ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հստակեցվել են երիտասարդական քաղաքականության մշակման և իրականացման գործընթացները». Արթուր Մարտիրոսյան

Մարտի 4, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ԱԺ հերթական նիստում երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ քննարկվել են «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթը: Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը` նշելով, որ նախագծով առաջարկվում է հաստատել մի շարք լիազորող նորմեր:

«Նախագծով հստակեցվում են երիտասարդական քաղաքականության սուբյեկտները, սահմանվում են երիտասարդի տարիքը, երիտասարդական քաղաքականության հիմնական դերակատարները, դրանց գործառույթները, լիազորություններն ու պարտավորությունները: Ամրագրվում են մի շարք կարևոր իրավակարգավորումներ, որոնք ավելի արդյունավետ կդարձնեն պետական երիտասարդական քաղաքականությունը»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով` առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում ըստ ԱԺ պատգամավորների առաջարկների՝ նախագծի որոշ հոդվածներ վերանայվել են, կատարվել են որոշակի փոփոխություններ:

Նախագծի խմբագրված տարբերակը լրացվել է նոր հոդվածով, որով սահմանվել է օրենքի կարգավորման առարկան: Ըստ այդմ՝ օրենքը կարգավորում է երիտասարդական քաղաքականության մշակման և իրականացման գործընթացները, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության իրականացման գործընթացում ներգրավված սուբյեկտների և պետական կառավարման մարմինների միջև ծագող իրավահարաբերությունները:

«Առաջարկվում է «երիտասարդական կազմակերպություն» հասկացությունը սահմանել հետևյալ կերպ՝ իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող ոչ առևտրային կազմակերպություն, որի կանոնադրությամբ նախատեսված է երիտասարդական աշխատանքի և երիտասարդական ծրագրերի իրականացումը, և որի անդամների առնվազն երկու երրորդը երիտասարդներ են: Իսկ անդամություն չունեցող կազմակերպությունների դեպքում սահմանվում է, որ կառավարման մարմնի անդամների առնվազն երկու երրորդը երիտասարդներ են»,- նախագծի զեկուցման ընթացքում նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Սահմանվել է նաև «երիտասարդական կազմակերպությունների միացյալ մարմին» հասկացությունը՝ որպես իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող ոչ առևտրային կազմակերպություն: Այն ՀՀ տարածքում միավորում է երիտասարդական և երիտասարդության հարցերով զբաղվող քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններին, ներկայացնում է երիտասարդների շահերն ու իրավունքները և ազգային ու միջազգային մակարդակներում հանդես է գալիս որպես ՀՀ երիտասարդական կազմակերպությունների ներկայացուցչական մարմին: Այս կառույցը պետության հետ՝ ի դեմս լիազորված մարմնի, պետք է ունենա կնքված հուշագիր՝ սոցիալական գործընկերության վերաբերյալ:

«Այս մարմինը պետք է ձևավորվի քաղհասարակության համախմբմամբ, քանի որ դրա ստեղծումը դուրս է պետության լիազորությունների տիրույթից»,- մեկնաբանել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ավելացվել է նաև «երիտասարդական նախաձեռնող խմբեր» հասկացությունը՝ որպես սուբյեկտ, այն հիմնավորմամբ, որ պետական երիտասարդական քաղաքականության առանցքում պետք է լինեն ոչ միայն ֆորմալ գրանցում ունեցող և իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող երիտասարդական կազմակերպությունները, այլև երիտասարդական նախաձեռնող խմբերը: «Հայաստանում կան բնակավայրեր, որտեղ ֆորմալ գրանցված կազմակերպություններ չկան, և մեր դերն է աշխատել նաև անհատ երիտասարդների և այդ խմբերի հետ, որպեսզի նրանք ինքնակազմակերպվեն և կարողանան որոշակի գործառույթներ իրականացնել այն հեռանկարով, որ հետագայում կստանան նաև իրավական կարգավիճակ և կհամալրեն քաղհասարակության ֆորմալ սուբյեկտների ցանկը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Խմբագրվել է նաև «երիտասարդական ծրագիր» հասկացությունը՝ այն սահմանելով իբրև «պետական երիտասարդական քաղաքականությունից բխող պլանավորված միջոցառումների համակարգ»: Դրանով հստակեցվել է դրա տարբերությունը «երիտասարդական միջոցառում» հասկացությունից՝ հնարավոր տարընթերցումներից և շփոթություններից խուսափելու նպատակով։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…