ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է «Ակցիա սովի դեմ» միջազգային կազմակերպության Հարավ-կովկասյան տարածաշրջանի ղեկավար Մարսելա Մաքսֆիլդի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը մասնակցել է նաև «Ակցիա սովի դեմ» միջազգային կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Գրիգորի Հովհաննիսյանը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ԿԳՄՍՆ համակարգման ոլորտներում, մասնավորապես՝ ՀՀ մարզերում պետական բյուջեի ֆինանսավորմամբ գործող և բացվելիք երիտասարդական կենտրոնների գործունեության հետ կապված համագործակցության հարցեր։
«Ակցիա սովի դեմ» կազմակերպության Հարավ-կովկասյան տարածաշրջանի ղեկավար Մարսելա Մաքսֆիլդը ներկայացրել է «Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված քաղաքացիների, ինչպես նաև համայնքի խոցելի խմբերի սոցիալ-տնտեսական ներառման և զբաղվածության խթանման աջակցությանն ուղղված» 10-ամսյա փորձնական ծրագիրը, որի շրջանակում պատրաստակամություն է հայտնել համագործակցել ՀՀ Տավուշի մարզի Իջևան և Դիլիջան համայնքներում պետբյուջեի միջոցներով հիմնադրված երիտասարդական կենտրոնների հետ։ Ծրագիրն իրականացվելու է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանատան ֆինանսական աջակցությամբ և ուղղված է նաև համայնքների երիտասարդների կարողությունների և հմտությունների զարգացմանը՝ նպաստելով աշխատաշուկայում նրանց մրցունակության բարձրացմանը և խթանելով վերջիններիս սոցիալ-տնտեսական ներգրավվածությունը համայնքում։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ծրագրի իրականացումը՝ կարևորելով ծրագրում տարբեր սոցիալական խմբերի երիտասարդների ներգրավումը և նրանց կարողությունների զարգացումը։
Նախարարի տեղակալը նշել է՝ ՀՀ կառավարության թիրախներից է մինչև 2026 թվականը մարզերում ունենալ 25 երիտասարդական կենտրոններ, որոնք կհանդիսանան երիտասարդների ներուժի բացահայտման ու զարգացման, ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպման միջավայրեր, ակտիվ քաղաքացիության և տեղեկատվության տարածման հարթակներ:
«Ակցիա սովի դեմ» կազմակերպության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Գրիգորի Հովհաննիսյանը տեղեկացրել է՝ Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված և ՀՀ մարզերում բնակվող քաղաքացիների, ինչպես նաև համայնքի խոցելի խմբերի սոցիալ-տնտեսական ներառման և զբաղվածության խթանման աջակցությանն ուղղված փորձնական ծրագրի շրջանակում իրականացվելու են դասընթացներ՝ կիրառելով կազմակերպության «SHUTTLE» մեթոդաբանությունը, որն ամբողջությամբ տեղայանացված է հայաստանյան համատեքստին։ Կազմակերպության Հարավ-կովկասյան տարածաշրջանի ղեկավար Մարսելա Մաքսֆիլդը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և տեղեկացրել՝ 1994 թվականից կազմակերպությունը Հայաստանում իրականացրել է տարաբնույթ ծրագրեր՝ կենսապահովման, գյուղատնտեսության, զբաղվածության, ինչպես նաև կրթական հաստատություններում առողջ ապրելակերպի և սննդակարգի խրախուսման, սննդի անվտանգության ապահովման ուղղությամբ: Նա նշել է, որ պատրաստ է ԿԳՄՍ նախարարության հետ համագործակցել հանրակրթության, միջին մասնագիտական կրթության և լրացուցիչ ու շարունակական կրթության զարգացման շրջանակում՝ ընդգծելով, որ կառույցը հումանիտար աջակցության ծրագրերի կողքին կարևորում է զարգացման ծրագրերը և ունի համանման ոլորտներում մեծ փորձ ԵՄ Արևելյան գործընկերության այլ երկրներում, մասնավորապես՝ Վրաստանում և Մոլդովայում։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են երկկողմ համագործակցության վերաբերող այլ հարցեր։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ