Մասնագիտության գիտակցված ընտրությունը
Ձեր աշխատանքային հաջողությունների հիմքն է:
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թ. 1 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում միջոցառում է վերոհիշյալ թեմայով: Ներկա էին տարբեր մասնագիտության տեր հյուրեր: Ցանկալի էր լսել նրանց կարծիքները, խոհերը, տեսակետները իրենց մասնագիտությունների վերաբերյալ և մեկ անգամ ևս ճշտելու, թե արդյոք ճիշտ ընտրություն են արել /կամ դեռ չեն արել/ երեխաները:
Այդ ո՞ր աղջիկն ու տղան չեն տարվում ռոմանտիկ երազանքներով, չեն երազում արտասովոր արկածների, և նույնքան արտասովոր մասնագիտությունների մասին. անել այն, ինչ մինչ այդ ոչ ոք չի արել:
Երազանքը`երազանք, սակայն անհրաժեշտ է ճիշտ ուղղություն տալ դրանց, ճիշտ հունի մեջ դնել այդ երազանքը` հետագայում չընկճվելու, չհիասթափվելու համար:
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՃԱԿԱՏԱԳՐԱԿԱՆ ՄԻ ՀԱՆԳԱՄԱՆՔ Է, ՈՐԸ ԸՆԴԳԾՈՒՄ Է ՄԱՐԴՈՒ ԿՅԱՆՔԻ ԱՊԱԳԱ ՈՒՂԻՆ: Եվ այդ հանգամանքից է կախված հաճախ` երջանի՞կ է լինելու մարդը, թե՞ պարզապես գոյությունն է քարշ տալու, հաջողա՞կ է լինելու, թե՞ անճար, հաճույքո՞վ է աշխատանքի գնալու, թե՞ պարտականությունը ձանձրույթ է հուշելու, դիպլոմը հա՞ց է բերելու, թե՞ պարզապես ծածկվելու է մոռացության մշուշով:
Իրականում տարբեր գործոններ են որոշում երեխայի ապագա մասնագիտությունը` սկսած նրա բնավորության գծերից, նախասիրություններից, ունակություններից, մինչև ծնողների, ուսուցիչների խորհուրդներն ու ուղղորդումները, մեր օրերում նաև ուսման համար պահանջվող գումարը, մոդայիկ լինելու միտումը և այլ դրդապատճառներ:
Պետք է նշել նաև մի կարևոր հանգամանք, որ այդ ընտրությունը նաև պետական, ազգային կարևորություն ունեցող գործ է: Այն ոչ միայն շահ բերող, բարեկեցություն բարելավվող պետք է լինի, այլ նաև պետք է նպաստի մեր երկրի զարգացմանը, բարօրությանը:
Ահա այս և նման մտահոգիչ հարցեր էր ներառում միջոցառումը` սպառիչ պատասխաններ ակնկալելով մասնագետներից, ովքեր ներկայացնում էին իրենց աշխատանքների առավելություններն ու առանձնահատկությունները` նշելով հատկապես, որ պետք է անվերապահորեն սիրել տվյալ աշխատանքը և ապրել նրանով, այլապես կյանքը կվերածվի դժոխքի:
Միջոցառումը հագեցված էր նաև գեղարվեստական մասով, տեսանյութերով և երեխաների ընտրած մասնագիտությունների վերաբերյալ տեսանյութերով և սեփական խոսքով:
9-րդ դասարանի դասղեկ` Ա.Ալեքսանյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ