգարիայի միջև հարաբերությունների խորացման ուղղությամբ կատարվող երկկողմ աշխատանքը, շեշտել է մասնավորապես կրթության և մշակույթի ոլորտներում իրականացվող համատեղ աշխատանքը:
Հունգարիայում ՀՀ դեսպան Աշոտ Սմբատյանը ևս ողջունել է ներկաներին և նշել՝ դիվանագիտական հարաբերությունների վերականգնումից հետո թեև քիչ ժամանակ է անցել, բայց իրականացվել են բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք սնուցում են Հայաստան-Հունգարիա հարաբերությունները:
Միջոցառման շրջանակում նաև ներկայացվել է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի հայագիտական ամբիոնի հունգար ասպիրանտների խմբագրմամբ հրատարկված հոդվածների ժողովածուն: Հոդվածները տպագրվել են հունգարերենով և ներկայացնում են հունգար և հայ պատմաբանների հոդվածները Հայաստանի պատմության և հայ ժողովրդի անցած ուղու տարբեր հիմնախնդիրների վերաբերյալ: Խմբագրական աշխատանքը կատարած ասպիրանտները փոխանակման ծրագրի շրջանակում մեկ կիսամյակ ուսանել են ՀՊՄՀ-ում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ