ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է «405 կրթական դաշինք» զարգացման հիմնադրամի ներկայացուցիչներին:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
«405 կրթական դաշինք» զարգացման հիմնադրամը նպատակ ունի տեղական ու միջազգային կրթական կառույցների ու պետության միջև բովանդակ համագործակցության զարգացման միջոցով նպաստել ՀՀ-ում և սփյուռքում մատուցվող կրթության որակի բարելավմանն ու կրթական արդյունքի դրական փոխակերպմանը: Դաշինքի հիմնադիրներն են «Այբ» կրթական հիմնադրամը, «Ամերիկայի հայ ավետարանչական ընկերակցությունը», «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամը, «Սիմոնյան» կրթական հիմնադրամը (Թումո), Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամը (FAST), «Հայ կրթական հիմնարկությունը» և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միություն հիմնադրամի Հայաստանի գրասենյակը (ՀԲԸՄ Հայաստան):
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է հիմնադիր կառույցների հետ արդեն իսկ ձևավորված արդյունավետ համագործակցությունը, որը, ըստ նրա, կարևոր է հանրային վերահսկողության մեխանիզմների արդյունավետության բարձրացման տեսանկյունից:
«Կարևոր է, որ կրթության ոլորտում իրականացվող գործողություններն ու բարեփոխումների բազմաշերտ գործընթացներն ունենան հանրային պատշաճ վերահսկողություն, փորձագիտական հանրույթի կողմից ներկայացված գաղափարների ու առաջարկների ներկայացման և քննարկման գործուն մեխանիզմներ:
Հանրային տիրույթում փորձագիտական խոսքի, առողջ և փաստահեն քննադատության բաց կա: Հույս ունեմ, որ դաշինքի գործունեությունը օգտակար կլինի մասնագիտական դաշտում հանրային և հրապարակային խոսույթի որակի բարելավման հարցում: Մեր նպատակն է՝ ցանկացած բարեփոխման մասին ունենալ բովանդակային, փաստարկված և հիմնավորված մասնագիտական կարծիք, որպեսզի հնչեն տարբեր դիտարկումներ, որոնք, անկասկած, անհրաժեշտ և օգտակար են բարեփոխումների արդյունավետության բարձրացման համար»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու ընդգծել՝ դաշինքը կարող է դառնալ փորձագիտական կարծիքի համախմբման միջավայր:
Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ նախաձեռնված բարեփոխումները նպատակ ունեն կուտակված խնդիրներին արդյունավետ լուծումներ գտնել՝ ապահովելով կրթության որակի բարձրացում:
«Այդ իսկ պատճառով կարիք կա լսելու և միասին քննարկելու առկա խնդիրները և ամենակարևորը՝ գտնելու լուծման ճիշտ ուղիներ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
«405 կրթական դաշինք» զարգացման հիմնադրամի տնօրեն Շամամ Գևորգյանը, շնորհակալություն հայտնելով ընդունելության և համագործակցության պատրաստակամության համար, ընդգծել է՝ հիմնադրամի առաքելությունն է Հայաստանում և սփյուռքում բարձրակարգ ու արժեքահեն համակողմանի կրթության արդար ու հավասար հասանելիության ապահովումը, կրթության իրավունքի լիարժեք իրացումն ու հայկական մրցունակ և նորարար կրթական մոդելի մշակումը:
Դաշինքի ներկայացուցիչները կարևորել են նաև կրթական համայնքի տեղական ու միջազգային հավաքական փորձառության ծառայեցումն ազգային կրթության զարգացմանը` դարձնելով հայկական կրթական համակարգը մրցունակ ամբողջ աշխարհում:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նախաձեռնության ընդլայնման քաղաքականությունը, յուրաքանչյուր տարվա համար թիրախների սահմանումը՝ ընդգծելով, որ ներկայցված նպատակները համահունչ են նաև պետական քաղաքականության առաջնահերթություններին:
Նախարարի դիտարկմամբ՝ ամենակարևոր խնդիրներից մեկը նաև լավագույն փորձի ձևավորման և տարածման գործընթացում ներգրավված հաստատությունների աշխարհագրության ընդլայնումն է: Այս համատեքստում կարևոր է համապատասխան միջավայրի ձևավորումը:
«Երբեմն տպավորություն է ստեղծվում, թե նախարարության կողմից իրականացվող ծրագրերն ու գործողություններն իրականացվում են որոշակի շրջանակի համար. առաջարկվող նոր ծրագրերին հիմնականում մասնակցում են նույն դպրոցները, նույն ուսուցիչներն ու աշակերտները: Օրինակ, ունենք դպրոցներ, որտեղ ուսուցիչների գերակշռող մեծամասնությունը՝ գրեթե 90%-ը, արդեն մասնակցել է կամավոր ատեստավորմանը, դիմել է տարակարգի ու օգտվում է վարձատրության բարձրացման տարբեր մեխանիզմներից: Բայց կան նաև դպրոցներ, որտեղ որևէ ուսուցիչ չի մասնակցել այս գործընթացներին: Սա, անկասկած, կրթական համապատասխան միջավայրի ձևավորման հետ կապված խնդիր է, որովհետև, վստահաբար, բոլոր դպրոցներում էլ կան լավ ուսուցիչներ: Ունենք նաև շատ լավ աշխատող հաստատություններ և պետք է կարողանանք գտնել այդ դպրոցների զարգացումը խթանող մեխանիզմներ»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ նույնը վերաբերում է դպրոցներում բռնության դեպքերի կանխարգելմանը, ներառականությանը և համակարգային այլ խնդիրների:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև երկկողմ հետարքրքություն ներկայացնող այլ հարցեր: Ժաննա Անդրեասյանն առաջարկել է դիտարկել ԿԳՄՍՆ-ի կողմից կազմակերպվող ուսուցիչների ամենամյա համաժողովների շրջանակում դաշինքի հետ համագործակցության հնարավորությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ