Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը 92-ամյա հարուստ պատմությանն ու ժառանգությանը նվիրված ոսկե, արծաթե և բրոնզե հուշամեդալներ է թողարկել:
Օպերային թատրոնում այսօր տեղի է ունեցել թատրոնի անվանական հուշամեդալների շնորհանդեսը, որը թողարկվել է «47 դիզայն» ընկերության հետ համագործակցությամբ։
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Կարեն Դուրգարյանը, «47 դիզայն» ընկերության տնօրեն Արսեն Մելիքսեթյանը, մշակութային կազմակերպությունների տնօրեններ և հյուրեր:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի նշմամբ՝ օպերային թատրոնի զարգացումը լավագույնս արտացոլում է մշակույթի և ժամանակակից արվեստի ոլորտում պետական քաղաքականությունը. «Օպերային թատրոնը ֆինանսավորման նոր մոդելով աշխատելու առաջամարտիկն է։ Մի կողմից բարդ էր գնալ այդ փորձարկմանը, մյուս կողմից՝ առկա զարգացման նախադրյալները ցույց էին տալիս, որ հնարավորություն կար ունենալ աշխատանքի նոր կանոններ, որոնք թատրոնում իրավիճակի բարելավում են ապահովելու։ Այսօր, երբ արդեն նոր մոդելով աշխատելու գրեթե 2 տարվա փորձ ունենք, թատրոնում էական և որակական փոփոխություն ենք արձանագրում։ Ուրախ եմ այս ամենի համար և վստահ, որ այս դրական տեղաշարժը տեսանելի է նաև հանդիսատեսի համար, ինչի մասին վկայում է թատրոն այցելած հանդիսատեսի մեծ թիվը»:
Անդրադառնալով միջոցառմանը՝ նախարարը նշել է, որ այն տեսանելիորեն ընդգծում է թատրոնի համագործակցության նոր մոդելը մասնավոր հատվածի հետ, ինչը ևս կարևոր է:
«Խոսքն այս պարագայում ոչ միայն գեղեցիկ հուշանվերի մասին է, որը վստահաբար արարողակարգային նվերների համատեքստում կարող է իր արժանի տեղը զբաղեցնել, այլ նաև տնտեսական մոդելի մասին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հավելելով, որ արվեստը կարող է տնտեսական առումով լինել եկամտաբեր, ինչն ամենևին չի նվազեցնում, այլ հակառակը բարձրացնում է մշակույթի արժեքը։
Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Կարեն Դուրգարյանը, անդրադառնալով նախորդ տարի կատարված աշխատանքին, նշել է, որ օպերային թատրոնը մեծ հաջողություններ է արձանագրել՝ առաջնախաղեր, հյուրախաղեր. «Այս հուշամեդալի ստեղծումը կարող էր լինել 2024 թվականի վերջնակետը, բայց որոշում կայացվեց հուշամեդալի ցուցադրումը կազմակերպել այս տարի և սրանով նաև հանրությանը ներկայացնել, ազդարարել 2025-ին իրականացվելիք հետաքրքրիր ներկայացումները՝ օտարազգի մասնագետների հետ համագործակցությամբ»։
Նրա խոսքով՝ «47 դիզայն» ընկերության հետ երկար բանակցությունների և համագործակցության արդյունքում ստեղծվել են թատրոնին նվիրված հուշամեդալները՝ ոսկուց, արծաթից և բրոնզից: Սա թատրոնի առաջին հուշամեդալն է, որը կօգնի նաև թատրոնը ներկայացնել այլ երկրներում։
«Կարծում եմ՝ հետագայում հուշամեդալը դուրս կգա նաև վաճառքի՝ դառնալով խորհրդանիշ օպերային արվեստի և մեր երկիր այցելած զբոսաշրջիկների համար»,- ասել է Կարեն Դուրգարյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով «47» դիզայն ընկերությանը պրոֆեսիոնալ համագործակցության և հրաշալի ստեղծագործության համար:
Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Կարեն Դուրգարյանը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանին նվիրել է թատրոնի անվանական հուշամեդալը։ Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել և թատրոնի անձնակազմին շնորհավորել հրաշալի նախաձեռնության իրականացման համար:
«47» դիզայն ընկերության տնօրեն Արսեն Մելիքսեթյանը ներկայացրել է մեդալների ստեղծման գործընթացը և թատրոնի հետ իրականացրած համատեղ աշխատանքը:
Հուշամեդալները թողարկվել են սահմանափակ քանակությամբ: Մեդալի դարձերեսին Ալեքսանդր Սպենդիարյանի դիմանկարն է, դիմերեսին՝ Օպերային թատրոնի շենքը, որը Երևան քաղաքի խորհրդանիշերից է և Ալեքսանդր Թամանյանի լավագույն ճարտարապետական կոթողը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ