ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր մեծերը» ցուցադրական դաս

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ջերմուկի  Մաքսիմ  Գորկու  անվան   թիվ  1  հիմնական  դպրոցի     դահլիճում       անցկացվեց   ցուցադրական   դաս  «Մեր  մեծերը»   թեմայով:  8-րդ  դասարանի  աշակերտներին   նախօրոք   հանձնարարված   էր   հավաքել   նյութեր   Վենետիկի  Մխիթարյան  միաբանության,   ամերիկահայ  ռեժիսոր  Ռուբեն   Մամուլյանի,   բանաստեղծ  Վահան  Թեքեյանի,  բարեգործ  Ալեքսանդր  Մանթաշյանցի,   ազգային  օպերայի  հիմնադիր  Տիգրան  Չուխաջյանի   և   ծովանկարիչ   Հովհաննես  Այվազովսկու   մասին   և     պատրաստել   տեսանյութ:

Դասի   նպատակն   էր  արմատավորել  հայրենասիրություն,  նպաստել   հայապահպանությանը:  Դասի  ընթացքում   նշվեց,  որ  պատմական  դեպքերի  բերումով   շատ   հայեր   ստիպված  են   հանգրվանել   օտար   երկրներում:   Շատ   կարևոր  է,   որ   այստեղ   ծնված   և  մեծացած   հաջորդ   սերունդները   ոչ  միայն   հիշեն   իրենց  արմատները,  այլ  նաև   դառնան   հայկական  մշակույթի   կրողները   և   օտար   երկրներում   այն   ներկայացնողը:  Դասի   ընթացքում   ոչ     միայն  ներկայացվեց   հայ   մեծերի   գործունեությունը   և   կյանքի  կարևոր  դրվագները,   այլ   նաև   նրանց  գործունեության   կարևոր   հետևանքը  և   ազդեցությունը      հայոց   և   համաշխարնային   պատմության  և  մշակույթի  վրա: 

Պատմության  ուսուցիչ՝  Գոհար  Բաբայան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)