ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշում

Հունիսի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մասնագիտության գիտակցված ընտրությունը

Ձեր աշխատանքային հաջողությունների հիմքն է:

 

Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թ. 1 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում միջոցառում է վերոհիշյալ թեմայով: Ներկա էին տարբեր մասնագիտության տեր հյուրեր: Ցանկալի էր լսել նրանց կարծիքները, խոհերը, տեսակետները իրենց մասնագիտությունների վերաբերյալ և մեկ անգամ ևս ճշտելու, թե արդյոք ճիշտ ընտրություն են արել /կամ դեռ չեն արել/ երեխաները:

Այդ ո՞ր աղջիկն ու տղան չեն տարվում ռոմանտիկ երազանքներով, չեն երազում արտասովոր արկածների, և նույնքան արտասովոր մասնագիտությունների մասին. անել այն, ինչ մինչ այդ ոչ ոք չի արել:

Երազանքը`երազանք, սակայն անհրաժեշտ է ճիշտ ուղղություն տալ դրանց, ճիշտ հունի մեջ դնել այդ երազանքը` հետագայում չընկճվելու, չհիասթափվելու համար:

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՃԱԿԱՏԱԳՐԱԿԱՆ ՄԻ ՀԱՆԳԱՄԱՆՔ Է, ՈՐԸ ԸՆԴԳԾՈՒՄ Է ՄԱՐԴՈՒ ԿՅԱՆՔԻ ԱՊԱԳԱ ՈՒՂԻՆ: Եվ այդ հանգամանքից է կախված հաճախ` երջանի՞կ է լինելու մարդը, թե՞ պարզապես գոյությունն է քարշ տալու, հաջողա՞կ է լինելու, թե՞ անճար, հաճույքո՞վ է աշխատանքի գնալու, թե՞ պարտականությունը ձանձրույթ է հուշելու, դիպլոմը հա՞ց է բերելու, թե՞ պարզապես ծածկվելու է մոռացության մշուշով:

Իրականում տարբեր գործոններ են որոշում երեխայի ապագա մասնագիտությունը` սկսած նրա բնավորության գծերից, նախասիրություններից, ունակություններից, մինչև ծնողների, ուսուցիչների խորհուրդներն ու ուղղորդումները, մեր օրերում նաև ուսման համար պահանջվող գումարը, մոդայիկ լինելու միտումը և այլ դրդապատճառներ:

Պետք է նշել նաև մի կարևոր հանգամանք, որ այդ ընտրությունը նաև պետական, ազգային կարևորություն ունեցող գործ է: Այն ոչ միայն շահ բերող, բարեկեցություն բարելավվող պետք է լինի, այլ նաև պետք է նպաստի մեր երկրի զարգացմանը, բարօրությանը:

Ահա այս և նման մտահոգիչ հարցեր էր ներառում միջոցառումը` սպառիչ պատասխաններ ակնկալելով մասնագետներից, ովքեր ներկայացնում էին իրենց աշխատանքների առավելություններն ու առանձնահատկությունները` նշելով հատկապես, որ պետք է անվերապահորեն սիրել տվյալ աշխատանքը և ապրել նրանով, այլապես կյանքը կվերածվի դժոխքի:

Միջոցառումը հագեցված էր նաև գեղարվեստական մասով, տեսանյութերով և երեխաների ընտրած մասնագիտությունների վերաբերյալ տեսանյութերով և սեփական խոսքով:

9-րդ դասարանի դասղեկ` Ա.Ալեքսանյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…