ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրային քննարկման է ներկայացվել լրացուցիչ կրթական ծրագրերի երաշխավորման կարգի նախագիծը

Մարտի 6, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել «Լրացուցիչ կրթական ծրագրերի երաշխավորման կարգի» նախագիծը։

Նախագծով առաջարկվում է կանոնակարգել լրացուցիչ՝ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի երաշխավորման գործընթացը, որը ներկայում կարգավորված չէ:

Ըստ նախագծի՝ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրի երաշխավորումն իրականացվում է ԿԳՄՍ նախարարության կողմից՝ հիմք ընդունելով մասնագիտական փորձաքննության արդյունքները։

Ծրագրերի երաշխավորման նպատակով իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձը կամ անհատ ձեռնարկատերը secretariat@escs.am էլեկտրոնային փոստով ԿԳՄՍ նախարարություն է ներկայացնում դիմում-հայտ՝ կցելով համապատասխան լրացուցիչ կրթական ծրագիրը։

Լրացուցիչ կրթական ծրագիրը պետք է ներառի՝

• ծրագրի անվանումը,

• ուղղությունը, ոլորտը,

• ծրագրի նպատակը, ակնկալվող վերջնարդյունքները,

• սովորողների տարիքային խումբը,

• դասի անցկացման ձևաչափը՝ անհատական, խմբային, խմբում սովորողների քանակը,

• ուսումնական պլանը (ժամաքանակը՝ գործնական, տեսական, բովանդակությունը),

• պահանջվող նյութատեխնիկական բազան,

• օգտագործված գրականության ցանկը, հղումները:

Լրացուցիչ կրթական ծրագիրը երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում նախարարության կողմից ներկայցվում է փորձաքննության։

Փորձաքննություն կարող են իրականացնել համապատասխան ոլորտում գործող հաստատությունները, իսկ անհրաժեշտության դեպքում՝ ծրագրի բնույթով պայմանավորված տվյալ ուղղությամբ մասնագիտացված կառույցները։ Վերջինները առավելագույնը 15 աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացված ծրագրի վերաբերյալ պետք է տան փորձագիտական եզրակացություն:

Դրական փորձագիտական եզրակացության դեպքում երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով լրացուցիչ կրթական ծրագիրը երաշխավորվում է՝ այդ մասին տեղեկացնելով նաև դիմողին։

Երաշխավորված լրացուցիչ կրթական ծրագրերը տեղադրվում են ԿԳՄՍ նախարարության կայքի համապատասխան բաժնում, ինչպես նաև ուսուցման ազգային ռեեստրում:

Բացասական փորձագիտական եզրակացության դեպքում ծրագրի երաշխավորման բացասական պատասխանը երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում նախարարությունը ներկայացնում է դիմողին՝ համապատասխան հիմնավորումներով:

Լրացուցիչ կրթական ծրագիրը լրամշակելուց հետո դիմողը կարող է կրկին երաշխավորման հայտ ներկայացնել՝ նույն ընթացակարգով:

Օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերում պետական մարմինների կողմից հաստատված լրացուցիչ կրթական ծրագրերը համարվում են երաշխավորված ինքնաշխատ եղանակով: Երաշխավորված լրացուցիչ կրթական ծրագրի փոփոխման դեպքում հայտատուն պետք է դիմի նախարարություն՝ վերաերաշխավորման նպատակով:

Շահագրգիռ կազմակերպությունները և քաղաքացիները նախագծի վերաբերյալ իրենց առաջարկություններն ու դիտարկումները կարող են ներկայացնել Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում մինչև մարտի 25-ը ներառյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…