ԱԺ հերթական նիստում երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ քննարկվել են «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթը: Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը` նշելով, որ նախագծով առաջարկվում է հաստատել մի շարք լիազորող նորմեր:
«Նախագծով հստակեցվում են երիտասարդական քաղաքականության սուբյեկտները, սահմանվում են երիտասարդի տարիքը, երիտասարդական քաղաքականության հիմնական դերակատարները, դրանց գործառույթները, լիազորություններն ու պարտավորությունները: Ամրագրվում են մի շարք կարևոր իրավակարգավորումներ, որոնք ավելի արդյունավետ կդարձնեն պետական երիտասարդական քաղաքականությունը»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով` առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում ըստ ԱԺ պատգամավորների առաջարկների՝ նախագծի որոշ հոդվածներ վերանայվել են, կատարվել են որոշակի փոփոխություններ:
Նախագծի խմբագրված տարբերակը լրացվել է նոր հոդվածով, որով սահմանվել է օրենքի կարգավորման առարկան: Ըստ այդմ՝ օրենքը կարգավորում է երիտասարդական քաղաքականության մշակման և իրականացման գործընթացները, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության իրականացման գործընթացում ներգրավված սուբյեկտների և պետական կառավարման մարմինների միջև ծագող իրավահարաբերությունները:
«Առաջարկվում է «երիտասարդական կազմակերպություն» հասկացությունը սահմանել հետևյալ կերպ՝ իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող ոչ առևտրային կազմակերպություն, որի կանոնադրությամբ նախատեսված է երիտասարդական աշխատանքի և երիտասարդական ծրագրերի իրականացումը, և որի անդամների առնվազն երկու երրորդը երիտասարդներ են: Իսկ անդամություն չունեցող կազմակերպությունների դեպքում սահմանվում է, որ կառավարման մարմնի անդամների առնվազն երկու երրորդը երիտասարդներ են»,- նախագծի զեկուցման ընթացքում նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Սահմանվել է նաև «երիտասարդական կազմակերպությունների միացյալ մարմին» հասկացությունը՝ որպես իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող ոչ առևտրային կազմակերպություն: Այն ՀՀ տարածքում միավորում է երիտասարդական և երիտասարդության հարցերով զբաղվող քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններին, ներկայացնում է երիտասարդների շահերն ու իրավունքները և ազգային ու միջազգային մակարդակներում հանդես է գալիս որպես ՀՀ երիտասարդական կազմակերպությունների ներկայացուցչական մարմին: Այս կառույցը պետության հետ՝ ի դեմս լիազորված մարմնի, պետք է ունենա կնքված հուշագիր՝ սոցիալական գործընկերության վերաբերյալ:
«Այս մարմինը պետք է ձևավորվի քաղհասարակության համախմբմամբ, քանի որ դրա ստեղծումը դուրս է պետության լիազորությունների տիրույթից»,- մեկնաբանել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ավելացվել է նաև «երիտասարդական նախաձեռնող խմբեր» հասկացությունը՝ որպես սուբյեկտ, այն հիմնավորմամբ, որ պետական երիտասարդական քաղաքականության առանցքում պետք է լինեն ոչ միայն ֆորմալ գրանցում ունեցող և իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող երիտասարդական կազմակերպությունները, այլև երիտասարդական նախաձեռնող խմբերը: «Հայաստանում կան բնակավայրեր, որտեղ ֆորմալ գրանցված կազմակերպություններ չկան, և մեր դերն է աշխատել նաև անհատ երիտասարդների և այդ խմբերի հետ, որպեսզի նրանք ինքնակազմակերպվեն և կարողանան որոշակի գործառույթներ իրականացնել այն հեռանկարով, որ հետագայում կստանան նաև իրավական կարգավիճակ և կհամալրեն քաղհասարակության ֆորմալ սուբյեկտների ցանկը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Խմբագրվել է նաև «երիտասարդական ծրագիր» հասկացությունը՝ այն սահմանելով իբրև «պետական երիտասարդական քաղաքականությունից բխող պլանավորված միջոցառումների համակարգ»: Դրանով հստակեցվել է դրա տարբերությունը «երիտասարդական միջոցառում» հասկացությունից՝ հնարավոր տարընթերցումներից և շփոթություններից խուսափելու նպատակով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ