Տավուշի մարզի Խաշթառակի ԻՄՓԱՔԹ ակումբը, որը երեք տարի է ինչ գործում է համայնքում, մոտ 35 երեխաների համար իրականացրեց նոր ծրագիր «Երեխան անվտանգ և առողջ միջավայրում» խորագրով: Ծրագրի նպատակն էր դպրոցի 2-րդ և 3-րդ դասարանցիներին հաղորդել անհրաժեշտ գիտելիքներ և հզորացնել կարողություններ գիտելիքները և կարողությունները առողջ և առօրյա վտանգավոր իրավիճակներում ապրելու և օրինակելի վարքագիծ դրսևորելու համար: Ծրագրի շրջանակներում ներկայացվեց երկարատև չոչնչացող աղբի վատ ազդեցությունների վերաբերյալ կրթա-ուսուցողական տեղեկատվական ներկայացում, իսկ գործնական աշխատանքի ընթացքում ակումբականները փոքրիկներին ուսանեցին անպետք պլաստմասե ու այլ իրերից նոր իրեր պատրաստելու մասին: Փոքրիկները հասկացան, որ շրջակա միջավայրի աղտոտումն սպառնում է մարդու առողջությանը, բույսերի ու կենդանիների տեսակային բազմազանության խախտմանը, որոնք հանգեցնում են միջավայրի որակական վատթարացմանը: Ցուցադրվեցին երեխայի ամենօրյա ճիշտ ու օրինակելի ռեժիմի պահպանում (նաև ձեռքերը մաքուր պահելու մասին)՝ շնորհանդես և բեմականացում երեխայի առօրյա ճիշտ ռեժիմի պահպանման վերաբերյալ: Շատ կաևոր էր նաև դրսում և տանը անվտանգ կենսակերպ վարելու մասին նոր տեղեկատվության մատուցումը: Ցանկացած մարդ պետք է կարողանա կանխատեսել վտանգները, հնարավորության դեպքում խուսափի նրանցից, իսկ անհրաժեշտության դեպքում՝ գործի գրագետ՝ իրավիճակից դուրս գալով նվազագույն կորուստներով: Երեխաները սովորեցին, թե ինչպես պետք է պահպանեն իրենց անվտանգությունը, երբ միայնակ են գտնվում տանը և դրսում, երբ ծնողները նրանց հետ չեն: Օրինակ, երեխաները իմացան, որ եթե անծանոթը իրենց առաջարկում է որևէ տեղ գնալ առանց ծնողների իմացության կամ նվերներ ստանալ անծանոթից, դա կարող է երեխայի անվտանգությանը սպառնալիք հանդիսանալ: Ծրագրի ավարտին փոքրիկները ստացան տեղեկատվական էջանիշներ և գրքեր:
Ծրագրի փոքրիկ մասնակից, 9-ամյա Գեղամն մեծ ոգևորությամբ մասնակցեց, նշելով. «Ծրագիրն իմ և իմ ընկերների համար շատ օգտակար էր։ Մենք սովորեցինք ինչպես ճիշտ լվանանք մեր ձեռքերը, ինչպես օգտագործենք մեր բակում ընկած պաստմասսե շշերը և դրանցից պատրաստենք, օրինակ, փոքրիկ ծաղկամաններ։ Դրանով մաքուր ենք պահում մեր բակը: Տեղեկատվական էջանիշներ կարդաց նաև իմ եղբայրը»։
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2016թ. դրությամբ մոտ 33 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Այն ստեղծագործաբար միավորում է զվարճանքը, ուսուցումը և համայնքային ծառայությունը, նաև խրախուսում է երիտասարդներին` նրանց տրամադրելով սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքում մասնակցելու անհրաժեշտ ունակություններ և կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ