Ամանորին և Սուրբ Ծննդյան տոներին ընդառաջ երազանքները նոր շունչ են առնում՝ նոր թռիչք ու հևք տալիս մարդկանց սրտերին և հոգուն։ «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացվեցին ամանորյա միջոցառումների շարք: Գյումրու Սրբոց Նահատակաց եկեղեցու ժողովրդապետ՝ Տեր Գրիգոր ավագ քահանա Մկրտչյանի օրհնությամբ և տերունական միասնական աղոթքով սկսվեց «Սուրբ Ծննդյան հրաշքն իմ հոգում» խորագրով միջոցառումը:
Միջոցառման հանդիսատեսը կենտրոն հաճախող արցախցի սաներն էին: Ավագ քահանա Մկրտչյանն իր հոգևոր քարոզչական խոսքում անդրադարձավ Քրիստոսի Սուրբ Ծննդյան խորհրդին՝ ի մասնավորի ընդգծելով. «Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Ծնունդը ոչ այլ ինչ էր, եթե ոչ վերստին հռչակումն աստվածային Եղիցի Լույս հրամանի»:
Ավագ քահանան պատգամեց սիրով ու ջերմությամբ պարուրել արցախցի մեր հայրենակիցներին, որպեսզի վերջիններս հավատան իրենց լուսավոր գալիքին, արցախցիներին հորդորեց վառ պահել իրենց հոգու աստվածային հույսը, լցվել լավատեսությամբ, ապրել ու արարել Մայր Հայաստանում։ Իր որդիական սերն ու անկեղծ երախտագիտությունը հայտնեց կենտրոնին, որ ի հեճուկս բազմաթիվ դժվարությունների շարունակում է թիկունք լինել և աջակցել արցախցի հայրենակիցներին։ Սուրբ Ծննդյան լուսաբեր տոնի առիթով միասնական աղոթք բարձրացվեց առ Աստված հայոց երկրի խաղաղության, նահատակ քաջորդիների հոգիների հանգստության, ինչպես նաև սահմանը հսկող հայ զինվորների համար։ Հոգևոր խոսքից հետո արցախցի սաները դիտեցին «Միմզի» թատերական ստուդիայի «Կախարդական հեքիաթ» ներկայացումը, որի հիմքում անշուշտ բարձրարժեք խորհուրդներ են, որ պետք է կրեն յուրաքանչյուրը՝ երազել, անակնկալների սպասումով ապրել:
Այնուհետև մասնակցեցին Ձմեռ պապի և Ձյունանուշի հետաքրքիր խաղ-մրցույթներին և գեղարվեստկան տոնական գունեղ միջոցառմանը։ Կենտրոնի փողային նվագախմբի, դհոլի և պարարվեստի խմբակների տոնական ելույթներով ամփոփվեց գեղարվեստական միջոցառումը, որից հետո Ձմեռ պապն ու Ձյունանուշը՝ ֆրանսիական Œuvre d’Orient կազմակերպության աջակցությամբ «Ընտանիք» ԲՀԿ կողմից բաժանեցին ամանորյա նվերներ։ Սուրբ Ծննդյան տոնի հետ հաղորդակցությունը պարգևեց նրանց մեծ ուրախություն և հոգևոր ներդաշնակություն:
Ամանորին և Սուրբ Ծնունդին նվիրված տոնական միջոցառումների շարքն ամփոփվեց գունեղ դիմակահանդեսով:
Հետաքրքիր խաղ-մրցույթներ, ուրախ երաժշտություն և իհարկե տոնական մթնոլորտ էր տիրում կենտրոնի դահլիճում: Դիմակահանդեսի մասնակից սաների մտավոր ներուժի համադրմամբ միայն իրականություն դարձավ ամանորյա դիմակահանդեսը: Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան լույսը թևածեց սաների սրտում: Դիմակահանդեսն ավարտվեց 2025-ը մեծ հույսերով ու ակնկալիքներով դիմավորելու, միմյանց բարին, միասնականություն և խաղաղություն մաղթելու ուղերձով։
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ