ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մանկավարժական համալսարանում բացվել է հունգարական պատմության, մշակույթի և լեզվի կենտրոն

Դեկտեմբերի 4, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր մասնակցել է հունգարական պատմության, մշակույթի և լեզվի կենտրոնի բացման արարողությանը, որն իրականացվել է Հունգարիայի Պիտեր Պազմանի անվան կաթոլիկ համալսարանի հետ ՀՊՄՀ համագործակցության շրջանակում:

Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, ՀՀ-ում Հունգարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Աննա Մարիա Շիկոն, Հունգարիայում ՀՀ դեսպան Աշոտ Սմբատյանը, Հունգարիայի Պիտեր Պազմանի անվան կաթոլիկ համալսարանի պատվիրակությունը՝ պրոռեկտոր Վինցե Քրիստիանի և հայագիտական ամբիոնի վարիչ Բալինթ Կովաչի գլխավորությամբ, պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:

ՀՊՄՀ-ում բացված կենտրոնը ղեկավարելու է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի ասպիրանտ, հայագետ Դանիել Գազդիկը, որի նախաձեռնությամբ Մանկավարժական համալսարանի արդեն շուրջ 10 ուսանողներ սկսել են հունգարերեն ուսումնասիրել:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է կենտրոնի բացման առթիվ՝ ընդգծելով, որ այն ոչ թե նախորդում, այլ հաջորդում է բուն գործընթացին՝ հաշվի առնելով, որ արդեն առկա են կենտրոնի շահառու ուսանողներ:

«Արդեն ունենք սկսված բովանդակային գործընթաց, որը, վստահ եմ, նպաստելու է երկու բուհերի միջև համագործակցության ամրապնդմանը, որը նաև իր նպաստն է բերելու Հայաստան-Հունգարիա հարաբերությունների խորացմանն ու զարգացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Բարձրագույն կրթության միջազգայնացման կարևորության համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ ՀՀ բուհերը խորացնում են համագործակցությունն արտերկրի գործընկերների հետ:

«Համատեղ հրապարակումներն ու հետազոտությունները ցույց են տալիս՝ համագործակցությունը ձեռք է բերում բովանդակային նոր շերտեր, և դրանով իսկ նաև գիտական ու հետազոտական արդյունք է գրանցվում։ Վստահ եմ՝ հունգարական պատմության, մշակույթի և լեզվի կենտրոնի բացումը միայն մեծացնելու է այն օրակարգը, որով միասին աշխատելու ենք: Անկասկած, մեր ուսանողները բազմաթիվ լավ գաղափարներ են ունենալու, որոնք, իհարկե, աջակցություն են գտնելու թե՛ բուհերի, թե՛ նաև երկու պետությունների կողմից: Մեզ համար կարևոր է խրախուսել և խթանել երիտասարդներին իրենց առջև դրված նպատակների հետևից գնալու ճանապարհին: Պիտեր Պալզմանի համալսարանում գործող հայագիտական կենտրոնի միջոցով արդեն երկու կենտրոնների միջև կիրականացվեն համատեղ հետազոտություններ, կոնֆերանսներ և միջոցառումներ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանի խոսքով՝ կենտրոնի բացումը շարունակությունն է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի հետ դեռևս 2016 թ. մեկնարկած հաջող համագործակցության, որի շրջանակում Բուդապեշտի համալսարանում գործում է հայագիտական եզակի կենտրոն բակալավրիատի և մագիստրոսի կրթական ծրագրերով, որոնցում ներգրավված է շուրջ 40 ուսանող: Նա հույս է հայտնել՝ ՀՊՄՀ-ում հունգարական կենտրոնի բացումը կնպաստի ինչպես երկու երկրների միջև կրթական ու գիտական կապերի խորացմանը, այնպես էլ երկու ժողովուրդների միջև բարեկամությանը:

ՀՀ-ում Հունգարիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Աննա Մարիա Շիկոն, կարևորելով Հայաստանի և Հունգարիայի միջև հարաբերությունների խորացման ուղղությամբ կատարվող երկկողմ աշխատանքը, շեշտել է մասնավորապես կրթության և մշակույթի ոլորտներում իրականացվող համատեղ աշխատանքը:

Հունգարիայում ՀՀ դեսպան Աշոտ Սմբատյանը ևս ողջունել է ներկաներին և նշել՝ դիվանագիտական հարաբերությունների վերականգնումից հետո թեև քիչ ժամանակ է անցել, բայց իրականացվել են բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք սնուցում են Հայաստան-Հունգարիա հարաբերությունները:

Միջոցառման շրջանակում նաև ներկայացվել է Պիտեր Պազմանի անվան համալսարանի հայագիտական ամբիոնի հունգար ասպիրանտների խմբագրմամբ հրատարկված հոդվածների ժողովածուն: Հոդվածները տպագրվել են հունգարերենով և ներկայացնում են հունգար և հայ պատմաբանների հոդվածները Հայաստանի պատմության և հայ ժողովրդի անցած ուղու տարբեր հիմնախնդիրների վերաբերյալ: Խմբագրական աշխատանքը կատարած ասպիրանտները փոխանակման ծրագրի շրջանակում մեկ կիսամյակ ուսանել են ՀՊՄՀ-ում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…