Տավուշի մարզի Ազատամուտ և Այգեհովիտ համայնքների ԻՄՓԱՔԹ ակումբները, որոնք ունեն մոտ երեք տարվա պատմություն, համայնքներում իրենց ակտիվ գործունեության հերթական արդյունքները արձանագրեցին, իրականացնելով համայնքային նոր ծրագրեր: Ոչ ֆորմալ կրթական մոդուլների ուսուցմամբ գործող ակումբները խորապես ուսումնասիրելով «Առոջնորդություն» կրթական մոդուլը, հանդես եկան որպես համայնքային առաջնորդներ իրենցից կրտսեր երեխաների համար՝ նախաձեռնելով հետաքրքիր, ուսանելի միջոցառումներ: Նշենք, որ ակումբներում ձեռք են բերված գիտելիքները և կարողություններն առաջնորդության, աշխատունակության, ակտիվ քաղաքացիության և այլ ասպարեզներում, լիովին գործածում են իրենց նախաձեռնությունների ընթացքում: Ակումբների նպատակն է նպաստել երեխաների քաղաքացիական ու հասարակական կարողությունների ձևավորմանը: Այգեհովիտի ակումբն իրականացրեց «Բարի գործենք միասին» թվով 5-րդ նախագիծը, որի նպատակն էր ներգրավվել համայնքի մոտ 22 երեխաներին կրթա-մարզական և բնապահպանական նախաձեռնություններում՝ նպաստելով նրանց նույն գաղափարի շուրջ համախմբմանը և բարձրացնել համատեղ գործելու գիտակցումը: Նախագծի շրջանակում կազմակերպվեցին մեկօրյա միջոցառումներ՝ սպորտլանդիա, ժամանցային խաղեր և մշակույթի տան բակում դեկորատիվ ծառերի տնկում: Իսկ Ազատամուտի ակումբը ձեռնարկեց 5- րդ համայնքային ծրագիրը «Մեկ համայնք, մեկ ընտանիք» անվամբ: Այս անգամ ակումբը համագործակցեց ՀՀ Ոստիկանության Տավուշի մարզային վարչության Իջևանի բաժնի համայնքային ոստիկանության բաժանմունքի հետ: Ծրագրի շրջանակում համայնքի 15 ընտանիքների տրամադրվեց սոցիալական աջակցություն` սննդի տեսքով, իսկ այդ ընատնիքների երեխաների համար կազմակերպվեցին ժամանցային և սպորտային խաղեր, որոնց ավարտին երեխաները ստացան գրենական պիտույքներ։ Ակումբի անդամ, 15 ամյա Էդիտան նախագծի վերաբերյալ նշեց.«Ծրագրի արդյունավետությունը նրանում էր, որ այլոց հանդեպ անտարբեր չլինելու որակներ զարգացրեց մեզանում: Նաև մեզ առաջնորդներ զգացինք, կազմակերպելով շատ երեխաների հետաքրքիր առօրյան, որի կարիքը նրանք ունեին»:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2017թ. դրությամբ ավելի քան 35 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն 550-ից ավելի անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակ
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ