ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող Ուրուգվայի պետական համալսարանի ռեկտոր Ռոբերտո Մարկարյանին:
Հանդիպման ընթացքում նախարար Լևոն Մկրտչյանն իր երախտագիտությունն է հայտնել Ուրուգվայի Հանրապետության իշխանություններին` Հայոց ցեղասպանությունը առաջինը պաշտոնապես ճանաչելու համար:
«Տարիներ առաջ Ուրուգվայ կատարած իմ այցից լավ հիշողություններ են մնացել, ուրուգվայցիներն իմ վրա ազատ ու հպարտ մարդկանց տպավորություն են թողել և հավանաբար այդ ազատությունն է, որ չի կաշկանդել Ուրուգվային Հայոց ցեղասպանության ճանաչման հարցում առաջամարտիկը լինել: Հիմա ուրախ եմ, որ հայ-ուրուգվայական հարաբերությունները` հատկապես կրթության բնագավառում գործնական հիմքերի վրա են դրվում»,-նշել է նախարարը: Լևոն Մկրտչյանը բարձր է գնահատել Հայաստանի և Ուրուգվայի կրթական համակարգերի համագործակցությանն ուղղված պարոն Մակարյանի ջանքերը, միաժամանակ ցանկություն հայտնելով Ուրուգվայի մասնակցությունն ակտիվացնել ոչ միայն համալսարանական կրթության ոլորտում:
Իր հերթին Ուրուգվայի պետական համալսարանի ռեկտոր Ռոբերտո Մակարյանը, ով արմատներով հայ է, ողջունելով Հայաստանի կրթության նախարարին` մտադրություն է հայտնել կրթության համակարգում հայ-ուրուգվայական հարաբերությունների ակտիվացման ուղղությամբ: «Ես շատ տպավորված եմ Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում շախմատի դասավանդման մեթոդից և շատ կուզենայի, որ այն կիրառվեր նաև Ուրուգվայի դպրոցներում: Որքան տեղեկացա շախմատի մեթոդական ծրագրերը դեռևս կան միայն հայերեն և ռուսերեն լեզուներով, ցանկալի կլիներ, որ դրանք նաև այլ լեզուներով թարգմավեին», - նշել է Ռոբերտո Մակարյանը:
Նրա խոսքերով վերջին տարիներին ակտիվացել են շփումները Ուրուգվայի հայ համայնքի և հայկական դեսպանության հետ: Փոխհարաբերությունների ակտիվացման շնորհիվ նախաձեռնություն է առաջացել Ուրուգվայի պետական համալսարանում բացել հայագիտական ամբիոն: Նախարար Լևոն Մկրտչյանը ողջունելով նախաձեռնությունը` շեշտել է, որ նախարարությունը պատրաստակամ է բոլոր հարցերում աջակցություն ցուցաբերել Ուրուգվայի համալսարանում հայագիտական կենտրոնի հիմնադրմանը. «Մենք կարող ենք համապատասխան մասնագետների և ծրագրերի փոխանակում կատարել, ինչպես նաև փոխանցել օտարերկրյա համալսարանների նմանատիպ ամբիոնների պատմությունն ու գործունեության փորձը»,- նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Հանդիպման ընթացքում հյուրը ներկայացրել է նաև Ուրուգվայի պետական համալսարանի կառավարման համակարգը` նշելով, որ ռեկտորի պաշտոնը, որը պետության 20 կարևորագույն պաշտոնների շարքում է, ընտրվում է համալսարանի աշխատակիցների, ուսանողների և շրջանավարտների ներկայացուցիչների կողմից: Թեպետ համալսարանի ֆինանսավորումն իրականացվում է պետական բյուջեից, բայց այն կառավարությունից անկախ է:
Այցի շրջանակում նախատեսվում է նաև այցելություններ Մատենադարան, Երևանի պետական համալսարան և Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ