Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել ժամանակակից արվեստի, մշակութային կրթության և գրահրատարակչական ոլորտներում 2025 թվականին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացվող մշակութային միջոցառումների շնորհանդեսը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, դրամաշնորհային նախագծեր իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են 8 ոլորտների 35 մրցութային և 22 նպատակային հաստատված ծրագրերը: Պետության կողմից մշակութային նշյալ ծրագրերին հատկացված ընդհանուր բյուջեն կազմում է 937 մլն 204.7 հազար ՀՀ դրամ:
Նախարարության դրամաշնորհային մրցույթներում հաղթած նախագծերի ներկայացման նպատակը պետական մշակութային քաղաքականության առաջնահերթությունների և կարևոր ուղղությունների շեշտադրումն է, դրամաշնորհային ծրագրերի միջոցով ֆինանսավորում ստացած նախագծերի հեղինակների, աշխատանքային խմբերի հետ ծանոթացումը, նախագծերի մասին հանրային իրազեկման բարձրացումը:
«Այս միջոցառումը նպատակ ունի մեկ հարթակում միավորելու արվեստի և մշակույթի տարբեր ոլորտների գործընկերներին՝ միմյանց ճանաչելու և ամբողջապես պատկերացնելու, թե ինչին է ուղղված մշակութային քաղաքականությունը: Այս հանդիպումը հնարավորություն է՝ տեսանելի դարձնելու ծրագրերը, ցույց տալու, թե ինչ է մեզ սպասվում տարվա ընթացքում, իսկ մեզ համար՝ հասկանալու, թե ինչին ենք ուղղել մեր ջանքերը և ինչպես պլանավորենք մեր հետագա աշխատանքը»,- բացման խոսքում նշել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Մշակույթի զարգացման ռազմավարության համատեքստում նախարարն ընդգծել է մշակույթի ներկայությունը հանրային կյանքում տնտեսական իմաստով ավելի զգալի դարձնելու կարևորությունը:
«Մշակույթը հանրային զարգացմանն ուղղված ամենաինքնաբավ ոլորտներից է: Նախարարությունն իր տարբեր նախաձեռնություններով պետք է նպաստի մշակույթի ինքնաբավության զարգացմանը և հասարակական կյանքում դրա ազդեցության մեծացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Մշակութային քաղաքականության արդյունավետության համատեքստում նա կարևորել է ծրագրերի կենսունակության ապահովումը՝ շեշտելով, որ, մասնավորապես, խրախուսելի են ԿԳՄՍ նախարարության և տարբեր գործընկերների աջակցությամբ և համագործակցությամբ իրականացվող նախագծերը:
Նախարարն առանձնահատուկ կարևորել է մշակութային կյանքի ապակենտրոնացումը, ինչին էլ, ըստ նրա, միտված են պետական աջակցություն ստացող մի շարք ծրագրեր: Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է նաև մշակութային ծրագրերում կրթական բաղադրիչ ներառելու, ինչպես նաև նոր գաղափարներ ներկայացնելու պահանջը:
«Անհրաժեշտություն է, որ ծրագրերն ունենան կրթական բաղադրիչ՝ բավարար մակարդակի վրա պահելով կրթության և մշակույթի համագործակցությունը: Մեր համոզվածությունն այն է, որ երեխաների ներգրավումն առանձնահատուկ կարևորություն ունի նրանց զարգացվածության, մշակույթի ճանապարհով գիտելիք ձեռք բերելու, ճանաչողությունը բարձրացնելու առումով»,- ասել նա:
Շնորհանդեսի ընթացքում դրամաշնորհային մրցույթներում հաղթած մշակութային կազմակերպությունների ներկայացուցիչները ներկայացրել են 2025 թվականի ծրագրերը` մանրամասնելով դրանց բովանդակությունը, ստեղծագործական ու կրթական արժեքը, ակնկալվող արդյունքը:
Հաղթող կազմակերպությունների ներկայացուցիչները շնորհակալություն են հայտնել պետական աջակցության համար՝ նշելով, որ դա հավելյալ պատասխանատվություն է իրենց աշխատանքն առավել նպատակային և համակարգված իրականացնելու համար՝ ի նպաստ երկրի մշակութային կյանքի զարգացման:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ