ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ երկու փուլով անցկացվել են ՀՀ ուսանողական մարզական 25-րդ խաղերը, որին մասնակցել են 20 բուհերի ավելի քան 1000 ուսանողներ:
Հայաստանի ուսանողական մարզական ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Գաբրիելյանի խոսքով՝ խաղերի կազմակերպման ու անցկացման հարցում համագործակցել են տարբեր մարզաձևերի ազգային ֆեդերացիաների հետ: Գարնանային և աշնանային փուլերի շրջանակում ընդհանուր առմամբ անցկացվել են 11 մարզաձևերի 14 առաջնություններ, այդ թվում՝ «Ֆուտզալի համալսարանական լիգա» մրցաշարը, 3X3 բասկետբոլի, սեղանի թենիսի, լողափնյա վոլեյբոլի, վոլեյբոլի, բասկետբոլի, սպորտային ժայռամագլցման և պարանի ձգման, բադմինթոնի, շախմատի, հրաձգության և այլ մարզաձևերի առաջնություններ:
Սպորտային ժայռամագլցման և պարանի ձգման առաջնություններում գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Պարանի ձգում
1. ՀՊՏՀ, 2. ՀԱԱՀ, 3. ՀՖԿՍՊԻ
Սպորտային ժայռամագլցում
Տղաներ
1. Աղվան վարդանյան, ԵՊՀ
2. Մհեր Օհանիսյան, ԵՊՀ
3. Սասուն Գալստյան, ՀՖԿՍՊԻ
Աղջիկներ
1. Մարիա Սահակյան, ԵՊՀ
2. Քրիստինե Սաֆարյան, ԵՊՀ
3. Մագա Աթանեսյան, ՀՖԿՍՊԻ
«Ֆուտզալի համալսարանական գավաթ» մրցաշարում Շիրակի պետական համալսարանի տղաների թիմը զբաղեցրել է առաջին տեղը, ԵՊՀ թիմը՝ երկրորդ, իսկ Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի թիմը՝ երրորդ տեղը: Մրցաշարին 12 համալսարանական թիմեր են մասնակցել:
Վոլեյբոլի տղաների և աղջիկների առաջնությանը մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 200 ուսանողներ: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ԵՊՀ
3. ԲՊՀ
Տղաներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀՌՀ
3. ՀՊՏՀ
Բադմինթոնի տղաների և աղջիկների առաջնություններին մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 30 ուսանողներ, այդ թվում՝ Հնդկաստանից: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. Էլեն Տիրատուրյան (ԵՊՀ)
2. Պրավալիկա (ԵՊԲՀ)
3. Ջայա (Մխիթար Գոշ Համ.)
Տղաներ
1.Արտյոմ Հակոբյան (ՀԱՊՀ)
2. Մուջիբ (ԵՊԲՀ)
3.Իդրիս (Մխիթար Գոշ)
Խառը զուգախաղ
1. Իդրիս-Ջայա (Մխիթար Գոշ)
2. Քարտիկ-Ապառնա (ԵՊԲՀ)
3. Արտյոմ Հակոբյան-Սոնա Մկրտչյան (ՀԱՊՀ)
Բասկետբոլի տղաների և աղջիկների առաջնություններին մասնակցել են 12 համալսարանների շուրջ 200 ուսանողներ: Գրանցվել են հետևյալ արդյունքները՝
Աղջիկներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀՊՏՀ
3. ԵՊՀ
Տղաներ
1. ՀՖԿՍՊԻ
2. ՀԱԱՀ
3. ԵՊՀ
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ