ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԱԺ լիագումար նիստում քննարկվել են սպորտի ոլորտի վերաբերյալ նախագծեր

Հունվարի 22, 2025
Սպորտային լուրեր

Երևանի Ծիծեռնակաբերդի խճուղի 5 հասցեում տեղակայված մարզահամալիրը «Պետական գույքի մասնավորեցման 2017-2020 թվականների ծրագրի մասին» օրենքում նախատեսվող փոփոխությամբ առաջարկվում է փոխանցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը: Նախագիծը քննարկվել է ԱԺ այսօրվա լիագումար նիստում։

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հարցի զեկուցման ընթացքում նշել է, որ մարզահամալիրը կպահպանվի որպես սպորտային ենթակառուցվածք՝ հնարավորություն ստեղծելով սպորտի զարգացման ռազմավարությամբ նախանշված կարևորագույն միջոցառումների իրականացման համար:

Նախարարի խոսքով՝ նախագիծն ամբողջությամբ համահունչ է Կառավարության՝ ոլորտում վարվող պետական քաղաքականությանը և ռազմավարությանը:

«Մարզահամալիրն ունի լայն հնարավորություններ համապատասխան ննջարանային մասնաշենքով՝ նախատեսված շուրջ 60 հոգու համար, ապահովված է համապատասխան մարզադահլիճներով՝ յուրաքանչյուրը 1600 քառակուսի մետր մակերեսով, որոնցից մեկն ամբողջությամբ համապատասխանում է գեղարվեստական մարմնամարզության միջազգային չափորոշիչներին: Մյուս մարզադահլիճը կարող է ծառայել տարբեր մարզաձևերի համար, օրինակ՝ ըմբշամարտի, բռնցքամարտի, ձյուդոյի»,- ասել է նախարարը:

Ժաննա Անդրեասյանի ընդգծմամբ՝ այն կարող է մրցաշարերի կազմակերպման վայր լինել՝ ապահովելով ժամանող թիմերի մարզումային ենթակառուցվածքները, բարելավելով ՀՀ-ի կողմից մրցաշարերի կազմակերպման որակը։ Մարզահամալիրում կարող են կազմակերպվել նաև ուսումնամարզական հավաքներ:

Հարակից զեկուցող, Գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Ջուլիետա Ազարյանը ներկայացրել է նախաձեռնության վերաբերյալ գլխադասային հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը:

Պատգամավորները երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել են նաև «Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի մասին» օրենքում առաջարկվող փոփոխություններն ու լրացումները:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի տեղեկացմամբ՝ առաջին ընթերցումից հետո լրամշակվել են «ֆիթնես», «ֆիթնես կենտրոն» և «մարզասրահ» հասկացությունների սահմանումները: Առաջինից երկրորդ ընթերցում ընկած ժամանակահատվածում պատգամավորներն առաջարկներ չեն ներկայացրել:

«Նախագիծն անդրադառնում է մի շարք ուղղություններով սպորտի ոլորտում պետական քաղաքականության բարելավմանը: Առաջին ընթերցումից հետո հստակեցվել են համապատասխան նորմերը, ըստ որոնց՝ կենտրոնների գործունեությունը դիտվելու է որպես ծանուցման ենթակա գործունեություն, իսկ մարզիչների համար հավաստագրման պահանջ է սահմանվել: Հստակեցվել են նաև անցումային դրույթները»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու ընդգծել՝ լրամշակվել են հատկապես այն դրույթները, որոնք վերաբերում են մասնավորի հետ համագործակցությանը:

Այս համատեքստում ԿԳՄՍ նախարարն անդրադարձել է մարզերում մասնավոր լողավազաններում դպրոցականների լողի պարապմունքների ֆինանսավորման պետական ծրագրին. «Օրենսդրական այս փոփոխությամբ ինստիտուցիոնալ իրավական ամրագրում է ապահովվում, որը հնարավորություն կտա տարբեր տարիքային խմբերի համար տարբեր մարզաձևերով կարևոր ծրագրեր իրականացնել՝ մասնավոր ընկերությունների հետ համագործակցությամբ»:

Հարակից զեկուցող, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը ներկայացրել է հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…