ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ձեռնարկատիրական կրթության գործնական արդյունք

Հունիսի 5, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը մասնակցել է Երևանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան թիվ 21 հիմնական դպրոցի մասնակիորեն վերանորոգված մարզադահլիճի բացման արարողությանը, որն իրականացրել է աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը /ԱՀԿ/: Աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը ստեղծվել է ՀՀ ԿԳ նախարարության և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության միջև կնքված հուշագրի շրջանակում՝ դպրոցներում ներդրված «Ձեռնարկատիրական և քաղաքացիական կրթություն» ծրագրով: 
Ողջունելով նախաձեռնության մասնակից դպրոցականներին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է, որ ոգևորությամբ է ընդունել դպրոցականների կողմից մարզադպրոցի նորոգման աշխատանքները դիտելու հրավերը. «Հետևողական աշխատանքը տվել է արդյունք, որն այսօր, որպես արդյունավետ փորձ կարող ենք փոխանցել մեր բոլոր դպրոցներին: Ձեռնարկատիրական կրթության զարգացումը ժամանակի հրամայական է և մենք կարևորում ենք դպրոցականների հետաքրքրության խթանում ֆինանսական կրթության նկատմամբ: Այդ ծրագրի գլխավոր խնդիրը՝ նպատակին հասնելու համար արդյունավետ միջոցներ գտնելն է: Դուք նոր եք կյանք մտնում և կուզեի, որ հիշեք մի շատ կարևոր ճշմարտություն՝ դրամն, ինքնին չի կարող դիտվել որպես նպատակ, նպատակների հիմքում միշտ դրվում են ավելի բարձր արժեքներ, որոնք հետագայում փոխում են միջավայրը՝ բարելավելով ձեր ու ձեր շրջապատում գտնվողների կյանքը»,- նշել է ԿԳ նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով ծրագրի նախաձեռնողներին:
Նշենք, որ Ձեռնարկատիրական կրթության բաղադրիչը տարրական և հիմնական դպրոցում իրականացվում է, որպես ինտեգրվող բաղադրիչ «Տեխնոլոգիա» առարկայի մեջ, իսկ ավագ դպրոցում՝ որպես հատուկ դասընթաց տեսական և գործնական բաժիններով: «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը ներկայումս հանրապետության ավելի քան 150 դպրոցում իրականացնում է «Ձեռնարկատիրական և քաղաքացիական կրթություն» ծրագիրը, որի նպատակն է երիտասարդների շրջանում հավատ սերմանել սեփական ուժերի և վաղվա օրվա նկատմամբ:
Ծրագիրը ֆինանսավորվում է JHM բարեգործական հիմնադրամի և HSBC բանկի կողմից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)