ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը Երևանի Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցում ներկա է գտնվել «Վերջին դաս» ավարտական միջոցառմանը: Շնորհավորելով շրջանավարտներին՝ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը նշել է, որ նրանք կյանք են մտնում մեր պետության համար վճռական և պատասխանատու փուլում. «Որպես նոր սերունդ՝ ձեզ փոխանցվում է անկախ Հայաստան, ազատագրված Արցախ, ազգային կենսագործունեության նկատմամբ հպարտության զգացում: Դուք պետք է այս գաղափարները տանեք առաջ՝ մեր ընդհանուր նպատակների իրագործման համար: Համոզված եղեք, որ մեր երկիրը ձեր պատասխանատվության ներքո է գտնվում, և կյանքը ձեզ ուր էլ տանի, դուք մնում ենք այդ պատասխանատվության կրողը և մեր ժողովրդի 5000-ամյա պատմության շարունակողը»,-իր խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը և հավելել, որ յուրաքանչյուր աշակերտի ապագայի համար վճռական նշանակություն է ունենում միջավայրը, որ ապահովում է դպրոցը, թաղամասը, քաղաքի կամ գյուղի այն հատվածը, որտեղ անցել են դպրոցական տարիները: ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով՝ դպրոցը տալիս է ոչ միայն գիտելիք, այլ նաև անկրկնելի արժեքներ, որոնց կարևորությունն առօրյայում գուցե չի նկատվում, սակայն դրանք այն կարևոր արժեքներն են, որոնք դրվում են մարդկային և ազգային արժեհամակարգի հիմքում: Լևոն Մկրտչյանը տոնի առիթով շնորհակալություն է հայտնել մանկավարժներին՝ ընդգծելով, որ նրանց աշխատանքի ամենամեծ ձեռբերումն այն է, որ Հայաստանն աշխարհի արժեքային քարտեզի վրա շարունակում է ընկալվել որպես գիտակրթական տարածք, որտեղ մենք քայլ առ քայլ առաջ ենք շարժվում. «Մենք տարիներ առաջ դրեցինք եվրոպական կրթական տարածքի հիմքերը և այսօր արդեն ունենք որոշակի արդյունքներ՝ կրթական չափորոշիչների, կրթական ձևաթղթերի առումով: Մեր կրթական համակարգն այսուհետ ընկալելի է Եվրոպական կրթական տարածքում, որտեղ դուք կարող եք ազատ տեղաշարժվել և գտնել ձեր տեղն ու ընթացքը»,- նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Լրագրողների հետ զրույցում Լևոն Մկրտչյանը, տարիների հեռվից վերհիշելով իր դպրոցական տարիները, խոստովանել է, որ Վերջին դասի խորհրդի մեջ շատ բան չի փոխվել. «Ես Չարենցի անվան դպրոցում եմ սովորել, և «Վերջին զանգը» դպրոցական տարիների ամենաանմոռանալի օրերից մեկն էր: Հիմա, երբ մենք երևանյան սովորական մի դպրոցում ենք, շատ տարբերություն չեմ տեսնում միջավայրի և մթնոլորտի մեջ. ըստ էության, ավանդույթը փոխանցվում է, որը շատ կարևոր է»,-նշել է Լ. Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ մինչև այսօր էլ իր ամենամտերիմ ընկերները շարունակում են մնալ համադասարանցիները:
ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը պատասխանել է նաև իրեն ուղղված այլ հարցերի, որոնք վերաբերել են դպրոցների միավորմանը և խոշորացմանը, ավարտական քննությունների կազմակերպմանը և այլ հարցերի:
Նշենք, որ Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցն ունի շուրջ 300 աշակերտ, որոնցից 100-ն այս տարի ավարտում են դպրոցը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ