Վանաձորի հ.1 հիմնական դպրոցի դասվար՝ Հեղինե Միկիչյանը IV Գ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր հրաշալի միջոցառում «Հանապազօրյա հացը» խորագրով: Աշակերտները աղ ու հացով դիմավորեցին դահլիճում գտնվող հյուրերին: Հայերի, ինչպես և շատ ուրիշ ժողովուրդների մոտ, սկսած անհիշելի ժամանակներից, միշտ էլ հացի պաշտամունք է եղել: Նրանք երբ պատվավոր հյուրերի էին դիմավորում, միշտ նրանց մատուցում էին աղ ու հաց, այն բարիքները, առանց որոնց հնարավոր չէ ապրել: Այս սովորույթը սերնդեսերունդ անցել ու մնացել է ժողովրդի մեջ՝ որպես մեծագույն հարգանքի խորհրդանիշ։
Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ցույց էին տալիս լավաշ թխելու գործը և արտասանում հացին վերաբերվող ասույթներ: Հացը թանկ է ոչ միայն որպես նյութական բարիք է, այլև հոգևոր արժեք, բարության ու բարեկամության խորհրդանիշ, անկեղծության, սիրո, հավատարմության, ազնվության խորհրդանիշ: Ինչպես հին ավանդույթն է ասում. «Տանդ միշտ ցորեն լինի, կյանքդ ու արտդ երաշտ չտեսնեն...Հոգիդ մաքուր մնա մինչ խոր ծերություն, և մարդիկ քեզ սիրեն արդար ցորենի պես...»:
Իզուր չէ, որ հայի երդումներից մեկը «էս հացը վկա» բառերն են։ Պատահական չէ նաև, որ հացկերույթից հետո մարդուն չեն ասում՝ կերածդ պանիրը հալալ լինի, ասում են՝ կերածդ հացը հալալ լինի։ Այս խոսքը նույնպես հուշում, համոզում է մեզ, որ բոլոր ուտելիքների մեջ առաջնայինը հացն է։ Հին հույները հացը համեմատում էին միայն արևի հետ։ Հացի համը ուրիշ է, հացի բույրը՝ աննման, հացի ուժը, բուժիչ հատկությունը՝ անգնահատելի, անհամեմատելի։ Հայերը հացը համարել են սեղանի զարդ, սեղանի թագավոր:
Միջոցառման ամբողջ ընթացքում աշակերտները փառաբանեցին հացը, քանի որ այն թանկ է ամեն ինչից, այն սրբություն է, հարստություն և ամեն ինչ:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ