Ապրիլի 16-ը Հայ կինոյի օրն է, որի շրջանակում նախատեսվում են մի շարք միջոցառումներ և ֆիլմերի ցուցադրություններ:
ԱՊՐԻԼԻ 15
«ԲԱՐԵՎ, ԵՍ ԵՄ» ՖԻԼՄԻ ՀԵՌՈՒՍՏԱՊՐԵՄԻԵՐԱ, ԺԱՄԸ՝ 22:40
Հանրային հեռուստաընկերությամբ Ֆրունզե Դովլաթյանի «Բարև, ես եմ» 1965 թ. ֆիլմի 4K վերականգնված տարբերակի հեռուստապրեմիերա (ֆիլմի տևողությունը՝ 137 րոպե)։
ԱՊՐԻԼԻ 16
ԿԻՆՈՔԱՅԼԵՐԹ, ժԱՄԸ՝ 14:00
Քայլերթ Երևան քաղաքում՝ Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի բակից (Ամիրյան 26) մինչև Երևանի Շ․ Ազնավուրի անվան հրապարակ (Աբովյան 18, Կինոմոսկվայի բակ)։ Քայլերթի երթուղին՝ Ամիրյան 26, Մեսրոպ Մաշտոցի պողոտա, Եզնիկ Կողբացի փողոց, Զաքյան փողոց, Տերյան փողոց, Աբովյան փողոց, Փավստոս Բուզանդի փողոց, Արամի փողոց, Պուշկինի փողոց, Աբովյան 18:
ՄԱԼՅԱՆ 100՝ ՀԵՔԻԱԹՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄ, ժԱՄԸ՝ 15:00
Հ. Մալյանի անվան կինոդերասանի թատրոնի Հ. Թումանյանի «Հեքիաթներ» ներկայացում. «Բարեկենդանը» (տևողությունը՝ 7 րոպե), «Կացին ախպերը» (տևողությունը՝ 7 րոպե), «Սուտլիկ որսկանը» (տևողությունը՝ 7 րոպե)։ Հասցե` Երևան, Աբովյան 18։
ՊԱՐԳԵՎԱՏՐՄԱՆ ԱՐԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆ, ԺԱՄԸ՝ 19:00
Պրոֆեսիոնալ գիլդիաների 2-րդ մրցանակաբաշխություն. ոսկե մեդալի, պատվոգրերի, շնորհակալագրերի հանձնում կինոոլորտում իրենց ավանդն ունեցած անձանց։ Վայրը՝ Կինոյի տան մեծ դահլիճ (հասցե՝ Վարդանանց 18):
ԱՊՐԻԼԻ 17
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ ԵՎՐԻՄԱԺԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉԻ ՀԵՏ, ԺԱՄԸ՝ 16:00
Հանդիպում Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի միջմշակութային հաղորդակցության համակարգող, Եվրիմաժում հայաստանյան ներկայացուցիչ Սուսաննա Հարությունյանի հետ։ Հանդիպման թեմա` Եվրիմաժի գործունեությունը և առավելությունները, դիմելու ընթացակարգերը։ Հարց ու պատասխան։ Տևողությունը՝ 1,5 ժամ, վայրը՝ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամ (հասցե՝ Տերյան 3Ա):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ