ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մաթեմատիկայի շաբաթ Վանաձորի հ. 4 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 18-ից 21-ը ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթ, որը մեկնարկեց պաստառների ցուցադրությամբ:

Ապրիլի 19-ին 5 Ա դասարանում /ուսուցիչ՝ Ա. Խաչիկյան/ անցկացվեց մաթեմատիկայի դաս-ցերեկույթ «Սովորական կոտորակներ: Կոտորակները և երաժշտությունը» թեմայով: աշակերտները բեմականացման միջոցով ներկայացրեցին բաժինը, կոտորակը, համարիչը և հայտարարը: Վարժությունների միջոցով ամփոփվեց անցած նյութը: Աշակերտները ներկայացրեցին տեղեկություններ «Կոտորակները հին աշխարհում» թեմայից: Դասի երկրորդ մասը նվիրված էր կոտորակների և երաժշտության կապին, ներկայացրեցին Բեթհովենի ֆենոմենը, Պյութագորասի ոլորտների մեղեդին: Դասն ուղեկցվեց երաժշտական գեղեցիկ կատարումով, երաժշտական ստեղծագործությունների ունկնդրումով: Վերջում ներկայացրեցին «Մոլորակների ձայնը»:

Ապրիլի 20-ին անցկացվեց հեռավար դաս Հագվիի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լ. Քառյանը: Դասը «Խառը թվեր» թեմայի ամփոփումն էր: Աշակերտները կրկնեցին «Կոտորակ» թեման, ներկայացրին պատմական ակնարկ կոտորակների մասին և խաչբառի միջոցով ամփոփեցին կոտորակները: Այնուհետև կրկնեցին խառը թվերով գործողությունների կանոնները, կիրառեցին դրանք վարժությունների լուծման ընթացքում: Դասն ամբողջությամբ ուղեկցվում էր սահիկահանդեսով, ինչն ավելի մեծ ոգևորություն առաջացրեց աշակերտների մոտ:

Ապրիլի 21-ին 8 Դ դասարանում /ուսուցիչ՝ Գ. Մաշուրյան/ անցկացվեց բաց դաս երկրաչափությունից «Առնչություններ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև» թեմայով: Սահիկահանդեսի միջոցով աշակերտներին ներկայացվեց թեմային վերաբերող չափորոշչային պահանջները՝ Ա, Բ, Գ մակարդակներին համապատասխան, այնուհետև կատարվեց նախորդ նյութի հարցում, ամրապնդում: Կրկնեցին՝ ինչ է ուղղանկյուն եռանկյունը, ինչպես են անվանում ուղղանկյուն եռանկյունը, ուղղանկյուն եռանկյան կողմերը, ուղղանկյուն եռանկյան հատկությունները, ինչ է ուղղանկյուն եռանկյան sin, cos, tg, ctg, դրանց համապատասխան արժեքները 30°, 45°, 60° անկյունների համար, եռանկյունաչափական հիմնական նույնությունը, դրանց բացատրությունը: Լուծեցին թեմային վերաբերող կիրառական խնդիրներ, լուծումը ներկայացվեց Paint ծրագրի միջոցով: Հանձնարարվեց ուսուցանող բնույթի տարամակարդակ աշխատանք անհատական թերթերով, առաջադրանքներով և խնդիրներով:

Շաբաթը եզրափակվեց «Մաթեմատիկան գիտությունների թագուհին է» ցերեկույթվ /Հ. Մելիքյան/:

Միջոցառման նպատակն էր ավելացնել աշակերտների սերն ու հետաքրքրությունը առարկայի նկատմամբ, ցուցադրել մաթեմատիկայի անսահման գեղեցկությունն ու հնարավորությունները, խթանել աշակերտների տրամաբանական և հետազոտական զարգացումը:

Միջոցառումը յուրահատուկ մրցանակաբաշխություն էր՝ դեռևս երկու ամիս առաջ 6 Ա դասարանում հայտարարված խնդրների մրցույթի: Միջոցառման ընթացքում ներկայացվեցին 4 տարբեր անվանակարգերի հաղթողները: Հանդիսատեսի համար աշակերտները պատրաստել էին բեմականացված խնդիրներ, տարաբնույթ կատակ-առաջադրանք և անակնկալներ: Հանդիսատեսը դարձավ միջոցառման ակտիվ մասնակից:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)