ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ներկայացվել են պետական աջակցությամբ իրականացվող մշակութային ծրագրերը

Մարտի 4, 2025
Մշակութային լուրեր

Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել ժամանակակից արվեստի, մշակութային կրթության և գրահրատարակչական ոլորտներում 2025 թվականին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացվող մշակութային միջոցառումների շնորհանդեսը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, դրամաշնորհային նախագծեր իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են 8 ոլորտների 35 մրցութային և 22 նպատակային հաստատված ծրագրերը: Պետության կողմից մշակութային նշյալ ծրագրերին հատկացված ընդհանուր բյուջեն կազմում է 937 մլն 204.7 հազար ՀՀ դրամ:

Նախարարության դրամաշնորհային մրցույթներում հաղթած նախագծերի ներկայացման նպատակը պետական մշակութային քաղաքականության առաջնահերթությունների և կարևոր ուղղությունների շեշտադրումն է, դրամաշնորհային ծրագրերի միջոցով ֆինանսավորում ստացած նախագծերի հեղինակների, աշխատանքային խմբերի հետ ծանոթացումը, նախագծերի մասին հանրային իրազեկման բարձրացումը:

«Այս միջոցառումը նպատակ ունի մեկ հարթակում միավորելու արվեստի և մշակույթի տարբեր ոլորտների գործընկերներին՝ միմյանց ճանաչելու և ամբողջապես պատկերացնելու, թե ինչին է ուղղված մշակութային քաղաքականությունը: Այս հանդիպումը հնարավորություն է՝ տեսանելի դարձնելու ծրագրերը, ցույց տալու, թե ինչ է մեզ սպասվում տարվա ընթացքում, իսկ մեզ համար՝ հասկանալու, թե ինչին ենք ուղղել մեր ջանքերը և ինչպես պլանավորենք մեր հետագա աշխատանքը»,- բացման խոսքում նշել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Մշակույթի զարգացման ռազմավարության համատեքստում նախարարն ընդգծել է մշակույթի ներկայությունը հանրային կյանքում տնտեսական իմաստով ավելի զգալի դարձնելու կարևորությունը:

«Մշակույթը հանրային զարգացմանն ուղղված ամենաինքնաբավ ոլորտներից է: Նախարարությունն իր տարբեր նախաձեռնություններով պետք է նպաստի մշակույթի ինքնաբավության զարգացմանը և հասարակական կյանքում դրա ազդեցության մեծացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Մշակութային քաղաքականության արդյունավետության համատեքստում նա կարևորել է ծրագրերի կենսունակության ապահովումը՝ շեշտելով, որ, մասնավորապես, խրախուսելի են ԿԳՄՍ նախարարության և տարբեր գործընկերների աջակցությամբ և համագործակցությամբ իրականացվող նախագծերը:

Նախարարն առանձնահատուկ կարևորել է մշակութային կյանքի ապակենտրոնացումը, ինչին էլ, ըստ նրա, միտված են պետական աջակցություն ստացող մի շարք ծրագրեր: Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է նաև մշակութային ծրագրերում կրթական բաղադրիչ ներառելու, ինչպես նաև նոր գաղափարներ ներկայացնելու պահանջը:

«Անհրաժեշտություն է, որ ծրագրերն ունենան կրթական բաղադրիչ՝ բավարար մակարդակի վրա պահելով կրթության և մշակույթի համագործակցությունը: Մեր համոզվածությունն այն է, որ երեխաների ներգրավումն առանձնահատուկ կարևորություն ունի նրանց զարգացվածության, մշակույթի ճանապարհով գիտելիք ձեռք բերելու, ճանաչողությունը բարձրացնելու առումով»,- ասել նա:

Շնորհանդեսի ընթացքում դրամաշնորհային մրցույթներում հաղթած մշակութային կազմակերպությունների ներկայացուցիչները ներկայացրել են 2025 թվականի ծրագրերը` մանրամասնելով դրանց բովանդակությունը, ստեղծագործական ու կրթական արժեքը, ակնկալվող արդյունքը:

Հաղթող կազմակերպությունների ներկայացուցիչները շնորհակալություն են հայտնել պետական աջակցության համար՝ նշելով, որ դա հավելյալ պատասխանատվություն է իրենց աշխատանքն առավել նպատակային և համակարգված իրականացնելու համար՝ ի նպաստ երկրի մշակութային կյանքի զարգացման:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…