ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար Վասիլիս Մարագոսը Երևանի Գյոթե կենտրոնում մասնակցել են երիտասարդական կազմակերպությունների, ոլորտի փորձագետների ու երիտասարդների հետ հանդիպմանը:
Միջոցառումն անցկացվել է Գյոթե կենտրոնի կողմից իրականացվող «Աջակցություն մշակութային և երիտասարդական գործունեությանը» ծրագրի շրջանակում, որով նախատեսվում է Հայաստանում Եվրոպական միության աջակցությամբ ձևավորել «Երիտասարդական խորհուրդ» (ԵԽ):
Հանդիպումն անցկացվել է «Գործի՛ր. բացահայտի՛ր Երիտասարդական խորհուրդը» խորագրի ներքո, որի ընթացքում ներկայացվել են խորհրդի հայեցակարգը և նպատակները։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստան-ԵՄ բազմակողմ համագործակցության համատեքստում կարևորել է երիտասարդության ոլորտում համագործակցության խթանումը՝ ընդգծելով, որ Հայաստանում Եվրոպական միության աջակցությամբ «Երիտասարդական խորհուրդ» (ԵԽ) ձևավորելու նախաձեռնությունը կնպաստի երիտասարդների ձայնի բարձրացմանը միջազգային հարթակներում և ԵՄ-ի հետ երկխոսությանը երիտասարդությանը վերաբերող տարբեր հարցերի շուրջ:
«Օրերս Ազգային ժողովում ընդունվեց «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքը, որը հիմնաքարային նշանակություն ունի ոլորտի զարգացման համար: Նախատեսում ենք տարբեր ծրագրերի ընդլայնում, գործընկեր կառույցների հետ համագործակցային նոր աշխատանքներ, և Գյոթե կենտրոնի այս նախաձեռնությունը ևս կարևոր է այս համատեքստում»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նրա ընդգծմամբ՝ պետության համար առաջնային է մարդկային կապիտալի զարգացումը, տարբեր ծրագրերում երիտասարդության մասնակցայնության բարձրացումը: Նախարարի տեղակալը նշել է, որ պետությունը խրախուսում է երիտասարդների կարողունակությունների բարելավումը՝ ակտիվ քաղաքացիություն ձևավորելու և նրանց ներուժը գործադրելու նպատակով:
Շեշտելով, որ ԿԳՄՍ նախարարության՝ ՀՀ մարզերում երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման ծրագիրը միտված է երիտասարդական ներուժի բացահայտմանը և զարգացմանը, և այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանը վստահեցրել է, որ ԵՄ համագործակցությամբ իրականացվող «Երիտասարդական խորհուրդ» ծրագրում ներգրավված երիտասարդները հնարավորություն կունենան զարգացնելու իրենց կարողունակությունները, իրազեկ լինելու ոլորտի ընթացիկ գործընթացներից, բարձրացնելու իրենց հուզող հարցերը և այլն:
««Երիտասարդական խորհրդի» ստեղծումը կարևոր քայլ է ԵՄ-Հայաստան երիտասարդական կապերի ամրապնդման ուղղությամբ՝ նպաստելով ոլրտային ծրագրերում երիտասարդների մասնակցայնության բարձրացմանը: Երիտասարդների ակտիվ ներգրավվածության միջոցով «Երիտասարդական խորհուրդը» կօգնի հայ երիտասարդներին կերտել իրենց ապագան և նպաստել ավելի ներառական և բարեկեցիկ հասարակության ձևավորմանը»,- ողջույնի խոսքում ասել է Վասիլիս Մարագոսը:
«Երիտասարդական խորհուրդ» ձևավորելու նախաձեռնությունը նպատակ ունի հարթակ ձևավորել հայ երիտասարդների և երիտասարդական կազմակերպությունների համար՝ ԵՄ աջակցությամբ իրականացվող ծրագրերում նրանց մասնակցությունը խթանելու և նոր հնարավորություններ ապահովելու առումով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ