ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում կայացել է կրթական գործընթացների թվայնացման միջգերատեսչական աշխատանքային խմբի անդրանիկ նիստը, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Աշխատանքային խումբը ձևավորվել է ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով՝ ի կատարումն Հայաստանի թվայնացման ռազմավարության միջոցառումների ծրագրի:
Նիստին մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ, աշխատանքային խմբի ղեկավար Արաքսիա Սվաջյանը:
Միջգերատեսչական աշխատանքային խմբում ներգրավված են տարբեր կառույցների՝ ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության, Արդարադատության, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Առողջապահության, Էկոնոմիկայի նախարարությունների, Ազգային անվտանգության ծառայության, Երևանի քաղաքապետարանի, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի ներկայացուցիչներ: Ծրագրի աջակիցը Հայաստանի տեղեկատվական համակարգերի գործակալությունն է:
ԿԳՄՍ նախարարը, ողջունելով աշխատանքային խմբի անդամներին, ընդգծել է, որ կրթական ծրագրերում թվային տեխնոլոգիաների կիրառման ուղղությամբ աշխատանքների արդյունքն առաջին հերթին պետք է տեսանելի լինի քաղաքացիների համար:
«Պետք է հասկանալ, թե որ իրավիճակներում է քաղաքացին առնչվում կրթություն ստանալու իրավունքի իրացմանը, և կրթական ծառայություններին հասանելիության և բարելավման առումով ինչպիսի ազդեցություն կունենա կրթական գործընթացների թվայնացումը: Հիմնական նպատակն է՝ հարցերին մոտենալ վերջնական շահառուի՝ քաղաքացիների տեսանկյունից՝ հստակեցնելով նրանց կարիքը կրթական հաստատության, պետության կամ այլ մարմինների հետ հարաբերություններում:
Պետք է հասկանալ՝ որքանո՞վ է տարբեր գործառույթների թվայնացումն իրականում հեշտացնում քաղաքացիների համար տարաբնույթ հարցերի կարգավորման ճանապարհը: Արդեն իսկ իրականացված և նախատեսվող աշխատանքները պետք է նպաստեն, որ մի շարք գործընթացներ քաղաքացիների համար դառնան ավելի մատչելի, հասանելի և դյուրին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նրա խոսքով՝ կրթության թվայնացման գործընթացում առաջիկա կարևոր անելիքը ճանապարհային քարտեզի կազմումն է: ԿԳՄՍ նախարարը նաև նշել է, որ կան մշակված մեթոդաբանություններ, որոնք կարող են կիրառելի լինել տարբեր ծառայությունների բարելավման համար:
Հայաստանի տեղեկատվական համակարգերի գործակալության տնօրեն Ներսես Երիցյանի խոսքով՝ նախատեսվում է իրականացնել տեղեկատվության հավաքագրում և վերլուծություն՝ գործընթացն ամբողջացնելու նպատակով:
Նշենք, որ Հայաստանի թվայնացման ռազմավարությամբ նախատեսվում է՝ կյանքի իրադարձությունների թվայնացումը կբարելավի հանրային ծառայությունների որակը՝ նպաստելով քաղաքացիների և հանրային տարբեր շերտերի կարիքների ապահովմանը՝ ձևավորելով քաղաքացուն միտված ծառայությունները (User centered): Թվայնացման գործընթացների շրջանակում նախատեսվում է նվազեցնել փաստաթղթաշրջանառությունը, ֆիզիկական գրասենյակներ այցելությունները և այլն:
Թվայնացման արդյունքում կբարելավվեն առցանց հարթակում հասանելի կրթական ծառայությունները՝ երեխային մանկապարտեզում և դպրոցում գրանցումը, բուհեր և ՄԿՈՒ հաստատություններ ընդունելությունը, հաստատության փոփոխությունը, ավարտական վկայականների ստացումը և այլն: Միաժամանակ, թվային կդառնան նաև մի շարք այլ ծառայություններ՝ աջակցության ծրագրերին դիմելը, կրթական հարթակներին հասանելիությունը և ինտերակտիվ տվյալների փոխանակումն այլ գերատեսչությունների հետ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ