2025 թ․ ընդառաջ Գրականության և արվեստի թանգարանը հրավիրում է մասնակցելու ամանորյա յուրահատուկ միջոցառում-կրթական ծրագրերի՝ նախատեսված 5-10 և 8-14 տարեկան մանուկների համար։
Վերջերս լրացավ հայկական մուլտիպլիկացիայի 85 և ‹‹Պինգվին Վինը›› մուլտֆիլմի 50-ամյակը։ Այս առթիվ, մեր Ամանորի գլխավոր հերոսը թանգարանի արխիվում ապրող փոքրիկ Վին պինգվինն է, ով բոլորին հրավիրում է թանգարան՝ պատմելու հայկական Ամանորի ավանդույթների մասին սերնդեսերունդ փոխանցվող հեքիաթը․․․
Ամանորը Պինգվինաշենում ծրագրի ընթացքում մասնակիցները կիմանան, թե ովքեր և ինչպես են ստեղծել ‹‹Պինգվին Վինը›› մուլտֆիլմը, կփորձեն ինքնուրույն ստեղծել մուլտֆիլմի դրվագներից, կբացահայտեն իրական Ձմեռ պապի հայրենիքը, այնուհետև կգունավորեն Պինգվին Վինով տոնածառի փայտե խաղալիքը, որն էլ կլինի իրենց ամանորյա նվերը։
Տարիքային խումբ՝ 5-10 տարեկան
Մասնակից խմբերը՝ 10-25 հոգի
Հին պատմություն Նոր տարվա մասին ծրագրի ընթացքում մասնակիցները կիմանան հետաքրքիր դրվագներ հին հայկական Ամանորից, կբացահայտեն իրական Ձմեռ պապի հայրենիքը, կձևավորեն Կաղանդի ծառը /ավանդական տոնածառը/, կպատրաստեն ամանորյա գլխավոր քաղցրավենիքը՝ ‹‹Կաղանդը››, այնուհետև կլսեն Դավիթ Ադամյանի գրի առած հայկական հեքիաթը Նոր տարվա մասին։ Ծրագրի ավարտին մասնակիցներն իրենց հետ կտանեն Ամանորի խորհրդանիշ քաղցրավենիքը՝ մեկական երազանքով․․․
Տարիքային խումբ՝ 8-14 տարեկան
Մասնակից խմբերը՝ 10-55 հոգի
Կոլեկտիվ հայտերի համար խնդրում ենք զանգահարել առնվազն 5 օր առաջ՝ 010-543-463 կամ 098-812-600 հեռախոսահամարով։
Նյութի աղբյուրը. Գրականության և արվեստի թանգարան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ