ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հիմնադրման 100-ամյակի հոբելյանական հանձնաժողովի առաջին նիստը

Մարտի 7, 2025
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի նախագահությամբ տեղի է ունեցել Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հիմնադրման 100-ամյակի հոբելյանական հանձնաժողովի առաջին նիստը:

Հանձնաժողովը ձևավորվել է` համաձայն ՀՀ վարչապետի 2025 թ. փետրվարի 28-ի N 166-Ա որոշման:

Հանդիպմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, հանձնաժողովի անդամները:

Նիստի ընթացքում քննարկվել են Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հիմնադրման 100-ամյակի հոբելյանական ծրագրերի առաջարկները: ԿԳՄՍ նախարարություն ներկայացված 5 ծրագրային նախագծերից և 1 բրենդավորման (տարբերանշանի) փաթեթից հանձնաժողովը պետք է ընտրի և հաստատի այն միջոցառումները, որոնք ընդգրկվելու են հոբելյանական միջոցառումների ցանկում:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հիմնադրման 100-ամյակի հոբելյանական միջոցառումների պատշաճ կազմակերպումն ու իրականացումը:

«Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հիմնադրման 100-ամյակի հոբելյանի կազմակերպումը պահանջում է առանձնահատուկ մոտեցում. առաջնահերթ առաջարկում եմ քննարկել Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի ղեկավարության առաջարկները»,- ասել է նախարարը:

Ծրագրերը դիտարկելու և քննարկելու նպատակով Ժաննա Անդրեասյանն առաջարկել է Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղե­կավար և գլխավոր դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանին ներկայացրել նախագծերի բովանդակությունը, իսկ տնօրեն Նորայր Նազարյանին՝ ծրագրերի ուղղվածությունն ու աշխարհագրությունը:

Ըստ ներկայացված առաջարկների՝ հոբելյանական ծրագրի շրջանակում Հայաստանում նախատեսվում են Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի և աշխարհահռչակ երաժիշտների ու դիրիժորների համատեղ համերգներ, հյուրախաղեր եվրոպական երկրներում և ԱՄՆ-ում, ՀՀ մարզերում: Նվագախմբի տնօրենը նաև տեղեկացրել է, որ առաջարկում են պատրաստել տեսաֆիլմ 100-ամյա նվագախմբի անցած ճանապարհի և այժմյան գործունեության մասին:

Նախարարը, մասնավորապես, կարևորել է միջոցառումների ապակենտրոնացումը՝ ՀԱՖՆ-ի մարզային հյուրախաղերի իրականացումը, ինչպես նաև միջոցառումներին արտերկրից ժամանած անվանի երաժիշտների մասնակցությունը, արտերկրում հայկական երաժշտարվեստի հանրահռչակումը: Կարևորվել են նաև Հանրային հեռուստաընկերության կողմից հոբելյանական համերգի և առանցքային այլ համերգային ծրագրերի տեսանկարահանումը և հեռարձակումը՝ ունկնդիրների հնարավորինս լայն լսարան ապահովելու համար:

Նվագախմբի տնօրենը ներկայացրել է նաև հոբելյանի բրենդավորման տարբերակները, որի վերաբերյալ հանձնաժողովի անդամները հնչեցրել են իրենց դիտարկումներն ու առաջարկները:

Ծանոթանալով նախագծերին՝ հանձնաժողովի անդամներն առաջարկել են դիտարկել նաև Արամ Խաչատրյան համերգասրահի ճեմասրահում ՀԱՖՆ-ին նվիրված ցուցադրության և հոբելյանական նամականիշի մարման արարողության կազմակերպման հարցը:

Նիստի ավարտին նախարարն առաջարկել է ներկայացված բրենդավորման փաթեթը և հոբելյանական միջոցառումների առաջարկները էլեկտրոնային տարբերակով տրամադրել հանձնաժողովի անդամներին՝ դրանք հանգամանալից ուսումնասիրելու, այնուհետև առաջիկա նիստում ընտրելու և հաստատելու նպատակով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)